ויזה כאל - שירות לקוחות - ויזה כאל (ויזה כאל)

ע"י מנהל פורום לקוחות, 06/06/2011, 14:56 (לפני 1293 ימים)


אם אתם לקוחות ויזה כאל ונתקלתם בבעיה או שברצונכם לברר דבר מה, אז ריכזנו כאן כמה דרכים שבהם תוכלו להשיג את ויזה כאל שירות לקוחות. אם לא בטלפון אז בפקס, ואם לא בפקס אז בדרך הישנה יותר של משלוח דואר צוחק


ויזה כאל טלפון שירות לקוחות |    03-5726444  


ויזה כאל פקס שירות לקוחות | 03-5723723 


ויזה כאל כתובת למשלוח דואר | תפוצות ישראל 13, גבעתיים 53583


טאגים:
ויזה כאל, ויזה כאל שירות לקוחות

ע"י משה ודרורה כץ @, 03/04/2012, 15:50 (לפני 991 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מתחילת חודש מרץ 2012 ועד היום לא נענו בקשותינו החוזרות ונשנות לקבלת אישורי יתרה, נכון ליום ,31.12.2011 לצורך הגשת הצהרת הון למס הכנסה.

לא די שהגישה אל נציגי השירות שלכם ארוכה ומתישה, בכל שיחה נאמר לנו שהאישורים נשלחו אלינו.

ברצוני לציין שגם מהבנק שלנו דיברו איתכם - והתוצאה זהה.

 

אולי כדאי לבקש ממס הכנסה לפנות אליכם בבקשה זו? או לגיא ואורלי מערוץ 10 -להם כולם עונים

לא ייתכן שלמעלה מחודש אנו מקבלים את אותן התשובות והאישורים אינם.!

משה -0505-240033

תודה וחג שמח.

 

צריכים האישוריםדחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

 

ע"י לקוח, 02/08/2012, 14:29 (לפני 870 ימים) @ משה ודרורה כץ

אי אפשר להשיג נציג שירות עשרות טלפונים ושום דבר-קטסטרופה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

קטסטרופה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ע"י לאה @, 19/09/2012, 15:08 (לפני 822 ימים) @ לקוח

מצטרפת לטענות האין סופיות הללו, עושה רושם שלאף אחד לא איכפת

רבותי, יש כרטיסים אשראי נוספים - עליכם אפשר לוותר.

ע"י גיא מירון @, 09/08/2012, 17:57 (לפני 863 ימים) @ משה ודרורה כץ

אני קורא את הפוסט הזה בעודי שומע את המוזיקת המתנה המונוטונית של: "כאל - עושים את זה קל (או כאל - לא יודע למה התכוון המשורר)"

בכל מקרה אני כבר 28 דקות בהמתנה ל-(חוסר) שירות לקוחות של חברת כאל.

עם אותה בעיה, שלחתי פקס בקשה לאישורי יתרה נכון ל- 31/12/2011... אין קול ואין עונה....

אם אני אגיש את ההצהרת הון ואכתוב למס הכנסה שאת יתרות האשראי יבקשו ישירות מהם זה לא יעבוד נכון קריצה

ע"י דוד @, 05/12/2012, 01:30 (לפני 745 ימים) @ גיא מירון

אז למה ממשיכים לעבוד איתם ????? כנראה שזה לא כל כך נורא אחרת פשוט מחזירים להם את הכרטיס וחסל.

ע"י משה, 25/12/2012, 11:33 (לפני 725 ימים) @ משה ודרורה כץ

שרות לקוחות למענה אנושי בטלפון - הוא גרוע בלשון המעטה.

משהממליץ שמנכ"ל קל יחווה אישית את חווית ההמתנה.

כאל - בכלל אינו קל.

מתיש ומעייף.

