סופר פארם הנהלה (סופר פארם)

ע"י מנהל פורום לקוחות, 03/05/2011, 03:24 (לפני 1306 ימים)

סופר פארם חברי ההנהלה:

ליאון קופלר - יו"ר
ליאור רייטבלט - מנכ"ל
ניצן לביא - משנה למנכ"ל
הלל שר - סמנכ"ל כספים
דרור קציר - סמנכ"ל שיווק
גלי ברגר - דוברת
זאב רוכמן - מ. חטיבה
זאב לבנון - מ. נכסים

טאגים:
סופר פארם

ע"י טל @, 03/09/2011, 19:27 (לפני 1182 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

צרפתי קובץ נא לעיין דחוף.

ע"י רות פנחס @, 25/02/2012, 13:34 (לפני 1008 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

חזרתי עכשיו מקניה בסניף סופר פארם כוכב יאיר הקרוב לביתי, אני מאוכזבת קשות מהשירות שניתן לי ע"י קופאית בשם רנין.

ניגשתי לסניף על מנת לרכוש מוצרים שונים וכן היתה לי שפופרת צבע לשיער שרציתי להחליף.

בכניסתי לחנות מסרתי לקופאית את המוצר ואמרתי שאי מבקשת להחליף למס' אחר.

רכשתי כמה מוצרים נוספים וחזרתי לקופה, הקופה הייתה ריקה והקופאית לא הייתה במקומה, חיכיתי לקופאית המדוברת שכן היא לקחה ממני את המוצר שביקשתי להחליף, והקופאית השניה אמרה שרק רנין יכולה לבצע לי את ההחלפה. לאחר מס' דקות המתנה היא הגיעה - חייכתי ואמרתי לה שחיכיתי לה המון זמן, מכוון שהיא זו שקיבלה ממני את המוצר ורק יכלה לבצע את ההחזרה, ואז היא אמרה   בצורה מאוד "לא נחמדה" שיצאה לקניות.

מסרתי לה את כרטיס הלייף סטייל שלי והיא החלה לרשום את המוצרים וכאשר הגיעה לביצוע ההחלפה היא אמרה לי שתזכה אותי רק ב- 10 ש"ח מכוון שהמוצר היה במבצע - במבחינתי זה היה בסדר אך, דבר אחד היא לא הסבירה לי- וזהו שלקחתי (כמובן מחוסר הבנה) צבע של חברה אחרת והיא רצתה לחייב אותי בסכום המכירה המלא.

שאלתי אותה לפשר העניין והיא השיבה לי בכעס שהיא לא חייבת להסביר לי וזרקה אליי את כרטיס הלייף  סטייל בכעס ואמרה שהיא לא רוצה לשרת  אותי ויצאה מהקופה. הקופאית שלצידה אמרה  שאינה יכולה לעזור לי מכיוון שאני צריכה החלפה ועלי לגשת לקופה בבית המרקחת. שם אכן התקבלתי ובחור בשם יוסף עאלא אכן שירת אותי כראוי.

אני חשבת שרשת אשר מכבדת את עצמה לא ראוי לה שישרתו את לקוחותיה עובדים כדוגמא העובדת הנ"ל

אבקשכם לטפל בנושא זה בכובד ראש.

 

בברכה 

רות פנחס

כרמל 9 כוכב יאיר

טל: 054-9008168

ע"י לא משנה @, 03/09/2013, 17:36 (לפני 451 ימים) @ רות פנחס

אני חושב שזה היחס הראוי לאנשים חצופים כמוך

ע"י טלי מילשטיין @, 09/10/2012, 08:13 (לפני 781 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום לכולכם,

שמי טלי, ואני מתגוררת במושב ליד צומת קסטינה ואתמול 8.10.12 (יום שני) בשעה 23:10הגעתי לסניף בביג קסטינה.

ברצוני להביע את אכזבתי הרבה ממנהלת המשמרת והעובד.

