הום סנטר - שירות לקוחות (הום סנטר)

ע"י מנהל פורום לקוחות, 03/05/2011, 03:49 (לפני 1235 ימים)


הום סנטר שירות לקוחות טלפון | 1-700-70-77-88


הום סנטר שירות לקוחות פקס | 03-9561435


הום סנטר משלוח דואר | טוליפמן 7 ראשון לציון ,  75364


טאגים:
הום סנטר

ע"י צל"ע @, 14/09/2011, 22:18 (לפני 1100 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

תתביישו לכם!!!  כתבה מבישה מאוד!! http://www.youtube.com/watch?v=77_I5pKydn8

ע"י איריס @, 17/09/2011, 23:36 (לפני 1097 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

לאחרונה שמחתי לגלות שפתחתם סניף של הום סנטר בפ"ת. ביום שישי האחרון ביקרתי בו ועשיתי קניה של יותר מ-700 ש"ח. בקופה גיליתי כי אין באפשרותי לשלם החשבון בכרטיס של "חבר" - חבר של קבע, מאחר ולטענת המנהל מיכאל חנקין, מדובר בהום סנטר דיל שבו המוצרים יותר זולים. למרות שטענתי בפניו שהמוצרים שנבחרו על ידי יותר זולים בהום סנטר בר"ג מאשר בהום סנטר דיל, הנ"ל התעקש שלא כך הדבר.

לאור האמור ביטלתי את קנייתי, ויום למחרת ניגשתי להום סנטר בר"ג ורכשתי את אותו מוצר שמספרו 6060606658 מ.א. אקרילי  בסכום של 169.99 ש"ח בסניף בר"ג באמצעות כרטיס חבר לעומת מחירו בפ"ת שהיה 179.99 ש"ח (יש ברשותי את קבלות הרכישה והביטול).

אז אני רוצה להבין מה יותר זול בסניף בפ"ת? ברור שהוא יותר יקר ולמרות זאת אין לי אפשרות לשלם שם בכרטיס של חבר.

לאור האמור, לא נראה לי כדאי לעשות קניות שם בכלל, ובהום סנטר בפרט לאור החוסר אמינות מצדכם.

ע"י איתמר גרוסמן @, 26/09/2011, 17:28 (לפני 1088 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

 

רכשתי לפני כחודש שואב אבק מדגם shark בסניף בכפר סבא בעזרת gift card.

המכשיר לא עובד (לאחר טעינה ממושכת הוא עובד 10 דקות ונכבה). הגעתי לחנות ולמרות שדיברתי עם הבחור שמכר לי את המכשיר (קניתי שניים באותו יום) לא היו מוכנים להחליף לי משום שאין לי קבלה.

אני לא מבין מדוע אני צריך להיענש אם המכשיר שנמכר לי לא עובד והבחור זוכר שקניתי את המכשיר.

אשמח אם תוכלו לעזור,

איתמר

 

 

ע"י דבוש שרה @, 20/02/2012, 19:14 (לפני 941 ימים) @ איתמר גרוסמן

איתמר אתה לא היחיד שנופל קורבן להתעללות של הום סנטר באלה שלא שומרים קבלה.

כנראה שהקבלה חשובה להם יותר משמם הטוב ומהשרות שהם נותנים.

אני מקווה שכמוני ינהגו אחרים ויחרימו את רשת הום סנטר.

 

ע"י כהן טובה @, 12/11/2011, 20:34 (לפני 1041 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

במוצאי שבת ה-12,11 הגענו אני ובעלי לסניף הום סנטר באור יהודה במטרה לקנות שואב אבק, יש לציין שזו החנות הראשונה אליה הגענו במטרה לקנות ולקחת כהרגלנו מאז ומתמיד, הגענו למחלקת החשמל וחיכינו בסבלנות שמוכר יגש אלינו, לאחר 10 דקות ניגשנו קופה הראשית וביקשנו שיקראו למוכר- ואכן נענו לבקשתינו וקראו לו בכריזה, ניגשנו למחלקת החשמל וחיכינו עוד 10 דקות, שוב ניגשנו לקופה הראשית אך המוכרת א הקשיבה לנו, עצרנו מוכרת שהסתובבה אך היא לא ענתה- מכיון שכך לא נותר לנו אלא לצאת וללכת למקום אחר,


אנו מאוכזבים מגישה זאת ומאופן ההתנהגות הלקוי- זו לא דרך לשמר לקוחות


לקוחות מגיעים אליכם הרבה פעמים מפה לאוזן


טובה ומשה כהן

ע"י ברכה אברהם @, 18/11/2011, 09:46 (לפני 1035 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ברצוני להודות על שרות וטיפול מסור, מקצועי הכולל ווידוא שביעות רצון מאופן הטיפול .