משה

ע"י רציתי להזהיר את כולם לגבי השירות של ויזה, 11/04/2012, 21:32 (לפני 982 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

רציתי להתלונן לגבי השירות של ויזה נטען דולרי. אבי ניסה למשוך כסף בכספומט בארגנטינה ארבע פעמים ע"ס 600 דולר ולא קיבל את הכסף.הוא הגיע לבנק והוציא אישור שהכסף לא התקבל. פנינו לחברת כרטיסי אשראי ושם ניתן לדבר עם הלמפה - שירות מגומגם ולא מקצועי, שלחו לי מייל ללא שם נציג (ואפילו לא טרחו לשנות "<הכנס שם נציג כאן>" אחרי לחץ וחמישים ומשהו ימים הם פנו אלנו ואמרו שהבנק לא מחוייב להציג מסמך מזכה ושהוא הכחיש את כל העניין וזה בעוד שהמסמך המזכה מהבנק הועבר אליהם בעוד מועד.
מאיה, עמיר ועוד נציגי ויזה. אמרתי לכם שהדבר יפורסם בכל פורום אפשרי וזה רק ההתחלה. 

ע"י עומר, 28/04/2012, 21:22 (לפני 965 ימים) @ רציתי להזהיר את כולם לגבי השירות של ויזה

לא הבנתי חייבו אותו על הכסף בחשבון בסופו של דבר?

ע"י :), 30/08/2012, 01:34 (לפני 842 ימים) @ רציתי להזהיר את כולם לגבי השירות של ויזה

אבל ויזה נטען דולרי לא שייך לכאל

ע"י לינור, 05/12/2012, 11:35 (לפני 745 ימים) @ רציתי להזהיר את כולם לגבי השירות של ויזה

רוצה להצטרף לתלונה.

גם לי קרה את אותו המקרה רק בתאילנד ,אך אני לא הבנתי שבוצעה המשיכה עד ליום האחרון של שהותי שם.

משכתי כסף, אך לא קיבלתי אותו למרות אישור על לקיחת עמלה!

פניות רבות לשירות ויזה נטען עלו בתוהו..הם דורשים על כל טופס הכחשת עסקה 15 דולר. וגם לא מבטיחים שההכחשה תתקבל!

בנוסף נציג בשם גרגורי גימגם לי כל השיחה,לא נתן תשובות ברורות ולא עזר לי בשום דבר.

מה יהיה??!?!

ע"י אוסנת, 27/06/2012, 10:19 (לפני 906 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הי

בטלפון שהצגתם ושחברת ויזה מציגה 5726444 מתעסקים עם מכירות אטרקציות בלבד!!!! נעשו חיובים שגויים בכרטיס שלי ואני כבר יומיים מחפשת עם מי לדבר ואין ! כל מה שיש זה רק מענה אוטומטי!!!!

תתבישו, !!!!! גם באתר אין מייל לפנות ! אין אצלכם לא אשאר.

ויזה כאל טלפון ש

ויזה כאל טלפון שירות לקוחות | 03-5726444

ע"י מיכל מור @, 22/07/2012, 14:40 (לפני 881 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום.

הופתעתי שאין אפשרות ליצור קשר עם שרות לקוחות במייל.

אני בטוחה שלרובנו הרבה יותר נוח ליצור קשר דרך המייל מאשר בטלפון שממתינים וממתינים.. בדואר? מי עדיין עושה זאת. וגם הפקס קצת מיושן...

תודה

מיכל

ע"י דוד @, 22/07/2012, 23:01 (לפני 880 ימים) @ מיכל מור

רבותי כתבתי גם למפקח על הבנקים ואין תגובה .אני כבר לא יודע אם זה לא אותו הגוף.

עוד לא ראיתי גוף בגודל כזה ללא שרות לקוחות או תלונות הציבור אלה אם הם החליפו את אלוהים בכבודו ועצמו .

כול מי שעובר במיוחד בחצי חינם להזהיר את העוברים שעוצרים על יד הדוחנים שלהם.

ע"י יוליה @, 17/10/2012, 13:29 (לפני 794 ימים) @ דוד

לא רק בחצי חינם בכל הרשתות אופנה של H&O

ע"י טבוך פנינה @, 06/08/2012, 18:51 (לפני 865 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום

זה בלתי אפשרי להשיג אתכם בטלפון.לנציג שרות צריכים לחכות ולחכות ולחכות ולבסוף להתיאש ולסגור.

