ישראכרט - שירות לקוחות (ישראכרט)

ע"י מנהל פורום לקוחות, 13/04/2011, 05:36 (לפני 1197 ימים)

אם אתם מעוניינים לפתור בעיה, לטפל בסוגיה הקשורה לישראכרט - הנה מספר דרכים שבהן אתם יכולים להגיע ישירות לשירות הלקוחות של ישראכרט:


ישראכרט טלפון שירות לקוחות | 03-6364333


ישראכרט פקס שירות לקוחות | 03-6895538


ישראכרט כתובת למשלוח דואר | המסגר 40, תל אביב 67211

טאגים:
ישראכרט

ע"י אביטל @, 11/07/2011, 23:52 (לפני 1107 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום שמי אביטל טדלה , אני רוצה להתלונן על נציגי השירות, כאשר אני מתקשרתלקבל מידע עבור עסקאות שעשתי נתקלתי לא פעם בנציגות שלא יכלו לתת לי מענה מקצועי ואמין ,יש לציין כי אני ממש מפקפקת בחברה ובאמינות של הנצגים ,בנוסף לא פעם קרה שהתקשרתי לקבל שירות ואמרו כי יתקשרו אליי אחרי המתנה ממושכת ומתישה לאחר מספר שעות מתקשרים ומנתקים את השיחה ואפילו לא טורחים לנסות שוב , וסוגרים את הארוע על אי השגת לקוח ממש מאכזב , שכך מזלזלים בלקוחות ,אני דורשת שיחזרו אליי במידי אחרת אני אבטל את כרטיס האשראי שברשותי ולעולם לא אעבוד מול חברה כזו ,אני לקוחה מאוכזבת ויקח זמן עד שיתקנו את העוול שנגרם לי , אודה לשיחה דחופה טלפון 057-2296651 אחרי השעה 16:30  תודה אביטל

ע"י מנהל פורום לקוחות, 12/07/2011, 09:07 (לפני 1107 ימים) @ אביטל

שלום אביטל, 

העברנו את תלונתך לחברת ישראכרט ואנחנו מקווים שתעני בהקדם.
נשמח אם תמשיכי לעדכן אותנו בהתפתחויות.

נועה
מנהלת פורום לקוחות 

ע"י שרות הלקוחות ישראכרט, 12/07/2011, 12:55 (לפני 1107 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום אביטל ונועה - קיבלנו את הפניה - אנו ניצור קשר בהקדם .

 

תודה

שרות הלקוחות - קבוצת ישראכרט

 

ע"י רויטל אדמוני @, 20/12/2012, 14:01 (לפני 580 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שמי רויטל

מאתמול אני מנסה להתקשר לברר משהו לטל המופיע למעלה וכל הזמן תלחצי תסמני תלחצי , תני פרטים ואני לא מגיעה לשום נציג שירות אז התייאשתי ושלחתי פקס , ביקשתי את בקשתי בפקס קיבלתי אישור יופי אבל מאתמול אין תגובה או התייחסות לא טלפון חזרה לא ASMS כלום ועדיין אני מנסה להתקשר, כלום , סליחה זה לא שירות .

רויטל אדמוני

0506411446

ע"י אלון @, 14/08/2011, 11:46 (לפני 1074 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

המענה האוטומטי של שירות הלקוחות ישראכארט בנוי בצורה כזאת שלא ניתן לקבל תשובה ממענה אנושי.

לפני כשלושה שבועות התקשרתי למוקד השירות ונעניתי ע"י מענה אוטומטי. לאחר שעברתי את כל שלבי הניתוב ונתבקשתי להכניס מס ת.ז. ו 4 ספרות אחרונות של כ. אשראי הצלחתי להגיע רק לשירות שיחה חוזרת והשארתי פרטי חזרה בתקווה שיחזרו אלי בזמן קצר.

קיבלתי שיחה בחזרה ב8 בערב (מן הסתם אחרי שעות העבודה של מוקד השירות), וכאשר הצגתי בפני הנציג את הפניה שלי, הוא אמר שהוא לא נציג שמטפל בפניה אלא רק מעביר אותה הלאה לטיפול ע"י שירות הלקוחות. בסוף התהליך הצלחתי להגיע לנציג שפתח פניה לטיפול ע"י מישהו יותר גבוה בשרשרת.

