נציגה במרכז שירות חיפה שתקפה מילולית לקוח "חוצפן" "חותסתום את הפה" - פלאפון (פלאפון)

ע"י מוחמד זועבי @, 16/11/2015, 10:58 (לפני 500 ימים)

להנהלת פלאפון

שלום רב

שבוע שעבר, יום רביעי, ניגשתי למרכז שירות פלאפון בחיפה קניון חיפה עזראילי אחרי שעשיתי ניוד בחזרה לחברת פלאפון אחרי שעברתי לפניכן מפלאפון ל 012 מובייל.

הגעתי ב 18:15, ומכשיר שנותן מספרים היה תקוע, עמדתי ליד דלפק הנציגים וחיכיתי שמישהו יתפנה בכוונה לא להפריע להם תוך כדי שהם נותנים שירות לאחרים.

נציגת שירות אחת בשם רחלי מלמלה לעברי אחרי רבע שעה למה אני נכנס אחרי שהמרכז נסגר, ואז אמרתי שאני כבר רבע שעה עומד ומחכה שמישהו יתפנה כי המכשיר שם לא עובד, ואכן היא התעלמה ממה שאמרתי, ואחרי שתי דקות שאלתי נציגה אחרת איך אפשר לגשת אליהם כשאין אין לי מספר, ואז אמרה שבדיוק מישהיא קיבלה משם מספר ואכן ניגשתי לקבלת מספר, והבחורה שקיבלה לפני אמרה לי שרק עכשיו תיקנו את המכשיר.

וכשחזרתי לחכות עד לקבלת שירות אותה נציגה מלמלה לעברי למה אני נכנס אחרי שהמרכז סגור, ואז ניסיתי להסביר לה שאני מזמן עומד כאן למרות שהיא התעלמה מזה, הנציגה החלה לתקוף אותי מילולית ולצעוק ולמרות הניסיון שלי לא להיגרר לעימות היא הצליחה לעצבן אותי, ולמרות שביקשתי כמה פעמים שלא תרים את הקול שלה היא המשיכה לצעוק ןלהיכנס לעימות מילולי תוך אמירה " חוצפן" ו "תסתום את הפה", כל זה היה מול אחראית המשמרת חלי, שנהנתה לראות את האירוע ולא להגיב בכלל, לא ללקוח לא לאירוע ולא לנציגת שירות שלא ראויה לתפקיד זה.

ודרך אגב רק אחרי בקשות רבות לקבלת פרטים של אותה נציגה, אחרי שהיא המשיכה את עבודתה כרגיל ואז נטשה את המרכז הביתה, הצלחתי לקבל את השם שלה מאחראית המשמרת חלי שרק במתן השם שלה ידעתי שאכן היא אחראית המשמרת שהתעלמה מהמקרה, והיא נתנה את הפרטים תוך מבט ותגובה מזלזלת של " לך תעשה מה שאתה רוצה".

כבעל מעמד גבוהה בחברה הישראלית, וכבן אדם שביקר בהרבה מדינות תחת תפקיד אקדאמי מהטכניון וקיבל הרבה שירותים מהרבה נציגים/ נציגות בארץ ובעולם שאני מכבד את התפקיד הקשה שעושים כל היום מול לקוחות שונים נדהמתי לגלות שאפשר להעסיק נציגת שירות ברמה כל כך נמוכה, כזאת שמחמפשת להתעמת עם לקוחות ולא מכבדת את המקצוע שלה.

אני מקווה שמקרה זה יטופל כשורה, ושהממונים יקחו את העניין הזה ברצינות רבה ולא כמו חלי אחראית המשמרת שהתעלמה מהמקרה והתייחסה אלי בזלזול רב, צעדים נוספים ישקלו גם לטיפול במקרה הזה מצידי.

אני מסיים בזאת עם הקוד האתי של חברת פלאפון, שחבל שזה משהו שרק כתוב ולא מיושם:

" 2 "אנחנו והלקוחות שירות -

אנו מחויבים לשביעות הרצון של לקוחותינו ונפעל ליצירת חוויית שירות "מעל ומעבר", בכל מפגש עם לקוחותינו. נפעל כדי להיות הבחירה המועדפת של לקוחותינו, בחירה המבוססת על איכות, תמורה ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אותם נעניק ללקוחותינו.

יחסינו עם לקוחותינו הם יחסים ארוכי טווח המבוססים על כבוד, יושר, מקצועיות ואמון הדדי. טובת הלקוח והיענות מיידית לצרכיו עומדת במוקד הפעילות והעשייה העסקית שלנו. אנו מובילים בעסקים בזכות החדשנות, האיכות והשירות אותם אנו מעניקים ללקוחותינו - לא ננצל לרעה מצבי לחץ, חוסר הבנה או פערי ידע של לקוחותינו.

המשמעות לגבינו:

# נכבד כל לקוח כפרט ונתייחס למכלול צרכיו כלקוח. # השירותים והמוצרים שאנו מוכרים מיודעים לרווחת הלקוחות ואנו נעשה הכל למנוע פגיעה פיזית, נפשית או מוסרית בלקוחותינו. # לכל פניית לקוח נשאף לתת מענה מהיר, אדיב ומקצועי. # נפעל תוך שקיפות והוגנות ונמסור ללקוח מידע אמין ומלא. # נשמור בקפידה על המידע הפרטי והעסקי שמסרו לנו לקוחותינו ונקפיד על צנעת הפרט.

בברכה

מוחמד זועבי לקוח עסקי 0503278858

מסמכים מצורפים:


לקט תגובות אחרונות
לקט נושאים אחרונים