ככה לא מתנהלים בחברה כמו ויזה.

הדרך היחידה היא כנראה לבטל את הכרטיס אצלכם עד שישתפר השרות.

פנינה

ע"י בנימין מלכה @, 09/08/2012, 21:42 (לפני 862 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב

הכרטיס שברשותי הוא חוץ בנקאי וביקשתי לבטל אותו.

הציעו לי לקבל כרטיס המיועד לעובדי מערכת הבטחון הסכמתי, כשפנו אלי והודעתי שאיני בשרות קבע אז סרבו לבקשתי לקבלת כריטיס חדש ואני ויתרתי.

במקביל שלחו לי מעטפה וביקשו שאגזור את הכררטיס ואשלח אותו, ביצעתי את הנדרש.

מדוע חייבו אותי ב10 ש"ח דמי כרטיס כאשר אין כבר ברשותי כרטיס??

מבקשת שיזכו את חשבוני.

ת ודה

ע"י לירון @, 16/08/2012, 02:57 (לפני 856 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

למעלה מחודשיים אני מחכה לשובר שהייתם אמורים לשלוח אליי בדואר רשום,בפעם הראשונה אמרתם שהמכתב חזר אליכם באין דורש(תמוה לאור העובדה שאני מקבלת מכתבים באופן סדיר).

לפני חודש טענתם ששלחתם לי שוב את השובר בדואר רשום,התקשרתי לאחר שבוע וביקשתי מס' אסמכתא ע"מ לבצע בדיקה מול הדואר,נציגה שלכם אמרה שאין מס' אסמכתא והבטיחה שתחזור אליי במהלך השבוע לבדוק שהמכתב התקבל ,אז כמובן שהיא לא חזרה אליי,וכמובן שאני יוצרת עמכם קשר מדי יום,ממתינה על הקו חצי שעה ומדברת כל פעם עם נציג אחר שמבטיח שיטפל בנושא,דיברתי עם אודליה מנהלת שירות שהבטיחה שתחזור אליי עם תשובה -מתי נשלח המכתב או לפחות מס' אסמכתא......אודליה לא חזרה אליי,אחרי יומיים התקשרתי שוב(!),הגב' אודליה חזרה אליי וטענה שאין צורך שאני אטריח את עצמי,יקח לה שבוע(!) לבדוק מה קרה עם המכתב ש"נשלח" אליי,כמובן שהגברת לא חזרה אליי,התקשרתי הבוקר והובטח לי שהיא תתקשר אליי עוד היום!!! חיכיתי וחיכיתי...בסבלנות יתרה יש לציין. כמובן שאתעורר בבוקר והשיחה הראשונה שאעשה תהיה לחברתכם,כמובן שאמתין שוב בסביבות ה-30 דקות,אספר את סיפורי שוב לאחד מנציגיכם,ואשאיר שוב(!) הודעה לאודליה,ששוב(!) תתעלם ממני,ולא תתקשר אליי וחוזר חלילה....כי הכל כ"כ קל שיש כ.א.ל!!!

ע"י יפה מרקוביץ @, 21/08/2012, 12:31 (לפני 851 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

רכשתי בסבארו סניף אבנת פתח תקוה מוצר שלהם והייתי אמורה לקבל הנחה עם כרטיס הויזה שלי, דבר שלא בוצע דרככם לפי דף חיוב שקבלתי ב - 10.8.12

אבקש לקבל את הזיכוי, 10%

נא תשובתכם.

תודה

יפה מרקוביץ

טל' 0522-645729

ע"י יפה מרקוביץ @, 21/08/2012, 12:41 (לפני 851 ימים) @ יפה מרקוביץ

לא מצליחה להעביר את הודעה הנ'ל

יפה מרקוביץ

ע"י סבטלנה @, 09/10/2012, 10:19 (לפני 802 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום, כבר שבוע אני מנסה בכל הטלפונים האפשרים להגיע לשרות לקוחות של ויזה כאל... כל הטלפונים תפוסים... מחכה יותר מיחצי שעה במספר של התמיכה התכנית כדי לקבל מזהה לאינטרנט...ללא מענה.. מה זה? איך אני יכולה לקבל מידע הנדרשת? תודה. סבטלנה (0546722229)

ע"י עמית @, 09/10/2012, 17:37 (לפני 801 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מה נסגר עם ההמתנה המזוויעה אצלכם?