אני לא מבין למה אי אפשר לקבל ישירות שירות מנציג שיכול לתת תשובות בזמן אמת אלא להעביר את השיחה בין שלושה נציגים שונים.

היום, ניסיתי שוב להגיע למענה משירות הלקוחות כדי לבדוק את מצב הפניה שלי ושוב השארתי פרטים לחזרה. ברור לי כי יחזרו אלי שוב אחרי שעות העבודה של מרכז השירות ושוב הפניה שלי תימרח על פני כמה ימים.

כל העניין הזה מאוד מתסכל. אני בסך הכל רוצה לבצע בירור שהוא קצת חריג ואני נתקל במערכת מאוד סבוכה ובלתי אפשרית.

אודה על תשובה מהירה. אלון

ע"י יעקב @, 03/12/2012, 10:03 (לפני 597 ימים) @ אלון

מסכים איתו לגמרי , גם לי זה קורה. פשוט מסרבים לענות ללקוח, מה זה הביזיון לקוחות הזה. אני סטודנט ועוד שנייה מעיפים אותי על טיל. 80 פעם צריך לחזור על אותו תהליך. מבקשים ממני כל מיני אישורים על כל מיני דברים שאין לי מושג, עד שכבר נותנים לי אופציה לחיצה בכלל לנציג שירות מבקשים ממני מספר, "עלאק" לצורך ייעול הטיפול, אם היה כ"כ חשוב לשפר את הטיפול- אז הייתם עונים לבן-אדם (ולי ולעוד מלא לקוחות) ישר במקום ושומעים מה הבעיה שלו ומראים שבאמת איכפת לכם. ואני יגיד ת'אמת פשוט נמאס לי לנסות להתקשר שוב, אני מקווה שכבר יכניסו חוק שילמד אותכם ועוד חברות כמוכן שפשוט מנפנפות את הלקוחות שלהן,מה זה לתת שירות מינמלי ולענות ללקוח שאתם דואגים יפה מאוד כל השנה לקחת ממנו את הכסף אבל כשהוא בבעיה "קשה" לכם בכלל לשמוע את הבעיה שלו.

בושה

ע"י יבגני, 12/12/2012, 12:41 (לפני 588 ימים) @ אלון

מסכים עם כל מילה!

גועל נפש של שירות! כאשר אתה רוצה מענה אנושי,אתה לא מוצא עם מי לדבר!

ע"י דבורה קצבורג @, 15/11/2011, 16:59 (לפני 980 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

כבר מספר שבועות שאני מנסה לדבר עם נציג ישראכרט ולא מצליחה. היכן השרות שלכם??????????

ע"י אלישבע פ @, 19/12/2011, 21:27 (לפני 946 ימים) @ דבורה קצבורג

  שלום 

אני מצטרפת לכל קהל המתלוננים כלפי השירות שלכם.לא יתכן שבמשך יומיים אני מנסה להשיגכם והנה "שיטה חדשה ישנה"-השאירו מספר ואנו נשוב אליכם בהקדם.ראיתי שהשעה מאוחרת ולא חזרו,שוב ניסיתי את מזלי,ושוב אותה מנגינה רק שהפעם.נאמר[לא בדיוק זוכרת את הניסוח המדוייק-בערך כך]:"קבלנו את הודעתך האם תרצה שנשוב למספר שהשארת בהודעה הקודמת?"הבעייה שלא חזרו לא בראשונה ולא כעת.לא יתכן שתשמיעו הקלטה חוזרת ומאכזבת ואין מענה אנושי ששב אליך.השעה כרגע 10 וארבעים אף אחד לא חזר אליי. 

ע"י מיכאלה נתן, 21/12/2011, 13:07 (לפני 945 ימים) @ אלישבע פ

גם אני חושבת שהשירות שאתם נותנים הוא פשוט בזיון ומאכזב ביותר, המקרה שאלישבע מתארת קרה לי לא פעם ולא פעמיים, זה תמיד ככה כשאני מנסה לקבל שירות. מצחיק (או עצוב) שאני רואה עכשיו בטלוויזיה את הפרסומת של בנק מזרחי עם גידי שמרגיד בדד וככה אני מרגישה כל פעם שאני מנסה להשיג שירות ממכם. 