תודה רבה לתייסיר ולעידן המנהל  בסניף חדרה.

יישר כוח על עבודת הצוות ולקיחת האחריות על הטיפול.

אבקש להעביר תודתי לידי עידן ותייסיר.

בכבוד רב

ברכה אברהם

קיסריה ת.ד 5678

ע"י שולי @, 20/11/2011, 12:43 (לפני 1033 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום

בתאריך 19-11-11 שבת הגענו להום סנטר לרכוש מברגה.

וראינו את איזור המבצעים שלם.

לקחנו כמה פריטים שאחד מהם היה סלסלה קטנה לא היה מק"ט ולא ברקוד.

הקופאית שאלה את מנהל המחלקה והוא בעצבים ענה לה 20שקל לאחר ההנחה.

קניתי את הפריטים שבחרתי מלבד הסלסלה כי זה נראה לי לפי הדו שיח בשפה הערבית שחלק ממנה הבנתי.

נגשתי למחלקה והבאתי לקופאית סט ב24 שקל לאחר ההנחה מה שאומר אם לא אהייתי בודקת התשלום היה מופרז בכפול.

נגשתי למנהל דיברתי איתו אבל התחושה טוב אני אטפל אתה לא יודע מי זה היה לא ביררתה אז איך תברר?

חבל שיש שירות לצאת לידי חובה

תודה רבה

ע"י מיטל עובדיה @, 25/11/2011, 11:40 (לפני 1028 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

ברצוני להתלונן על יחס מזלזל שקיבלתי בסניף באילת. ביום רביעי -24/11 הגעתי לקופה לשלם על הפריטים שבחרתי. בין המוצרים היו צלחות הגשה שהיו בשולחן עוד עוד מספר פריטים במבצע 1+1. כאשר הקופאית העבירה את הפריטים וראיתי שהם במחיר מלא אמרתי לה שהם במבצע והיא התחילה לצעוק עלי " הם לא במבצע- מה את לא מבינה!!!

 שם הקופאית הוא סמדר.  אני בהלם מהיחס המזלזל והמשפיל שקיבלתי מעובדת שלכם .

ע"י גרא שכטר @, 25/12/2011, 14:11 (לפני 998 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

צהריים טובים,לפני כשלושה חודשים רכשתי קופסאת דואר חיצוני שרשום עליה בגדול MD בסניף הום סנטר בערד.הקופסה

הוצבה בחוץ (בית פרטי) ושמשה אותי בצורה טובה.היום,כשבאתי לפתוח את הקופסא,מצאתי שהדלת התפרקה מהקופסא

וזה לא פשוט לתקן את זה.פניתי בבקשה להנהלת הום סנטר להחליף או לתקן את הקופסא,והיא התנערה מאחריותה.לא מכירה

את החברה,לא יודעת בכלל על מה אני מדבר.אני קונה קבוע בחנות הזו ,זה למעלה ב-40 שנה,והיחס הזה אלי מרגיז ומשפיל.

הנהלת הסניף הזה מתכחשת לאחריותה לסחורה שהיא מוכרת,ומנערת אותי ממנה בלי שום בושה.

אני מבקש להורות להנהלת הסניף המקומי להחליף לי את תבת הדואר לאחרת.

בתודה

גרא שכטר

פסיכולוג חינוכי מומחה בכיר

רשיון 236

ערד שוהם 14 89067

9974992 08
7543332 050

ע"י מיכל @, 19/02/2012, 13:11 (לפני 942 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מכתב תודה. 

רציתי להודות להילה, שעובדת בשירות לקוחות, על כך שנתנה לי שרות אישי, מסור ומקסים. ביקשתי שתברר לי, באם יש רדיאטור לילדה חולת סרטן, למרות שידעתי שכמעט כולם אזלו. הילה התעקשה ועזרה לי ומצאה עבור הילדה המקסימה רדיאטור, שיחמם אותה בימיה הקשים.

שוב תודה מקרב לב להילה ולכם, שקיבלתם אותה לעבודה. ישר כוח.

ע"י דבוש שרה @, 20/02/2012, 08:17 (לפני 941 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שרות לקוחות שלום

לפני כחודשים קניתי בהום סנטר ראשון לציון כלי מחרסינה של home עם מתקן ממתכת הכולל 3 נריות בתחתית לחימום.

הכלי עלה 120 ש"ח.הוא לא היה שבור ולא שמרתי קבלה.

ב18.2.2012 ארחתי חברים לארוחת ערב הדל'קתי את הנרות בכלי לשמירת חום האוכל באמצע הארוחה נשמע קול נפץ קטן וראינו סדק לאורך הכלי.

האוכל נזרק והמסיבה נהרסה.