לא ניתן לתקשר איתכם באף דרך אחרת מלבד המתנה ארוכה ומייגעת בטלפון -

לא מפורסמת כתובת מייל, או כתובת למשלוח דואר.

מדוע אין אפשרות להשארת הודעה ושיצרו קשר עם הלקוח מבלי שיצטרך להמתין כ"כ הרבה זמן???

עמית

ע"י שגיא @, 09/10/2012, 19:08 (לפני 801 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אין עם מי לדבר שעתייים של המתנה בוזבזו היום לטובת ה $%^%^&!!! האלה !

מישהו חוגג לי על האשראי וחברת כאל עושים את זה קל ..

ע"י רחמים, 15/10/2012, 12:18 (לפני 796 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ע ל ה פ נ י ם !

אין הגדרה קולעת יותר למה שקורה בכ.א.ל.

חיובים מיותרים חוזרים,

עיכובים בלי סוף,

אין עם מי לדבר,

שעות מבוזבזות למענה טלפוניי,

אין אפשרות לפנות אליהם במייל,

והתוצאה: "כ. א .ל. ע ו ש י ם א ת ז ה ה כ י ק ש ה מ כ ו ל ם " , בניגוד לסיסמה שהם משמיעים במענה הטלפוני שלהם.

בקיצור: ש ו מ ר נ פ ש ו י ר ח ק !

רחמים

ע"י יוני שדה, 16/10/2012, 14:42 (לפני 795 ימים) @ רחמים

צודק לגמרי.

אני גם ממתין לפקס מזורגג מהם.

ע"י כהן מירב @, 20/10/2012, 21:42 (לפני 790 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הכרטיס שלי בוטל ב 08/2011 שילמתי את כל החוב ב29/12/2011 וסגרתי את הכרטיס לא חייבת להם כלום ב14/10/2012 מצלצלים אלי מעו״ד של החברה שאני חייבת להם 700ש״ח אני שואלת על מה אני חייבת לא ידעו לענות לי צילצלתי לכאל הזלזול של נציגות הגביה ג׳ני ושירן מזלזלות ולא מוכנות להעביר למנהל ומנתקות אותך לפי עו״ד החוב הוא על עמלות וריביות לשנת 2012אני שואלת איך יכול להיות ריביות ועמלות לשנת 2012 כאשר הכרטיס בוטל ואין חוב בשנת2011

ע"י רינה @, 27/10/2012, 23:14 (לפני 783 ימים) @ כהן מירב

גם לי אותה בעיה. ביטלתי כרטיס בפברואר 2012 ולפני כמה ימים קבלתי מכתב מעו"ד על חוב של 436.19 ש"ח שכולל כמובן עמלה לעו"ד. בשירות לקוחות לא מוכנים לענות כי הנושא אצל העו"ד ועתה אני פונה למנכ"ל וליועץ המשפטי בתביעה לביטול החוב כי אפילו לא תרחו להתקשר אלי לפני פניה לעו"ד. שוקלת פניה לעיתונות ומקווה שיהיו עוד הרבה שילכו בעקבותי.

ע"י ליאת @, 29/10/2012, 09:28 (לפני 782 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

בשבוע שעבר ניהלתי שיחה עם נציגת שרות שלכם בעקבות הורדה תמוהה של האשראי שלנו בכרטיסים שלכם ולאחר שקיבלתי מכם מכתב שאומר שהמחלקה לבדיקת אשראי שלכם החליטה להוריד לי את האשראי מ21,000 ש"ח ל-8,000 ש"ח ?! ולכן אני חורגת ממסגרת האשראי ועד שלא תסתדר החריגה לא יאושרו לי עסקאות.