ע"י קרן, 22/12/2011, 09:42 (לפני 944 ימים) @ מיכאלה נתן

אז אולי הפתרון הוא לעבור למקום שנותן שירות לקוחות היברידי? צוחק

ע"י כהן שמואל @, 29/01/2012, 12:53 (לפני 906 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

במסמך שקיבלתי ממכם (כמצו"ב) המספר חשבון הוא טעות במקום 650506

כתבתם 680506.

 

נא לתקן בהקדם ולשלוח לנו כפי שמופיע אצלכם במחשב.

ע"י יוסי, 05/03/2012, 09:41 (לפני 870 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

נציגת שרות די אטומה וחסרת סבלנות העונה לשם "מירי"

ע"י רחל הרואה @, 09/07/2012, 19:38 (לפני 743 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שמי רחל ף אני רוצה לציין ולשבח עובדת שלכם שביצעה את תפקידה כנדרש לנותן שירות ואף מעבר לכך . שמה של העובדת הוא אורטל חורי היא טיפלה בבעיה בסבלנות ,באדיבות וביעילות להבדיל אלף הבדלות ,מעובדים אחרים שפניתי אליהם לטפל בבעיה הקימת .

הלוואי וכל העובדים שלכם יקחו דוגמא ממנה .

רחל

ע"י אביטל רביב, 09/07/2012, 21:09 (לפני 743 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

בתאריך ה 24.06.2012 שלחתי אליכם את הפנייה הבאה: "כרטיס האשראי שלי בוטל לשימוש ללא התרעה מוקדמת משום שלא הצלחתי לתאם עם "נציגי חברת השליחויות" העברת צילום תעודת זהות. לידיעתכם, למרות מספר תיאומים, פעמיים השליח לא הופיע, פעמיים השליח הודיע על דחיה בהגעתו ו ש "יתאמו עמי מועד אחר" ולפחות שלוש- ארבע פעמים הוא הגיע בשעה מוקדמת מהשעה שקבענו, כאשר הייתי בעבודה ולא יכולתי לבוא (בפעם אחת, למרות שקבענו בין אחת לארבע, השליח הגיע בתשע וחצי בבוקר!), בכל אותן פעמים, השליחים של החברה התקשרו ללא הרף בניסיון לא ברור לנות לשכנע אותי להגיע מוקדם יותר. במספר ניסיונות התקשרות עמכם, לא הצלחתי להגיע לנציג שירות, ואף הצעתי להביא את תצלום תעודת הזהות לסניף הסופר פארם הקרוב לביתי. הצעה זו לא התקבלה.יום אחד, לפני כשבועיים, מילאתי דלק והכרטיס לא עבר. ללא כל התרעה, דבר שהוא חמור מאוד בעיני והיה יכול להוביל למבוכה רבה ואף תסבוכת. לתומי, חשבתי שזו הבעיה של תחנת הדלק. בשבוע שעבר, קניתי בסופר פארם ושוב הכרטיס לא עבר. אין לתאר את המבוכה בשנית. ביטלתי את הקניה.בכל ניסיונות ההתקשרות עמכם, אני מועברת לחברת השליחויות המבזה, בה נערות בשפה קלוקלת ובגישה מתנשאת נוזפות בי !?!?!?!בושה לחברת אשראי שמתנהגת כך.במידה שלא יוחזר הכרטיס לשימוש באופן מידי, אני מבקשת לבטל את הכרטיס שלי לאלתר, אני לא מעוניינת בשום התקשרות עמכם לאור השירות המבזה שלכם. אני לא מעוניינת ששום נציג של חברת השליחויות יצור עמי קשר, לאור הנזיפות והצעקות שחוויתי מהם עד כה רק משום שהייתי בעבודה בשעה שלא קבעתי עמם בכלל. אשמח להעביר לכם את תצלום התעודה בכל שרך ולא דרך שליח החברה.בתודה מראש ובתקווה שסוף סוף אזכה לדבר עם נציג שירות ולא עם מענה קולי, אביטל רביב." לאחר 4 ימים חזרה אלי נציגה אשר שכנעה אותי לתאם שוב עם חברת השליחויות. ביקשתי שהתיאום ייעשה בהקדם. מאז עברו 10 ימים נוספים ואין כל סימן מצדכם או מצד חברת השליחויות. בתאריך 08.07.2013, פניתי אל חברת לייף סטייל אשר מבחינתם לא מכירים כלל את הסיפור ולפי הרישומים שלהם פנייתי האחרונה הייתה בשנת 2010. חבל שאין ביניכם תיאום כי הכרטיס הוא כרטיס ישראכארט לייף סטייל. כאשר אני מנסה שוב ליצור קשר טלפוני עמכם, המענה הקולי ממשיך להודיע לי ולספר לי מדוע הכרטיס שלי חסום. אין שום דרך לעבור לשיחה עם נציג שירות. הצלחתי ליצור קשר עם נציגה שלכם רק משום שנציגת שירות של לייף סטייל קישרה בינינו. נציגתכם, לאחר שהמתנתי ארוכות על הקו בזמן שהיא מבררת את המקרה (שיכול היה להופיע בצורה פשוטה על צג מחשב) טענה כי לא הצליחה לברר בדיוק מה קרה וכי עליה להמשיך ולברר והיא תחזור אלי עוד באותו יום. היא לא חזרה אלי אתמול. גם לא היום. אני מרגישה שאני רודפת אחריכם, מנסה להסדיר דברים שאינם באחריותי ומעל הכול - שאני משלמת מחיר עקב אי הבנה ועוד אי סדרים ועוד אי הבנה חוסר תשומת לב של עובדים ונציגים למיניהם- על לא עוול בכפי. חמור שכך הנכם בוחרים לשרת לקוחות. אני מבקשת ליצור עמי קשר בהקדם על מנת להסדיר את העניין ולסיים את הסאגה המגוחכת הזו, או לבטל את הכרטיס.