נכון שהגעתי לאחר סגירת הסניף, אך עדיין היו שם העובדים, פניתי לעובד בבקשה למכור לי אקמול לילד עם 39.9 חום הוגבתי בשלילה.

התחננתי ועדיין סורב.

גם לי יש עסק ואני יודעת מה זה סגירה וסגירת קופות. ציפיתי לקצת יותר אנושיות ולא לתת לי לנסוע ולהשאיר ילד עם חום ולחפש בית מרחקת תורן במקומות מרוחקים.

הצעתי לשלם אפילו 100שקל במזומן כך שניתן היה להקליד זאת לקופה בבוקר אך שוב האטימות ניצחה.

לא נכנסתי וביקשתי לקנות בושם או טיטולים ביקשתי תרופה שאיפלו אין צורך ברוקח בשבילה.

אני חושבת שאם תתחילו להעסיק אנשים קצת יותר אנושיים אצלכם זה רק יוסיף לכם הרי כול התשדירים שלכם הם המחוייבות והאהבה למשפחה.

שוב פשוט חוסר אנושיות ובושה.

ע"י בלהה, 10/10/2012, 10:32 (לפני 780 ימים) @ טלי מילשטיין

נתקלתי בבעיה דומה בסניף אושיסקין ברמת השרון , בערב יום כיפור כאשר חשתי ברע וביקשתי לרכוש תרופה . נתקלתי בסירוב מוחץ כאשר הקופה עוד עבדה לנגד עיני ועובדת חצופה דיברה אלי בגסות רוח, אמרה לי שהקופה סגורה וזרקה אותי מהחנות . כתבתי לצור קשר של סופר פארם. אבל אפילו לתשובה מנומסת לא זכיתי. ממליצה לקנות בניו פארם. לפחות באזור שלי מתנהגים באדיבות רבה יותר וגם מנסים לעזור כשיש בעיה. למען ההגינות עלי לציין שנתקלתי גם בעובדים אדיבים ומנומסים בסניף אחר של סופר פארם ברחוב טרומפלדור ברמת השרון שם יש צוות ברמה אחרת לגמרי.

ע"י רויטל שפרונג-לוי, עו"ד, 25/11/2012, 09:18 (לפני 734 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

ביום שישי בסביבות השעה 17:00 ערכתי קניות בסניף טופב דן בתל אביב. לאחר כשעה גיליתי שהאייפון שלי לא נמצא איתי והאפשרות היחידה שהיתה היא שהוא נשכח או נגנב בסניף. בעזרת אפליקציתת מצא את הטלפון שלי אף ראיתי היכן הטלפון נמצא. חזרתי לסניף ביקשתי למסור הודעה למנהל הסניף ושיצור עימי קשר. ביום ראשון בשעה 09:10 יצרתי אני קשר פעם נוספת ונמסר לי שהמנהל לא נמצא וניתן לשוחח איתו רק ביום שלישי!!!. כלומר חמישה ימים לאחר פנייתי!!!

לא מקובל עליי שירות שאני צריכה לרדוף אחר מנהל סניף כאשר בסניף שלו נגנב הטלפון הנייד שלי. היום בעזרת מצלמות ניתן לקדם את בדיקת הגניבה.

אבקש שמנהל הסניף אלי יחזור אליי בדחיפות. השארתי כבר פעמיים את הפרטים שלי בסניף.

בברכה,

רויטל שפרונג-לוי, עו"ד

ע"י נציג סופר-פארם @, 02/12/2012, 10:58 (לפני 727 ימים) @ רויטל שפרונג-לוי, עו"ד

שלום רב רויטל,

מבדיקה שניהלנו מול הסניף עולה כי מנהל הסניף שוחח עימך והכל הסתדר.

נשמח לעזור בנושאים נוספים.