ניסיתי לברר עם הנציגה את פשר העניין ונאמר לי שאין לי עם מי לדבר זו החלטה שלכם ואין לי זכות לערער עליה וברגע שאסיים את "החריגה" תהיה לי אפשרות לשוב ולהשתמש בכרטיס.

ואני שואלת נראה לכם הגיוני יום אחד לתת אשראי של 21,000 ש"ח ופתאום אאוט אוף דה בלו להוריד אותו ל-8,000 ש"ח ולטעון שאני בחריגה?! ולהעביר אותי מסכת של בושות בחנויוץ בנסיון להעביר את הכרטיס.

אני רוצה לומר שאף פעם לא נתקלתי בכזה גועל נפש של יחס ושרות ואם זה מה שאתם נותנים ואם זה היחס שלכם ללקוחות אז הפסדתם לקוחה טובה!!! ותפסידו עוד הרבה בעקבות הפרסום שאני אדאג לעשות לכם!!!

שלום ולא להתראות

ע"י נורית, 20/11/2012, 13:58 (לפני 760 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

קבלתי היום את הכרטיס ונדהמתי לראות שעל מנת ליהנות מההטבה של 75 ש'ח עלי לבצע רכישות 750 ש'ח לחודש במשך שנה - לא נאמר לי על כך דבר בעל פה בעת שהחתימו אותי

כמו כן לא אמרו לי שיש אפשרות להיות חבר ב 365 גם ללא כרטיס אשראי אלא רק במחיר של 50 ש'ח לשנה וניתן לסדר זאת בדלפק ממול מרחק 3 מטרים...

ביטלתי את הכרטיס טלפונית ללא שהפעלתי אותו, אני מצפה מחברה כה גדולה להיות יותר ישרה - גלויה -אמינה וכ'ו עם לקוחותיה, אחרת יבטלו עוד ועוד אנשים לקוחות בלתי מרוצים, זה כתם שלא במהרה יישכח

נורית

ע"י אורית @, 21/11/2012, 13:55 (לפני 759 ימים) @ נורית

בס"ד

יש לי כרטיס של כאל מזה שנים רבות. מזה שנים שאני לא משתמשת בו אך המשכתי לשלם מדי חודש על דמי שימוש בכרטיס.

בקיצור בכל פעם שניסיתי להתקשר לחברה על מנת לבטל את הכרטיס התייאשתי לאחר המתנה של כחצי שעה ללא מענה

בפעם האחרונה כבר היתה אפשרות ללחוץ כמדומני על מספר 1 על מנת שנציג שירות ישוב אלי בכדי למנוע המתנה ממושכת על הקו, וכך עשיתי

אומנם נציגת השירות חזרה אלי לאחר כשעתיים מהשארת המספר של בביתי, אבל זה כבר עדיף על המתנה ממושכת על הקו

מדובר בחוק המחייב כל חברה במצב שצרכנים אמורים להמתין זמן ממושך על הקו, לאפשר לצרכנים להשאיר מספר טלפון ויחזרו אליכם

ע"י נורית, 26/11/2012, 11:11 (לפני 754 ימים) @ נורית

המשכתי לבדוק שאכן הכרטיס בוטל, טלפנתי ונמסר לי שתוך 3 ימים יחזרו אלי לאישור הביטול, משחלפו 5 ימים התקשרתי שוב ואז נאמר לי לגזור את הכרטיס ל 4 ולשלוח להם בדואר וכעבור מספר ימים להתקשר שוב ולוודא... שקבלו ושביטלו

בקיצור סאגה לא פשוטה

עשיתי כנדרש ואמתין כעת לאישור, אמשיך לדווח.......

ע"י iloreana dantalian @, 26/11/2012, 08:49 (לפני 754 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אני חולת סרטן - אני חייבת לויזה 59.000 ש"ח - מסיבה שאני משלמת על טיפול כימו - וזה יקר לי מאוד.

אני משנת 2007 עד 2012 קבוע ללא שום בעיות הייתי משלמת את כל התשלומים, ללא שום בעיות... כשאני חליתי, חברה לא רואה ממטר, ולא חייבת, גורם פרטי

נכון להיום יש לי עיקול משכורת, והחודש אני לא יטפל בכימו - כי אין לי כסף לזריקה - בגלל שזה לא נכנס לסל הבריאות.