ע"י דנה @, 05/08/2012, 08:34 (לפני 717 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אני מנסה כבר שבוע לדבר עם בן אדם, ואני חוזרת בן אדם!!!, מטעם ישרכארט. אני רוצה לברר לגביי חיוב שלא מוכר לי מהחשבון האחרון.

אני מקשיבה למרכזיה המעצבנת שלכם וממלאת אחר הוראותיה בצייתנות ואפילו שלחתי טופס צור קשר וקיבלתי חזרה טופס נוסף למלא! אתם זוכרים שאתם עובדים אצלי ולא הפוך? איך מדברים עם נציג של ישרכארט (כזה שהולך על שניים)???

ע"י אברהם @, 19/10/2012, 23:12 (לפני 641 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

נכבדי , היזמנתי וקיבלתי כרטיס ישראכרט חדש במקום הישן, כרטיס מקום עבודה אגד, ולצערי לא העבירו את החיובים הקבועים החודשיים מהישן ולחדש, ויש לי בעיות קשות , בקופת חולים הייתי צריך לחתום על טפסים חדשים ועד היום העינין לא סודר, אותו דבר בחברת פלאפון שוב טפסים ואיומים אני מחזיק כרטיס ישראכרט עשרות שנים , והיחלפתי מיספר פעמים ולא היה לי את הצרה הזאת, כתבתי אי מייל ושלחתי למוקדי התמיכה לכמה מקומות ,כמו שצינתם באתר, כותב חצי שעה וכאשר אני שולח מגיע תשובה,שזה לא חוקי ולא עובר, למה זה לא חוקי.? אני דורש לדעת מה עלי לעשות, , הרץ אברהם

ע"י קריאף סיגלית @, 28/10/2012, 13:06 (לפני 633 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

קרוב לשבוע שאני מנסה להשיג את אתר ישרכארט שירות לקוחות

כמו כן שלחתי פקס וביקשתי בירור על חיוב שנלקח ממני

למה אתם לא יוצרים איצי קשר.

חוייבתי בסך 1000 ש"ח לחברת איילון.

ובחברת איילון אין לי כל ביטוח

אני רוצה תשןבה דחופה

סיגלית 052-2310346

ע"י נופר זדה @, 23/01/2013, 09:35 (לפני 546 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

אני מנסה מספר פעמים להגיע לשירות לקוחות אנושי אך לשווא!!!! אבקש לחזור אליי בהקדם האפשרי לגבי שינוי סוג חיוב אחרון למשרד התחבורה.

במידה ולא תתקשרו אליי ביממה הקרובה, אבקש ביטול לחיוב וכן לכרטיס עצמו!!!! לא ייתכן שלא ניתן להשיג אתכם...

תודה ויום טוב

נופר

ע"י עמית @, 19/03/2013, 11:36 (לפני 491 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום

הזמנתי תווי קניה בשווי 11,000 ₪ לבית העסק,

כאשר חודש לאחר ביצוע העסקה , ההזמנה לא הגיעה אלי ואין לי שום מידע לגביה.

