רמאות וניצול תמימות הלקוח ע"י פלאפון (פלאפון)

ע"י לקוחה כועסת @, 13/02/2014, 11:16 (לפני 1198 ימים)

במשך שנים ארוכות אני נמצאת בתוכנית עובדים של בזק שמחירי השיחות בו יקרות מאוד, אך יש ביטוח חינם לטלפון כחלק מהתוכנית ולכן נשארתי בתוכנית, למרות השיחות היקרות.

לפני כחודש שלחתי את הנייד לתיקון ולהפתעתי עם שובו גיליתי שחוייבתי ב199 שח עבור תיקון. זאת למרות שיש לי ביטוח חינם שאין בו השתתפות עצמית, כחלק מהתוכנית.

בשיחה עם הנציגה נאמר לי כי לפני שלושה חודשים הוחלף לי הביטוח לביטוח חדש ששלושה חודשים ראשונים חינם, אחכ הביטוח הוא בעלות ובנוסף תיקון המכשיר עולה כסף-השתתפות עצמית. זאת כאשר הביטוח שהיה לי קודם היה ממילא בחינם וגם ללא השתתפות עצמית. כשהסברתי לה שלא הגיוני שאחליף ביטוח שהוא בחינם וללא השתתפות עצמית בביטוח שעולה כסף. זו הרי הרעת תנאים. לא הגיוני שאסכים לכך. הנציגה הסכימה עימי שאין זה הגיוני והבטיחה לטפל בעניין לזכות אותי. בנוסף הבטיחה לחזור אליי והבטיחה, לבקשתי, לבקש ממנהל לחזור אליי. בנוסף ביקשתי בכעסי להתנתק מהחברה. מאז נעלמה הנציגה. נותקתי מיידית מהשירות בלי שאיש בכלל ניסה כחלק משירות טוב לראות כיצד יוכל לתקן את עוגמת הנפש ולהשאירני בשירות וכמובן שאף מנהל לא חזר אליי(השארתי שני טלפונים חלופיים שניתן ליצור איתי קשר). פשוט זלזול בלקוח. המתנתי שלושה שבועות ואין זיכוי. התקשרתי שוב. אני מדברת עם נציגה חדשה ששוב בודקת את העניין וכעת טענתה היא שהשינוי נעשה ואת הנעשה אין להשיב. אני שוב מנסה להבין איתה איך ייתכן שאסכים להחליף ביטוח חינם בביטוח שעולה כסף הרי אין בזה הגיון וגם אם הסכמתי בתמימות להצעת הלקוחה להחליף ביטוח סימן שהתנאים כלל לא הוסברו לי והוסתרה ממני במכוון הרעת התנאים הכרוכה בעניין, שכן לו היתה מוצגת ודאי שלא הייתי מסכימה ולא רק אני לא הייתי מסכימה הרי שכל בר דעת לא היה מסכים. מדובר ברמאות טהורה, שבה נציגה שלכם מבצעת הרעת תנאים ברורה ובצורה מכוונת, מבלי ליידע את הלקוח בהרעת התנאים ומנצלת את האמון של הלקוח בחברה ואת תמימותו. שוב הנציגה הסכימה שאכן זה לא הגיוני והעבירה אותי למנהלת שהאזינה לשיחתי עם אותה נציגה שהחליפה את הביטוח.

מהשיחה עולה כי הנציגה מציעה לי ביטוח מצויין לשלושה חודשים בחינם. היא אינה מסבירה כי הביטוח הזה מבטל את הקודם. אינה מסבירה שאח"כ זה יעלה כסף ואינה מסבירה שתיקון יהיה בהשתתפות עצמית.

דהיינו מעלימה במכוון פרטים של הרעת תנאים. להפך הדבר מוצג כהטבה ושיפור תנאים ומכוונת אותי להבין שמדובר בתוספת חינמית מורחבת לשלושה חודשים לביטוח שקיים. דהיינו הטעייה מכוונת עם העלמת פרטים שאינה חוקית. המנהלת האזינה והבטיחה לבדוק טיפול בעניין. במידה ולא אקבל זיכוי מלא בכוונתי לתבוע את החברה ולפנות לתקשורת ולמנוע המשך פגיעה כזו של לקוחות תמימים. לידיעתכם

ע"י חדווה רוזנברג @, 21/10/2014, 14:25 (לפני 948 ימים) @ לקוחה כועסת

מסכימה עם כל מילה!!!

אני עדיין לקוחה שלהם אבל בדרך להגשת תביעה בבית דין לתביעות קטנות על: רמאות במלוא מובן המילה (ממש שדידת כסף במרמה).

חבל מאד שיצור כמו גיל שרון מנכ"ל פלאפון ....גרידיות מתועבת....

לקט תגובות אחרונות
לקט נושאים אחרונים