ע"י ענת @, 15/12/2012, 16:24 (לפני 713 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

לפני מספר חודשים היה מיבצע בעיתון ישראל היום. קופון מיבצע לנייר טואלט. פניתי לסניף סופר פארם בתחנה המרכזית ליד אגד באר שבע דרך הנשיאים באר שבע. פניתי לדיילת ושאלתי אותה אם נותרו יחידות מהנייר טואלט היא אמרה לי שאזל. ביקשתי ממנה שתיבדוק באיזה סניפים יש את הנייר טואלט על מנת שאגש לשם. היא אמרה לי " לפני רגע פנתה אליי גברת שביקשה ממני את הנייר טואלט וביקשה ממני שאבדוק באיזה סניפים נותר הנייר טואלט עשיתי את הבדיקה ובכל הסניפים הנייר טואלט אזל " . הגעתי הבייתה והחלטתי לבדוק. התקשרתי לסניף סופר פארם באר שבע בדרך המשחררים בשכונה ה'. שם נאמר לי שיש מלאי גדול של נייר הטואלט. ניגשתי לסניף וראיתי כמות ענקית של נייר טואלט. שאלתי את הדיילת מתיי הנייר טואלט הגיע.? היא השיבה לי לפני מספר ימים . באם הייתי יודעת שיש את הנייר טואלט הייתי ניגשת ישירות מסניף אגד לסניף דרך המשחררים לא מגיעה הבייתה חוסכת זמן וחוסכת כסף על אוטובוסים . נציגת הסופר פארם באגד באר שבע . התעצלה פשוט במלוא מובן המילה להתקשר לסניפים ולבדוק . היא יכלה לומר לי אני עסוקה תיתקשרי ותיבדקי את . אך היא השיבה לי שקר. אני מאוכזבת מהטיפול והיחס בסופר פארם סניף אגד באר שבע.

ע"י ענת @, 15/12/2012, 16:33 (לפני 713 ימים) @ ענת

לפני מספר חודשים היה מיבצע בעיתון ישראל היום . קופון מיבצע לנייר טואלט. פניתי לסניף סופר פארם בתחנה המרכזית ליד אגד באר שבע.פניתי לדיילת ושאלתי אותה אם נותרו יחידות מהנייר טואלט היא אמרה לי שאזל. ביקשתי ממנה שתיבדוק באיזה סניפים יש את הנייר טואלט על מנת שאגש לשם. היא אמרה לי "לפני רגע פנתה אליי גברת שביקשה ממני את הנייר טואלט וביקשה ממני שאבדוק באיזה סניפים נותר הנייר טואלט עשיתי את הבדיקה ובכל הסניפים הנייר טואלט אזל " . הגעתי הבייתה והחלטתי לבדוק . התקשרתי לסניף סופר פארם באר שבע בדרך המשחררים בשכונה ה . שם נאמר לי שיש מלאי גדול של הנייר טואלט .ניגשתי לסניף וראיתי כמות ענקית של נייר הטואלט .שאלתי את הדיילת מתיי הנייר טואלט הגיע . היא השיבה לי לפני מספר ימים. באם הייתי יודעת שיש את הנייר טואלט הייתי ניגשת ישירות מסניף אגד לסניף דרך המשחררים . לא מגיעה הבייתה חוסכת זמן וחוסכת כסף על אוטובוסים. נציגת הסופר פארם באגד באר שבע התעצלה פשוט במלוא מובן המילה להתקשר לסניפים ולבדוק . היא יכלה לומר לי אני עסוקה תתקשרי את ותיבדקי. אך היא השיבה לי דברי שקר. אני מאוכזבת מהטיפול ומהיחס בסופר פארם דרך הנשיאים באר שבע .

ע"י ניר @, 31/12/2012, 12:25 (לפני 698 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מה נהוג לאמר לחברה גדולה שאינה מפרסמת טלפון לטיפול בתלונה בזמן אמת.

עוד טייקון עוד מונופול עוד דוגמא לזלזול הנוראי של חברות גדולות בציבור.