נאמר לי כי ההזמנה תגיע לסניף פועלים הקרוב אלי, ובסניף לא יודעים על מה אני מדברת.

פניתי למנהלת השירות בשם מירב והיא הבטיחה לחזור אלי עם תשובה, לא חזרה אלי וכעת לא ניתן להשיג את מוקד שירות הלקוחות טלפונית ואין מענה למיילים חוזרים ונשנים ששלחתי להם.

!!!חווית השירות הינה מתחת לכל ביקורת ואני מצפה לקבל תשובה בעניין ההזמנה שלי עוד היום

עמית 03-6950666

ע"י נוי וקראט @, 02/04/2013, 13:18 (לפני 477 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום

קיים ברשותי כרטיס אפטר כרד , כיום אני חיילת משוחררת ורציתי להזמין כרטיס שאוכל לעשות בו שימוש גם בחול.

פניתי לסניף בנק הפועלים וביקשתי להזמין והפקידה אמרה לי כי עלות חודשים לכרטיס היא 17 ש"ח , אלא אם כן אני עושה קניות ב-6,500 ש"ח ועלות הכרטיס תהיה 12 ש"ח לחודש.

כמובן שלא הזמנתי , אלא אמרתי לה שאפנה לישרכרט.

האם זה התעריף לחיילים משוחררים?

תודה

נוי

ע"י לילי @, 21/04/2013, 07:16 (לפני 458 ימים) @ נוי וקראט

שלום נוי ,

אנא שילחי פרטי יצירת קשר (טלפון ) לכתובת המייל הבאה :

אשמח אם תצייני בפנייה כי זה בעקבות הפנייה בפורום .

תודה

ע"י לוי צבי @, 02/04/2013, 19:43 (לפני 476 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

בתאריך 21/2/13 קיבלתי זיכוי עבור קניה בסך 17.98 ש"ח .משום מה אין זיכוי בפרוט הפעולות לתאריך 15/3/13 (חיוב דווקא יש על הפעולות באותה קופה)

להלן פאטי החשבונית

באלונית נטו ,מסוף 06205626 -751-45-SOP

מספר עסק 01110121

מס' שובר 004987

סוג עסקה מאושרת 3360342 0

תלוש: 85791 קופה 004

קופאית : 7295 שחר אלמגור

נא טיופולכם, לוי צבי

ע"י לילי @, 21/04/2013, 07:14 (לפני 458 ימים) @ לוי צבי

שלום צבי

אנא שלח פרטי יצירת קשר (טלפון ) לכתובת המייל הבאה :

אשמח אם תציין בפנייה כי זה בעקבות הפנייה בפורום .

תודה

ע"י תהילה @, 18/04/2013, 23:08 (לפני 460 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום, כבעלת עסק, אני מנסה להתנתק מישראכרט עסקים מעל לחודש. שלחתי פקס ב19.3.13 פניה 202227068, שלחתי מספר הודעות דרך הפייסבוק ולא חזרו אלי עדיין.

נא חזרו אלי במייל ואשרו את ההתנתקות. תודה

ע"י לילי @, 21/04/2013, 07:12 (לפני 458 ימים) @ תהילה

שלום תהילה ,

אנא שילחי פרטי יצירת קשר (טלפון ) לכתובת המייל הבאה :

אשמח אם תצייני בפנייה כי זה בעקבות הפנייה בפורום .

תודה

ע"י א- א @, 20/05/2013, 15:18 (לפני 429 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אני פונה אליך, כנסיון נוסף (לאור כל הנסיונות הכושלים שלי עם ישראכרט).

הצטרפתי אליכם השנה ב-9/12 (עוד מעט שנה), הייתי גם לקוחה שלכם בעבר.

אני רוצה לציין שאני כלקוחה טובה, כל החיובים שלי כובדו ושולמו,

ולא חזר פעם אחת אפילו- הוראת קבע/תשלום.

כאדם מן השורה, שעובד, וכמו כולם- מנסה להתקיים, ולשרוד

אני לא צריכה להגיד שהמצב הכלכלי של היום- לא פשוט לכולם.

הכל נהיה יקר מיום ליום, והגזרות במשק רק הולכות ומחריפות.