ביום ראשון בשעה 18לערך פנינו לסניף הום סנטר עם הכלי.מנהל שרות שפנינו אליו סרב להתיחס אלינו כל עוד אין לנו קבלה, העובד זלזל בנו והעליב אותנו ולא נתן לנו שרות.

נאלצנו לחזור הביתה עם הכלי השבור בתחושה קשה מאד.

כלקוחות נאמנים של הום סנטר לא ציפינו לכזאת התיחסות,זה לא מתאים לרשת כה גדולה שמכבדת את עצמה ואין שום סיבה לשמור קבלה של מוצר שנקנה לפני מספר חודשים שערכו 120 ש"ח אבל יש צורך לתת שרות

הכלי שווק ונמכר ע"י הום סנטר וחובה עליכם לתת שרות אם הכלי לא תקין.

זה המינימום ואני לא מדברת על פיצוי בגין עוגמת נפש. אפשר לקחת את הכלי למעבדת חומרים ולהוכיח שהוא לא היה תקין לכן התפוצץ. וזו אחריות הום סנטר.

נא תשובתכם הדחופה ,

בברכה דבוש שרה

ע"י משה @, 12/03/2012, 06:57 (לפני 920 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

לפני חודשים קנתי שואב מגאץ וגם קומקום חשמלאי אקומקום לא בסדר נוזל משני הפלסטיק שלובצדדים הגעתי לארשון לציון והנה עוד פעם ניקח לתיקון וגם היה לי את עם טלפונים הלחוטאים רבות י הסחורה של הום סנטר פשות לא שווה כלום אני לא מבין כשה מנהל של ראשון מתנאג כמו איש מפיה והוא חושב שלא יתקן לי אז יעזור לו משהוא היום אני חושב לפרסם את הספור הזה ברשת החברתית שלנו המנהל הזה צריך ללכת לעבוד בגן חיות 

ע"י ראובן @, 03/07/2012, 17:15 (לפני 807 ימים) @ משה

אני רוצה להביא לידיעת הציבור הרחב הכל בולשיט אנשים רעים אוהבים להתלונן אני קניתי סט גינה שהחליד אחרי 2 חודשים הגעתי לחנות פניתי למנהל והוא הושיב אותי בחדרו ובאותו זמן שלח את סגנו לדאוג לסט חדש כמו כן העמיס את הסטיגמה החדש על הגגון ברכבי ושלח אותי עם ברכות לדרכי אני מודה לנום סנטר על היחס המדהים שקיבלתי בהון סנטר בראשון לציון

ע"י אירית @, 20/04/2012, 10:57 (לפני 881 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ממליצה לבצע ביקורת פתע בנושא עבודה עם לקוחות בסניף אילת .

שירות גרוע ביותר

ע"י ארנון, 21/04/2012, 12:31 (לפני 880 ימים) @ אירית

תאמיני לי זה לא רק בסניף באילת. יש תחושה כאילו עובדים שם אנשים שהתחום הזה זר להם הן מבחינת השירות והן מבחינת המקצועיות. ממליץ לבקר בסניף בבאר שבע ולראות את זה.

ע"י צביה אהרוני @, 08/05/2012, 17:18 (לפני 863 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שמי  אהרוני צביה  ורכשתי  בהום סנטר ברמת - גן  טלפון סלולרי  מסוג  נוקיה   2720   במחיר  של  470  ש"ח  שזה ממש ממש מחיר מופקע .

 

נסיתי להחזיר את  המכשיר ולא הסכימו לקבל אותו כי כבר בוצעו ממנו שיחות

 

אני  חוזרת ומבקשת לזכות אותי  בחלק מסכום הנייד כי המחיר  הוא ממש מופקע

 

בשום מקום אין כזה מחיר 

 

זה המחיר הכי יקר שנתקלתי בו

 

ע"י מימי @, 19/05/2012, 20:23 (לפני 852 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הרגשתי צורך לאחר מספר פעמים שנתקלתי ביחס מזלזל, אדיש, חצוף וחסר תרבות מצדם של מוכרי החנות בהום סנטאר ראשל"צ, להתלונן.

אני מודעת לכך שהתלונה תשאר כתובה {לפרק זמן קצר מאוד} וההיתיחסות אליה תראה כמו שנראים נותני השרות שם, אך התיסכול פשוט מביא אותי לידי כך שאני מבזבזת מזמני וכותבת. {ושוב בתקווה שמשהו ישתנה}.

היום מוצאי שבת 19.5.12 ניגשנו בעלי ואני למחלקת תאורה בסניף.

אחד העובדים שרת לקוח והיה צריך לעלות להוריד סחורה.

השני שוחח עם לקוח אחר.

והמוכרת הסתובבה עם מס' קופסאות וטיפסה גם היא לקומה העליונה.