חברי הנהלה אולי כדאי לכם ללמוד מאחיכם באירופ הוארה"ב כיצד נותנים שירות, שירות זה לא רק חיוך ובסוף גם לחזור בצורה משעממת על האמרה "תודה שקניתם סופר פארם" זה היכן אני שם שילוט, כיצד אני מעביר את המסר הנכון כדי שהלקוח במינימום זמן יגיע למבוקשו עוד לפני שדוחפים לו דברים אחרים.

לדוגמא סניף גדרה - סניף בודד איזורית המשרת כמות עצומה של תושבים, התחלת תור ממקום א. מכונות מספרים במקום ב' כדי להבין שצריך מספר צריך לחפש שלטים קטנים וזעירים בגול חצי נייר A4 עם אותיות קטנטנות.

חבל שהמנהלת לא מוכנה לשמוע מלקוחות או לסייע ללקוחות ובמקום זה נוצרים חיכוחים בין הלקוחות העומדים בתור זמן רב וגם אינם זוכים לשירות כי בהגיעם הם מבינים שצריך מספר והם חוזרים לסוף התור.

יפה לכם,

אני החלטתי בסופר פארם גדרה אינני קונה עד שיפרסמו התנצלות לציבור הלקוחות.

שמי ניר תושב גדרה ותוכלו למצוא אותי במייל זה

ע"י מיקי @, 22/03/2013, 16:42 (לפני 616 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום להנהלת סופר פארם הנכבדת .

רציתי להביא לידיעתכם שעובדת ערביה שלכם , יועצת מטעם חברת קליניק , משתלחת ביהודים בדף הפייסבוק של חבר הכנסת אחמד טיזי , כמי שקורא ערבית עיינתי בדפי הפייסבוק של מר טיזי וגיליתי את זה :

העובדת :

מכפר קרע ( אין לי מושג באיזה סניף שלכם היא עובדת )

אפשר למצוא את תמונתה ותגובתה בעניין התהפכות אוטובוס של עולי רגל ששבו ממכה , בה היא מטיחה קללות ביהודים

על מה ולמה לא ברור .

נכון לרגע זה עצרתי את קניותיי ברשת סופרפארם עד לבירור מעמיק של המקרה ועד לתגובתה של הנהלת הרשת בעניין

זה .

אשמח להתעדכן במייל .

ע"י דורית אלבכרי @, 29/05/2013, 02:21 (לפני 549 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

לכבוד הנהלת סופר-פארם שלום רב! 29.5.13

הנידון ! תלונה על סניף סופר- פארם גדרה

א.ג.נ

שמי דורית אלבכרי ואני גרה בגדרה. במקום שבו אני גרה יש סניף סופר-פארם, מיותר לציין שמאז שפתחו את הסניף הנ''ל הגענו אני ובעלי לקנות כל מיני תכשירים .ותרופות .לאחרונה אני רוצה לציין על היחס המשפיל של הרוקחים.והמוכרות ללקוחות הסניף

ולאנשים חולים ,את חוסר האדיבות , והרצון לעזור ומשום כך עברנו לקנות בניו פארם בגדרה ושם לעומת סופר-פארם, היחס אדיב וחם כלפי כל הלקוחות בלי יוצא מהכלל ,בסניף הסופר-פארם כל פעם ויכוחים,ותור אין סופי לא רק איתנו אלה עם כל הלקוחות