ביקשתי כמה פעמים, (דבר שישראכרט יכולה בהחלט לעמוד בו) החזר חודשי

קבוע- (נניח הייתי מגדירה כ-1000 ש"ח) ואף אחד לא הלך לקראתי,

למרות שביקשתי, התחננתי- וכולם סרבו.

אני לא יודעת למה צריך להיות ככה, ולהיות קשה עם הלקוח

אני יכולה להגיד לך שכלקוחת ויזה (אף פעם הם לא עשו לי בעיה, ואפילו יש לי תוכנית

החזר קבוע, לא חשוב כמה ותק היה לי וכו).

אני פשוט מאוכזבת מאוד, וכאדם- אני מכירה הרבה אנשים (מכל מיני תחומים: עיתונות,

תקשורת, וכו- ואם מישהו ישמע- אף אחד לא יאמין- ולא יחשוב שככה צריכה לעשות חברה גדולה).

אנחנו בני אדם, כולנו - ולא ביקשתי לא לשלם, ביקשתי החזר קבוע-

למה להיות קשה עם בן אדם? החיים מספיק קשים גם ככה.

יש לי דירה ברשותי (שאני משלמת משכנתא כבר 3 שנים), והכל נהיה פה קשה,

לכם יש החלטות, אני מתארת, אבל תבדקו טוב, כל החיובים שלי מכובדים,

והכל שולם- למה לעשות לי את זה?!!!

למה לדרוך ולרמוס בן אדם?!!!

אשמח אם תהיה לך תשובה, ותלכו לקראתי כלקוחה טובה ומסורה.

בתודה ובברכה

ע"י לילי @, 21/05/2013, 07:00 (לפני 428 ימים) @ א- א

שלום , אשמח אם תוכלי לשלוח אליי במייל פרטים להתקשרות עימך ,

ע"י רוני אור חקלאי @, 21/05/2013, 19:48 (לפני 427 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב ,

אני במקסיקו כרגע.

עשיתי עסקה באינטרנט אשר בסופה גבו ממני 130 דולר במקום 19....

ניסיתי ליצור קשר עם ישרכארט דרך טופס הפנייה שלהם אבל לא הצלחתי לשלוח אותו ...

משהו בעיניין התוים והאותיוית ...לא הצלחתי לפענח את הבעיהץ

אין לי איך ליצור עימם קשר בטלפון

אבקש ליצור עימם קשר בשמי ולבקשם ליצור עימי קשר או למייל או לטלפון 005219841425933

תודה

רוני

ע"י לירן @, 22/05/2013, 07:07 (לפני 427 ימים) @ רוני אור חקלאי

שלום רוני , פנייתך הועברה לטיפול ויחזרו אליך לנייד אשר ציינת

תודה על פנייתך

ע"י לירן @, 22/05/2013, 13:25 (לפני 427 ימים) @ רוני אור חקלאי

ע"י דרוקמן יצחק @, 09/07/2013, 16:45 (לפני 378 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום

יחד עם החשבון החודשי קיבלתי דף

הנידון הסדר בנקאות בתיקשורת

לא זכור לי שביקשתי דבר כזה

בכל מיקרה אני בשום אופן לא מעוניין בזה

בתודה

דרוקמן יצחק

ת ז 041763756

פרישמן 32 פתח תיקוה

ע"י דוד מיכאלביץ @, 21/07/2013, 17:30 (לפני 366 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

21/07/2013

לכבוד שרות לקוחות

א(ג). נ.

אני לקוח חברת ישראכרט מעל 40 שנה.

לפני 10 ימם ניגשתי לשרותי כספומט וקבלתי מידע ש"זמנית לא ניתן לספק את השרות" . חשבתי בתומי שנגמר הכסף בכספומט הזה ופניתי לעוד כמה אחרים שמהם קיבלתי אותה מידע. ראיתי שמאותן נקודות שרות אנשים אחרים כן מושחים כספים. הופתעתי מאוד משום שאיני נמצא במינוס בחשבוני ולא נערכים שום תביעות כספיות נגדי. אינני חייב מיסים או גל סוג אחר של חובות אזרחיות או משפטיות.

פניתי לסניף בנק שבו אני מנהל החשבון ושהנפיק בשבילי הכרטיס אשראי, בנק הפועלים ,סניף בילינסון (552).