יש לציין שאף אחד מהם אינו מתייחס לשאר הלקוחות, אפילו לא במבט. הם עסוקים ואנחנו...אויר.

המתנו בסבלנות עד שהמוכר השני יתפנה ושאלנו "האם תוכל לעזור לנו?" הוא ענה ב: "רגע".

והרגע שהוא יתכוון אליו היה לבדוק באיזו משמרת שיבצו אותו למחר.

כמובן שהחל דיון בין שלושת המוכרים שנמשך דקות ארוכות, שניים מהם במדרגות והשלישי עומד לצידם.

לאחר שסיים את הדיון החשוב והמטריד חלף על פנינו שוב כאילו אנחנו אויר, ללא שום התיחסות ומיהר לעזוב את המחלקה טרוד בעינין המשמרת של מחר.

לאחר עוד דקות ארוכות ירד מלמעלה המוכר הראשון ופניתי אליו בשאלה: "האם תוכל לעזור לנו בבקשה?"

האיש התפרץ בחוצפה וענה לי: "מה את חושבת שאני עושה, משחק בגוגוים?" {תשובה געונית}.

עניתי לו :"זה ממש נראה כך".

כאן נכנסתי למקום שמתאים לשוק הכרמל, או יותר נכון למגרש כדורגל בארץ.

"קחי את השם שלי, אני לא ישרת אתכם ביכלל...מה אתם חושבים לעצמכם...חוצפנים...ועוד..אבל כמובן שהמוכרת המתוסכלת לא נשארה חייבת וירדה מהמדרגות במהירות {שלא איפינה אותה לפני כן } והוסיפה במבטא כבד: "את חושבת שזה קל לעלות ולרדת במדרגות כל היום?". {שיא הגעוניות}.

שאלתי היא: "האם זאת הנורמה שאתם שואפים אליה? האם שירות אנושי נאות זה משהו שאסור לנו לצפות לו כשאנחנו נכנסים לחנויותכם? "

כידוע לכולנו תחליפים יש לכולם ולהכול, גם לחנות שפתוחה בשבתות, וגדולים וחזקים נופלים ביגלל דברים קטנים כמו שירות.

נ.ב. פרט קטן. אנחנו חברי מועדון של הרשת...עד היום!

ע"י שני @, 20/05/2012, 13:37 (לפני 851 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

מאוד נחמד שעל המוצרים שלכם מופיע מספר טלפון של שירות לקוחות כשבפועל במענה הקולי של המספר המצורף יש אפשרות לקבלת SMS לגבי מבצעים, איתור סניף קרוב והצטרפות להום סלולאר. אין שום אפשרות לפנות לנציג שלכם או לדבר עם מישהו.

בשורה התחתונה רכשתי מספר לא קטן של שקיות ואקום לרגל מעבר דירה מחנות הום סנטר בנתניה שהסתברו כמאוד לא מוצלחות. גם לאחר סגירה מאוד מדויקת, עדיין לאחר מספר ימים נכנס אוויר ומנפח שוב את השקית.

אשמח לדעת אם יש פתרון לנושא מלבד לא לקנות שוב אצלכם.

תודה מראש

שני

ע"י איצקוביץ זהבה @, 01/07/2012, 19:00 (לפני 809 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ערב טוב

במהלך חודש פבר' רכשתי תנור חשמלי בשיטת הלוגן (תנור אפייה אוויר חם) טורנדו גריל.

כעבור חודשיים החלק העליון החליד.

כיום לא ניתן להשתמש היות והחלודה נופלת על המזון.

ברצוני לציין שקראתי לפני השימוש בקפידה את כל הוראות ההפעלה.

לא טבלתי את המכשיר במים, ניגבתי כמצויין עם מטלית.

בחוברת כתוב שהמכשיר הינו תנור רב שימושי אמיתי המתאים להכנת כל סוגי התבשילים,צליה אפייה גריל בישול אידוי, חימום מזון והפשרה.

לדעתי החלודה היא תוצאה של האדים שנוצרו מהבישול.

ב30 ביוני הבאתי את המכשיר להום סנטר כפר סבא.

היום קיבלתי תשובה מהמחסנאי שהספק אינו מוכן להחליף את החלק העליון היות והקלקול נגרם עקב שימוש לא נכון.???

אודה לטיפולכם בהחלפת המוצר.

ע"י מירון צדוק, 16/07/2012, 14:47 (לפני 794 ימים) @ איצקוביץ זהבה

צלצלתי להום סנטר איילון ולא עונים לטלפון . כנראה שזו רמת השירות של החברה נתק מהקליינט אחרי שרכש את המוצר .