חגגתי יום הולדת 55 שנים קיבלתי מתנה מחברה שנקנה בסופר-פארם , נגשתי ביום ראשון בתאריך 26.5.13 בשעה 17.00 ובקשתי להחליפה בסניף בגדרה למרות שזה נקנה בצומת בילו וזה התחיל כך , נגשתי לפינת הקוסמטיקה כי המתנה נקנתה בסופר פארם אמרו לי לגשת לקופה הראשית , הלכתי לקופה ועמדתי בתור 10 דקות ,הקופאי התפנה ואמר לי לא זה בקוסמטיקה כעסתי על הטרטור , וביקשתי לקרוא לאחראית המשמרת , ואז קראו לסיגל בחורה אתיופית מקסימה ברכות ואדיבות לקחה אותי לפינת הקוסמטיקה ולמחשב ביקשתי אישור זיכוי אמרה לא צריך שתסיימי תיגשי לקופה יזכו אותך והלכה ,סכום הזיכוי היה 55.00 ש''ח ,נגשתי לפינת הקוסמטיקה ,שירתה אותי בחורה מקסימה בשם זהבה שכמובן חשוב לה למכור מוצרים ,והצליחה, זהבה איפרה אותי למרות שלא רציתי אבל הצליחה , לקחתי את המוצרים והלכתי לקופה לשלם היתה שם קופאית

צעירה לא נעימה, ולא מקצועית ביקשתי את הזיכוי שמגיע לי על מנת לשלם את ההפרש חיפשה וחיפשה במחשב וטענה שנתנה את הזיכוי למישהי אחרת שוב מתחיל הטרטור שלא נדבר על העיכוב של שעה וחצי מזמני , ובנתיים יש תור קראו לסיגל שוב על מנת לפתור את הטעות ותודה לאל היא הצליחה לסדר לי את החשבון ,וכמובן שנזפתי בקופאית הלא אחראית שאת שמה אינני יודעת (אפשר לברר את השעה במשמרת) יצאתי מהסניף במפח –נפש חזרתי וסיננתי לעצמי שלכאן אני לא חוזרת יותר והמשיך לקנות בכיף אם הרגשה טובה בסניף של ניו- פארם ,יצאתי מהסניף בשעה 18.30 בערב, אחרי עיכוב מיותר

ביום שלישי יומיים אחרי שאיפרה זהבה המקסימה עם כל הטסטרים למיניהם קמתי עם דלקות עיניים בשתי העיניים וצריבות מטופלת כעת באנטיביוטיקה בעיניים במכתב תלונה זה ברצוני להרתיע ולבקש לשפר את היחס ,תור -ההמתנה ואת נושא האיפור של הלקוחות מטסטרים לא מחוטאים שעוברים מעין לעין ,מלחי אל לחי ,השפתיים לשפתיים,ואינני רוצה לנקוב בשמם של מחלות וזיהומים שיכולים להיגרם ובטוח נגרמו לכמה לקוחות שלכם אבקש להתייחס למכתב זה ולטפל בנושא ההיגיינה ,מיותר לציין שהדיילות מקסימות

וזה אופי העבודה ולא באשמתם זה אופי עבודתם למכור ולשווק את המוצרים ,אני תקווה

לתגובתכם נשלח אליכם בתיבת צור קשר

יש לציין שלסניף הזה אני לא יכנס שוב וחבל כי העבדים בסניף הורסים לכם את החברה

בכבוד רב! ותודה מראש

דורית אלבכרי רחוב הברוש 27 גדרה מייל

ע"י דורית אלבכרי @, 29/05/2013, 02:34 (לפני 549 ימים) @ דורית אלבכרי

ראיתי כי אף אחת ואחד לא מקבל תשובה מהנהלת סופר פארם חוץ מגב'אחת שהציגה עצמה עורכת דין

אנשים שימו לב חברת סופר פארם חוצבנים כדאי מאוד לפסיק לקנות אצלם ולתחיל בניו פארם השירות שם

10 אדיבות ואם חיוך לפחות בסניף ניו פארם גדרה

ע"י דורית אלבכרי @, 16/06/2013, 21:24 (לפני 530 ימים) @ דורית אלבכרי

לכל הלקוחת שיש להם תלונות כדאי מאוד לפנות למשרד הבריאות על מנת לסגור את כל הרשת של סופר פארם כי אף

אחד ואחת לא תקבל תשובה חברת סופר פארם שקרנים וחוצפנים שגם תשובה לא נותנים ולכן לקוחות יקרים נא להפסיק

לקנות ברשת הזאת מסכן לקנות ברשת סופר פארם

ע"י ריקי @, 16/06/2013, 14:43 (לפני 531 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום,

ברצוני להתלונן על בית המרקחת בסניף סופר פארם שבאיירפורט סיטי.