הגב, דגנית לוי , משרות בנקאית אישית ,מסרה לי שאין לי שום מגבלות מבחינת הבנק ומייד התקשרה לחברת ישראכרט כדי לברר פשר הביעה.

אחרי שהעבירו אותה משיחה לשיחה ללא שאף אחד ידע להסביר סיבת התקלה היא הגיע למישהו(י) שאמר לה שאחרי בירור באיה אגף טכני היא תחזור עליה. לשיחה החוזרת אנחנו ממתינים ביאוש ואכזבה עד היום.

בינתיים הכספומט מסרב כל הזמן לפניות שלי בסניפים שונים. לידיעתכם תדפיסים ,עם שימוש באותו כרטיס הוא מבצע כהלכה ובמקומות שונים שרכשתי מוצרים לא היה סירוב לקבל אותו.

אני מבקש טיפול דחוף בעניין .

קשה להשיג אוכם בטלפון לכן פניתי אליכם בפקס וגם מהסיבה אוכל לשמור לעצמי העתק של הפניה.ניסיתי דרך גם האתר אבל אחרי שהדפסתי בצורה נכונה 15 פעם הקוד לשליחה תמיד הופיע הודעה שהקוד לא נכון.

פרטים:

שם: דוד מיכאלביץ

מס כרטיס :4026 2959 1003 5326

ת.ז. 012548889

כתובת :רחוב דוב הוז 5/3

פתח תקווה 49406

טל. :039248286

ט.ס. 0544745081

פקס : 039243660

דואר אלקטרוני michadav66@yaho.com.br .

בקשות :

1)פיתרון דחוף ומיידי של הבעיה

2) הורדת עלות דמי שימוש בכרטיס לתקופה שהוא מושבת

3) בהעדר פיתרון טכני אבקש הנפקה כרטיס אשראי חדש בהקדם האפשרי , ללא התחייבות כספית שלי .

בתקווה שהנושא יטופל עוד היום אני מבקש לידע אותי מייד עם פיתרון הבעיה.

מקווה שהפניה תגיע במלוא הדחיפות לכתובת הנכונה.

דוד מיכאלביץ

עלי להוסיף עוד:

כל מספרי הFAX שלכם שגוים או מנותקים.

אין ספור פעמים ניסיתי לשלוח המכתב הזה בפקס ואף פעם לא נוצר קשר ותמיד קיבלתי הודעה שהמספר שגוי.

הקוד שאתם מדפיסים לשליחת הטופס הפניה לשרות לקוחות איננו מתקבל כשמדפיסים אותו לאשר השליחה.

אני חושב שיותר קל יהיה להתקבל אצל שר בממשלה או אפילו אצל ראש הממשלה מאשר להצליח ליצור אתכם קשר.

מעוד מכעיס כל בר דעת שחברה עושה לו אבל ,הו צודק ונשאר חסר עונים.

ע"י ישראכרט @, 22/07/2013, 07:47 (לפני 366 ימים) @ דוד מיכאלביץ

שלום דוד , פנייתך הועברה לבדיקה וחזרה אליך ,

*נשמח אם לצורך בטחונך תסיר את מספר כרטיס האשראי המלא אשר ציינת בגוף הפניה .

ע"י מיטל @, 05/11/2013, 09:39 (לפני 260 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

שמי מיטל וברצוני להתלונן על כך שאתם אישרתם חיוב ללא רשות שלי של חברת הכשרת הישוב. הם גבו ממני ללא כל אישור שלי, אף שאני התחלתי לעבוד ועברתי לחברת פנסיה אחרת ולא היה לי צורך לשלם אצלהם עצמאית. תחילה הם אמרו שהאשראי שלי לא עובד ואז אמרתי להם שזה לטובה כי העבירו אותי אוטומטית לחברה ושלא לחייב אותי בכלל, אך הם חיבו ואין לי מושג אין אישרתם להם לחייב אותי ללא רשותי.

אני שלחתי לכם פקס ומחכה לתגובה ושתתקשרו למספר הנייד שלי שהשארתי שם ובבקשה פה תגיבו לי למייל שהוא:meitalush_23@walla.com.

אני דורשת לבטל לאלתר את החיוב השגוי ועל עוגמת הנפש שנגמרה לי.

נא לחזור אלי!

תודה מראש

מיטל

לקט תגובות אחרונות
לקט נושאים אחרונים