ע"י א, 15/10/2012, 14:55 (לפני 703 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

רכשתי לאחרונה מכשיר טלפון של נוקיה בסניף שפיים. המכשיר לא היה תקין! בכל פעם הייתה תקלה אחרת, ולבסוף המכשיר דמם ללא אפשרות להטעינו. כשפניתי לסניף שפיים, פחות משבועיים לאחר הרכישה, עם קבלה, הופניתי ע"י אחמד שמכר לי את המכשיר לסניף נתניה, שם, נאמר לי, נמצאת מעבדת התיקון. מחיתי על הצורך לסוע עד נתניה, ביקשתי להפגש עם בעל החנות, אך כלום לא עזר - היחס, למעט ג'וני סגן המנהל שהיה עינייני ואדיב, היה מזלזל ומשפיל. בלית ברירה, נסעתי לנתניה במוצאי שבת ושם נאמר לי ע"י לימור, האחראית על נושא הסלולר, שאחמד משפיים מפנה את לקוחותיו אליה באופן קבוע כיוון שהוא מטפל בסלולריים "על הדרך", בין דברים אחרים, ולא יודע איך להתמודד. היא היתה אדיבה, חייכנית, והחליפה את המכשיר לאחר שווידאה שאינו תקין. מיותר לציין שאין בנתניה מעבדה - זהו סניף רגיל אליו מטורטרים לקוחות סלולריים של שפיים בגלל גחמותיו של אדם אחד.

היום, יומיים בלבד לאחר שהמכשיר הוחלף, יש למכשיר החדש בדיוק את אותה התקלה! אינני יודעת איך לפעול עדיין - אני נמצאת בשיבוש וללא טלפון סלולרי כבר למעלה משבוע.

בוודאות - אמליץ לכל חברי ומכרי לא לקנות בסניפי רשת הום סנטר.

ע"י דוד המלך, 26/11/2012, 22:23 (לפני 661 ימים) @ א

לפני שנה רכשנו מכשיר סוני X8 בהום סנטר תלפיות, ירושלים.
מאז המכשיר כבר הספיק להיות פעמיים בתיקון, ובפעם השלישית לא מצאו-כלום לדבריהם. השירות בסניף זה מתחת לכל ביקורת, הם מסבנים וזאת בלשון המעטה את הלקוחות ומתנערים מכל אחריות, למכירת מכשיר תקול, בטענה שתקופת האחריות שלהם פגה והמכשיר משומש כבר!
למרות זאת, במעבדה של היבואן כן הסכימו לקחת את המכשיר לתיקון. הום סנטר והעובד הנ"ל בשם בני לא הסכימו לקבלו, בטענה כי המכשיר תקין. המנהלת שלו (פניות הציבור בהום סלולר) בשם מירה ז, גם הטעתה ושיקרה לנו בנוגע לאחריות לגבי המכשיר.
אנו מעלים את הוידאו הזה שתראו במו עיניכם כיצד הום-סנטר ועובדיה משקרים לנו בפנים בנוגע לתיקון וקבלת המכשיר לאחריו.
כמו-כן, הם לא טרחו לספק לנו מכשיר חלופי במשך יתקופת היות מכשירנו במעבדת היבואן.
מקווים שתסיקו מסקנות ולא תרכשו שום דבר בהום סנטר.
תודה
תקלידו ביוטיוב: הום סנטר לא לרכוש שם נייד

ותראו כיצד משקר ומסבן אותנו נציג המכירות של הום מוביל, שומר נפשו ירחק מהם!!!

ע"י חגית מאילת @, 05/12/2012, 13:51 (לפני 652 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ברצוני להתלונן על הסניף שלכם באילת

יחס העובדים אין יחס

העובדים לא מנסים לעזור לך בחיפוש

בעצם אין שירות

הרבה מהאילתים נמנעים מלהכנס לחנות שלכם, השירות אפסי אפילו בקופה יחס משפיל

כדאי לב'דוק את הענין, כי רוב הלקוחות הולכים לחנויות אחרות שנפתחו בסביבה ויש\

לציין שנהנים משירות אדיב ומחירים סבירים

למה אנחנו האילתיים צריכים לסבול גם ככה האופציות שלנו מאד מצומצמות

בברכה חגית

ע"י מיוסט ציון @, 14/01/2013, 09:09 (לפני 612 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הום סנטר - שירות לקוחות שלום וברכה קניתי קמין חשמלי הום alt-2905 הואיל וזה היה מתשוגה לא קבלתי קטלוג ניתונים טכניים עליו והוראות הפעלה נא לשלוח לי העתק תודה מראש הקניה היתה בירושלים מלחה תאריך 13-1-2013 ח.פ 520038480 ע.פ 557399847

ע"י דליה צוקר @, 02/03/2013, 18:26 (לפני 565 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