לפני כ-3-4 חודשים הגעתי לסניף כדי לרכוש תמיסה לטיפול בכינים.

הרוקחת הציעה לי מוצר שעלותו כ- 70 ש"ח. כאשר הסתכלתי על תאריך התפוגה ראיתי שלתרופה יש תוקף של חודש בלבד. הערתי על זה לרוקחת וטענתה היתה ש"הטיפול הוא חד פעמי", הערתי לה שלא נראה לי שאני צריכה לרכוש תרופה בסכום כזה ולזרוק אותה אחרי חודש. בסופו של דבר לא רכשתי את המוצר ונאלצתי לנסוע לסניף אחר.

לפני כחודשיים רכשתי שם פראמול לילדים. לצערי הפעם לא הסתכלתי על תאריך התפוגה.

לא השתמשתי בתרופה עד כה. לפני כשבוע הייתי צריכה להשתמש בתרופה להורדת חום לבני. למזלי הסתכלתי על תאריך התפוגה ושמתי לב שהתאריך פג. תרופה שרכשתי לפני כחודשיים בלבד - אני לא יכולה לעשות בה שימוש אלא לזרוק לפח.

לא יתכן שבית מרקחת של סופר פארם ימכור תרופות שתוקפן לחודש-חודשיים בלבד.

אלו תרופות שעולות המון כסף. הן לא בסל התרופות, ולא משתמשים בהן באופן יומיומי.

אני מצפה לטיפול בעניין הזה

אני לקוחה קבועה של סופר פארם וגם אמשיך לרכוש מוצרים בעתיד.

ריקי

ע"י דורית אלבכרי @, 16/06/2013, 21:32 (לפני 530 ימים) @ ריקי

גב" ריקי הנכבדה כנראה שלא תקבלי תשובה וחבל לך על הזמן גם אני מחכה ושאר הלקוחות שיש להם תלונות

עדיין לא קיבלו ולא יקבלו תשובות ולכן כדאי מאוד להפסיק לקנות ברשת הזאת כי הם שקרנים וחוצפנים

שתהיו בראים ולא תצרכו את שירותי ביתי המרקחת תחפשי את רשת ניו פארם גם יותר זולים וגם יש להם שירות

אדיב וממש יותר נעים שהיה לך ולמשפחתך יום נעים ובריאות ,,

ע"י קובי פרנקו @, 01/08/2013, 00:22 (לפני 485 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הנהלת סופר פארם , שלום רב

הנני פונה בזאת כלקוח וותיק בסניף סופר פארם גרנד קניון חיפה , להביע את הערכתי

ותודתי הרבה לרונית חמלניק - יועצת טבע ,

בכל ביקור בסניף אני זוכה לחווית קניה מושלמת , רונית מעניקה שירות מכירתי איכותי מקצועי ואמפתי ברמה גבוהה .

רונית צרפה אותי לחוג הלקוחות הקבועים של מחלקת טבע ומקפידה להתקשר אלי לפני כל יום מבצעים וליידע אותי.

גם אתמול ביום לייף סטייל בגרנד קניון שהיה מאוד עמוס , רונית מקפידה לעבור בין הלקוחות ביחס אישי אמפתי

ומאוד מקצועי עם הכוונה וייעוץ מתאים לכל אחד ואחת.

נהנתי מאוד ותודה רבה .

בברכה ,

קובי פרנקו .

ע"י פאני פרץ @, 23/07/2014, 09:26 (לפני 129 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אנו קבוצה תושבי נהריב מבקשים לפטר את העובדת הנ"ל קובץ מצורף, באם לא אנו נחרים את הסופר פארם בנהריה... אנו דורשים תשובה חוזרת שהנ"ל פוטרה

לקט תגובות אחרונות