ויזה כאל היקרה - בבקשה עם אני ימות - התם בכלל לא תיקבלו כלום... ואני כן רוצה לשלם, פשוט להתחיל מ300 ש"ח לחודש... מנכ"ל היקר - אתה יש שתורם לחברה - בבקשה - אני מאוד מבקשת לדחות לי את העיקול משכורת לפחות לחודש שאני יתן לעצמי צ'נס להישאר בחיים.

שמי ילוראנה דאנטאליאן

0525842684

ע"י iloreana dantalian @, 29/11/2012, 10:39 (לפני 751 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מנכ"ל של חברה ויזה כאל תורם מיליונים לחולי סרטן וילדים חולים. אני חולת סרטן ומיליונים אני לא מבקשת. רק להוריד חצי משחוב של 59000 - העם אני יכולה לפגש איתו?

כי לאחר עיקות משכורת, לאחר עיקול חשבון בנק, לאחר כל הבעיות - אני לא עשיתי כימותרפיה ... ואני יכולה למות.

אני יודעת שזה בקשה מוזרה וחוצפה ... אבל ברגע שבינאדם נמצאה במצבי - כבר אין בושות. בושה זה כשאין אוכל בכלל במקרר מסיבה שכל כסף יוצאה לטיפולים.

תודה

0525842684 לורה

ע"י גידי @, 25/12/2012, 13:14 (לפני 725 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

29 דקות המתנתי היום.

ל 2 פקסים שלי עדיין לא ענו.

מחר ברגע שיגיעו כרטיסי מסטרכארד החדשים ניפרד לשלום מכאל.

בשורות טובות.

גידי.

ע"י עמיחי הלוי @, 16/01/2013, 11:49 (לפני 703 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הזמנת כרטיס - חוץ בנקאי

מסורבלת, איטית, מיושנת, שעות מחכים ללא תגובה

שרות שליחים מגיע לירושלים פעם בשבוע??

איא פשר להגיע ולמלא טפסים במשרד שלכם!!

חבל על היחס , הרי אתם רוצים לקוחות???

עמיחי הלוי

מנסה מזה חודש לקבל כרטיס ויזה בינלואמי

רושלים0523866990יא

ע"י עמיעזר @, 20/02/2013, 22:34 (לפני 667 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ברצוני לשתף אתכם בחיוית קניה אצל אבי סופר בחולון.

הזמנתי מקרר בסך 6000 ש"ח באמצעות ויזה בשלושה תשלומים.

אחרי יומים ביטלתי את העיסקה וקיבלתי אישור חתום על הביטול.

כעבור חודש חויבתי בתשלום הראשון ע"ס 2000 ש"ח

התקשרתי ארבה פעמים ודיברתי עם רינת פינטו שאמרה שהביטול לוקח 14 ימי עבודה

דיברנו בשיחת ועידה עם החנות והובטח לי שהנושא מטופל.

נכון לרגע זה אני מחוייב עס 4018 ש"ח כולל ריבית

מענין מה יש למנכל ויזה החדש דורון ספיר לומר על שירות כזה.

ע"י אנג'לה @, 17/04/2013, 22:03 (לפני 611 ימים) @ עמיעזר

שרות על הפנים!!!!!

ע"י רחל, 17/04/2013, 11:42 (לפני 612 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מערכת המענה הקולי אינה מתפקדת ולא ברור איך אפ/שר לבטל כרטיס.

כנראה שנצטרך לערב גורמים כמו אורלי וגיא או אסף ליברמן ואביב לביא מגלי צהל

ע"י אנג'לה @, 17/04/2013, 22:01 (לפני 611 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום לכולם,

אני לקוח חדש - ממש טרי , וכבר שרות לקוחות של "ויזה CAL" הצליח לעשות רושם לא טוב.

הצטרפתי דרך חנות H&O -

לפני כשבועיים קיבלתי הזמנה מדואר רשום לקבלת ויזה - אז פניתי לשרות לקוחות, עד שהגעתי לנציג שרות -כבר הבנתי

שאני מחוייב סתם ב20 ש"ח ??????????