להנהלת רשת הום סנטר שלום רב,

ברצוני להודות דרככם לעובד שקד מנחם מסניף כרמל ,

שקד נתן לי שירות מספר פעמים בבואי לקניות בסניף הכרמל,ברצוני לציין את אדיבותו מקצועיותו ובעיקר את רצונו האמיתי להגיש עזרה לכל פונה אליו.חשבתי שלמזלי קבלתי יחס מיוחד אך מהר מאוד הבנתי שזוהי דרכו ולכל לקוח הפונה אליו ,הוא מקדיש את מלוא תשומת הלב והסבלנות הנדרשת על מנת לרצותו ,קשה למצוא נותני שירות ברמה של שקד והלוואי ועובדים נוספים העובדים ברשת יעתיקו את השיטה ויהפכו את שקד מנחם למודל החיקוי שלהם.

אני מקווה שדברי יגיעו אל מר שקד מנחם ויהוו משוב להשקעתו.

בתודה ובברכה

דליה צוקר

ע"י שרון אפרים @, 18/03/2013, 21:01 (לפני 549 ימים) @ מנהל פורום לקוחות


שירות לקוחות הום סנטר שלום רב!

שמי שרון ואני לקוחה קבועה שלכם.בחודשים האחרונים ביתנו בשיפוץ ורכשנו מדי חודש אלפי שקלים בסניפכם במודיעין.

נכנסתי היום לסניף במודיעים לרכוש וילונות.המוכרת הייתה מאוד אדיבה והציע למצוא את מבוקשתי בסניף הום סנטר בעקרון.נסעתי ממודיעין לסניף בעיקרון רכשתי מספר מוצרים ניגשתי לקופה ושילמתי בכרטיס של הסתדרות המורים.

אך אחרי שהקופאית העבירה את הכרטיס,הקופה פסקה לעבוד והקופאית ביקשה עזרה ומהקופאית הראשית.לאחר עשרים דקות הקופה הסתדרה ובנתיים בדקתי את יתרת הכרטיס לוודא אם הסכום ירד מהכרטיס.

לאחר והקופה חזרה לתפקד ,קופאית הראשית ביקשה ממני את הכרטיס שוב.הסברתי לה שכרגע בדקתי והסכום ירד מהכרטיס ואין צורך להעביר את הכרטיס שוב.

קופאית הראשית בשם רינת,דיברה בגס רוח וביחוברנימוס אמרה "אם הקופה לא הוציאה ספח עליך להעביר את הכרטיב שוב".

הסברתי לה שוב,שהסכום ירד מהכרטיס והיא צריכה לבדוק את זה, במקום לבקש ממני שוב ושוב להעביר את הכרטיס.

הקופאית התחילה להתקשר לויזה ולעוד הרבה מקומות .בנתיים חיכיתי שעה שלמה והסברתי לה שעלי להוציא את בני מהגן ויש לי עוד נסיעה לפני.בכל פעם היא ענתה לי בגס רוח ואטימות רבה.הצעתי לה להשאיר פרטים ואם יש צורך שיצרו עמי קשר והיא לא הסכימה.

לאחר שעה וצי המתנה ,היא ביררה והתברר לה שאכן הסכום ירד מהכרטיס.בנתיים זיכו את הכרטיס,אך הקופאית לא ביקשה סליחה ו אפילו פעם אחת ואמרה לי לחכות בתור שוב כדי לשלם את המוצרים.

יצאתי מהסניף,כאשר השארתי בחנות את כל מה שהתכוונתי לקנות .פגועה עם כאב ראש נוראי והמומה מהשירות והתיחסות של קופאית הראשית בסניף.

לטיפולכם המסור.

שרון

מודיעין

050-5787090


Walla! Mail -

.wattacLink a {color:#0256AC;}

ע"י רועי גולן @, 27/03/2013, 15:05 (לפני 540 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ב28.1 עשיתי את טעות חיי ורכשתי בהום סנטר ספה זולה על סך 1300 שח בערך.

הספה הגיע לאחר שבועיים פלוס מלוכלכת בכתמי ידיים שחורים. המובילים המתנצלים אמרו שנתקשר לשירות לקוחות

והם ידאגו להחליף אותה. בסניף אמרו שהספה של רהיטי אור ועלינו לתאם איתם.

החלטנו כי אנו לא רוצים את הספה כלל.

לאחר דיבורי סרק עימם בטלפון, עם שני הגורמים, הום סנטר ורהיטי אור, שמכדררים אותנו הלוך ושוב,

ונסיעות אין ספור לסניף ראשלצ בו נקנתה הספה,

שילמנו דמי ביטול ונאמר כי יקחו אותה בחזרה בקרוב.

היום ה-27.3 הספה המלוכלכת עדין אצלנו בבית.

אם זה לא בושה אז מה זה???

רועי גולן

0545542254

ע"י אייל גליק @, 04/04/2013, 18:30 (לפני 532 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

הנני לקוח וותיק של הום סנטר

את רב רכישותינו אנו עושים אצלכם ברשת.

בתאריך 17.3 רכשתי בסניף בסגולה-פ"ת מערכת שולחן מדגם מאיה.

את הרכישה עשיתי לאחר שיחה עם איש המכירות ולאחר שהוא שוחח עם מנהל הנגרייה והובהר להם ואף רשום בהזמנה שמדובר במתנת יום הולדת לביתי .

לדבריהם אינם עובדים בחול המועד (למרות שמדובר בימי עסקים לכל הדעות) והובטח לי עי איש המכירות שבימים הראשונים לאחר חול המועד אקבל את ההזמנה , דבר שהיה קריטי אחרת לא הייתי מבצע ההזמנה והייתי פונה לחברות אחרות כגון אייס ,רוזנפלד וכד'.

אתמול 3.4 התקשרתי לברר סטטוס הזמנתי ולאחר שיחה עם גל שהציג עצמו כמנהל תחום הרהוט ומנהל תורן, אמר לי לאחר בדיקה שעד שבועיים וחצי ( משיחתנו הראשונה) הזמנתי תגיע ,ביקשתי שיבדוק מה ניתן לעשות כי מדובר ביום הולדת וקבענו לדבר למחרת 4.4. בשיחה השנייה שוב חזר על דבריו ואף הציג אותי ,הלקוח באור שלילי באומרו שלאחר בדיקה עם איש המכירות , זמן האספקה המדובר לא נאמר לי למרות ששוב ציינתי שאילולא כך לא הייתי מבצע ההזמנה היות ויש ללוח הזמנים חשיבות. גל חזר אליי פעם נוספת לאחר שיחה עם מנהל הסניף ,חיים והאחרון לא טרח לדבר עם "לקוח לא מרוצה המרגיש מרומה" והעביר מסר באמצעות גל שאין מה לעשות.

שיקפתי לו שגם עד סוף השבוע הבא 12.4 עדיין רלוונטי מבחינתי ושיעשה מאמץ אך ללא הועיל.

אני כלקוח וותיק עדיין מאמין שגוף גדול כשלכם יכול לעשות משהו בנדון מה עוד שלי הלקוח הובטח משהו על פה וחלקו כתוב .

צר לי שגל ומנהלו שולחים אותי פעם אחר פעם להיבט המשפטי הכתוב בחוזה ולא למלל בהערות ולשיקוף הסיפור שלי כלקוח פגוע

חבל שלא יודעים להסתכל על הצד הפרסומי והשיווקי .

לידיעתכם וטיפולכם

--

בברכה,
אייל גליק


050-8849999



ע"י חגית אוריין @, 16/04/2013, 16:09 (לפני 520 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

בסניפכם בדיזנגוף סנטר, ת"א, עובדת קופאית, אשר כנראה זקוקה לקורס בשליטה בהתפרצויות זעם ובמינימום אדיבות.

ניגשתי לגברת הנכבדה, קטיה רבייב, עם מוצר מסויים.
הקלידה
בקופה את המחיר ובמשך דקה ארוכה התבוננה במסך המחשב ללא אומר.
לא הבנתי מדוע היא ממתינה ואחרי
כדקת המתנה שאלתי :"סליחה.."
ואז
החלה לפתע להשתעל ולצרוח עלי : נתקע לי משהו בגרון, את לא רואה, מה את חושבת לך
.."
וכן הלאה בצרחות מעליבות. לא בהסבר סביר רגוע.
הייתי המומה ממיתקפת הזעם וחוסר האדיבות ועזבתי את הקופה.
ניגשתי
לקופאית השנייה, שישבה לידה - אחראית המשמרת איילת בן שושן - אשר לא אמרה כלום, לא התנצלה ופשוט התעלמה.
פניתי לפקידה נוספת ממולה בשאלה : "מי המנהל כאן ? " והיא ענתה שאין שום מנהל ונתנה לי פתק עם פרטי ההנהלה בראשל"צ.

עם עלבון צורב יצאתי מהסניף שלכם, המומה מהיחס ההזוי שקיבלתי שם.

ע"י דליה פרץ @, 02/07/2013, 15:34 (לפני 443 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

תלונה על שרות בהום סנטר באר שבע

בתאריך 11/6/2013 כמו היום בדיוק , נסעתי עם בעלי בהפסקת הצהרים שלי לבאר שבע על מנת לקנות טלויזיה .