אחרי בירור התברר שכרטיס ממש חכם - כל חודש חיוב 14 ש"ח + מטרה שלו לתת הלואה ללקוח בלתי אפשרות לתשלום.

ניסינו לבטל כרטיס - אז קשה להשיג נציג!!!!!

שרות על הפנים!!!!!

ע"י לימור @, 20/04/2013, 19:11 (לפני 608 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב!!

שכחתי את הסיסמא שלי למשיכה מהבנקט מה אני עושה?... אשמח לתשובה מהירה

ע"י שי, 11/07/2013, 00:01 (לפני 527 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שנתיים שאני מנסה לקבל את ההטבה של 1+1 בארוחת הבוקר של איזבלה וכל פעם שאני מבקשת לדעת את היתרה בכדי שאוכל לממש את ההטבה הם אומרים לי שאין לי יתרה אלא רק בחודש הבא. ואני יודעת שיש כי אני מבזהזת מעל 2500 כל חודש עם כאל. וכשאני מתקשרת לפי בקשתם לאחר חודש - הם אומרים אופס! פיספסת זה היה לך לפני חודש ההטבה.

וכך השקרים שלהם עוברים מחודש לחודש ואני לא מקבלת את ההטבה שמגיעה לי.

במאי השנה התקשרתי ואמרתי שעשיתי קניות ביותר מ- 1600 ש"ח. כמו כן קיבלתי גם SMS על כך ובשרות הלקוחות שלהם - אין דבר כזה ואין הטבה. וכבור חודש ביוני עשיתי עיסקה מעעל 3000 ש"ח. התקשרתי וביקשתי להשתמש בהטבה שמגיעה לי והפעם ה"מנהלת" שלהם עונה לי ש-"לא אין לי שום יתרה כזאת" זאת ועוד קיבלתי SMS על סכום עיסקה זו. פשוט שיקרו לי. ועוד אמרו שאנסה חודש הבא, כרגיל. היום ב-10.7 התקשרתי לפי בקשתם והם שוב עונים לי - "אופס. פיספסת".

דיברתי היום עם אחת בשם מירי ה"מנהלת" שהיא כל הזמן אומרת לי: " תני לי לעזור לך. ממי. אני יכולה לע ז ו ר לך אם תתני לי שוב להסביר לך. שרק ב-30.6. היית צריכה להתקשר ורק אז לאכול את ה- חביתה שלך עם הסלט במידה וזה מגיע לך".

אני רוצה את ההטבה שלי שמגיעה לי! לא מקובל עלי שמשקרים לי ומסתלבטים עלי כל חודש. יותר לא אשלם עם ויזה כאל עד שלא אקבל את מה שהיה מגיע לי .

ע"י שמעון, 11/05/2014, 22:31 (לפני 222 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

יש היום אתרים שדורשים קניה בטוחה, ובשביל זה צריך להכניס קוד מזהה אינטרנט או כדי לשחזר סיסמה לחשבון באינטרנט.

הקוד הזה הוא אחד הדברים המטומטמים ביותר שראיתי, כי מי שמקבל למייל או לאתר את המכתבים אין לו את הקוד הזה..

רוב האנשים לא נכנסים לאתר של הויזה רק דרך האתר של הבנק, ולכן אין להם מושג מה הסיסמה שלהם לאתר של ויזה.

וכשהם מנסים לשחזר סיסמה אז צריך את הקוד מזהה אינטרנט שזה בשביל מי שעדיין עובד עם דואר פיזי..

ע"י אבישג @, 28/09/2014, 17:23 (לפני 83 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אני מנסה להתקשר לחברת ויזה כאל.

מצד אחד הם אומרים במענה הקולי, שהם עונים ללקוחות משמונה בבוקר עד שמונה בערב, מצד שני

הם אומרים ש"המוקד סגור כעת" למרות שעכשיו רק חמש ורבע אחה"צ...

יש הסבר לדבר התמוה הזה??

לקט תגובות אחרונות