נסקננו את הטענו בשיחה ולויזיה במזומן, ואמרו לנו לכו למחסן לקחת את הטלויזיה, הלכנו בשימחה אל המחסן שהוא מחוץ לבניינן הום סנטר בעצם נסענו עם האוטו לשם כדי שיהיה לנו נוח לשים את הטלויזיה באוטו ונחזור מהר לעבודה ולהספיק לאכול צהרים. וכאן התחיל הסיוט.המחסנאי לקח את החשבונית, נכנס לתוך המחסן ואנחנו המתנו בחוץ כעבור חצי שעה שאלנו מה העיניינים? ענו חכו כבר יוציאו לכם את המוצר , המתנו עוד חצי שעה , תחכו כבר יוציאו מחפסים. נכנסנו לסניף התלוננו על ההמתנה הממושכת אצל מנהל המחסן , הוא הלך למחסן שאל מה קורה בירר ועברה עוד שעה והטלויזיה לא נמצאה ובסוף נאמר לנו שאזל מחר יגיע בהזמנה מלאי חדש, תבואו לקחת את הטלויזיה מחר. וזאת לאחר המתנה של שעתיים. הלכה הפסקת הצהרים שלי בלי לאכול ולשתות והמתנה בחום ושמש ועצבים מיותרים שיכלו מההתחלה להגיד לנו שאין במלאי והיינו חושבים פעמיים אם לקנות דם או במקום אחר מאחר ושילמנו במזומן 2890שקל.

טוב למחורת נסענו לבאר שבע במיוחד להביא את הטלויזיה . ונאמר לנו מצטערים אבל לא הגיע כדי לא להטריד אותכם מדימונה תבאו ביום ראשון.

נסענו ביום ראשון שוב במיוחד לב"ש להום סנטר להביא את הטלויזיה ושוב נאמר לנו שהם מצטערים נכנסנו למנהל המחסן והוא אמר שהוא אישית יטפל בנושא ויזמין את הטלויזיה מערד שנבוא עוד יומיים

נסענו אחרי שלושה ליתר ביטחון ואז אותו סיפור שאין מכשיר יזמין מת"א ושנבוא בשבוע הבא בנתיים עברו שבועיים .

נסענו ביום שישי ואז אמרו לנו שאין אבל באמת לא נטריד אותכם שוב אנחנו נביא לכם על חשבוננו את הטלויזיה לבית ביום שני אתמול היום יום שלישי ועדין הטלויזיה לא הגיעה וגם טלפון התנצלות על המתנה בבית לא קיבלנו עד עכשיו.

מה הייתם אתם עושים אילו עשו מכם צחוק כזה.

בכל מקרה אנו שוקלים לתבוע אותכם על עוגמת נפש שנגרמה לנו על הוצאות כספיות דלק ב"ש כמה פעמים איחור לעבודה ויום עבודה.

יש קייס לתביעה בבית המשפט ובאגודה לצרכנות.

בכל מקרה אנו ממתינים להיתייחסות מצדכם ולא מעוניינים לקבל את הטלויזיה עד לקבלת טלפון מכם וזאת תוך שבוע ימים מהיום 2/7/2013

בברכה

דליה ואורי פרץ - מדימונה

טל: 0524603156

0546276664

086579936

נ.ב. לציין שאנו צרכנים טובים של הום סנטר

באותו היום רכשנו עוד 2 ארונות קיר לחדר שינה, ובין הימים שהלכנו להביא את הטלויזיה קנונו עוד אחד לחדר השינה ואמרו שיביאו את שניהם אלנו הביתה אישית.

בינתיים שני טלויזיות אצלכם ששולמו במזומן שאנחנו לא נהנים מהם.

ע"י שרון סולומון @, 03/10/2013, 17:32 (לפני 350 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

רכשתי בהום סנטר מודיעין קומקום חשמלי home - מותג הבית שלכם.

כעבור חודשיים הקומקום התקלקל - נמסר לתיקון , הינו צריכים לחכות שבועיים ללא קומקום חשמלי , מצרך בסיסי בכל בית בשימוש יומיומי.

כעבור כחצי שנה ( 12/9/13) שוב התקלקל הקומקום ונמסר לתיקון שנית טופס מסירה לתיקון מס' 381111 - עברו שלושה שבועות. בסניף שירות לקוחות מפנה אותי למחסן, במחסן לא עונים וחוזר חלילה.

האם הום סנטר לא יודעים מהו שירות??? אני שוב שלושה שבועות ללא קומקום, מרתיחה מים בפינג'ן על הגז ואצלכם - יש לכם הרבה זמן.

חנות שמכבדת את עצמה מזמן הייתה סופגת את עלות הקומקום העלובה ונותנת לנו או זיכוי או קומקום חדש.

אני מצפה לתגובתכם המהירה ומתכוונת לפנות גם לאמון הציבור

סולומון שרון

ע"י מוחמד אלגרינאוי @, 21/10/2013, 14:18 (לפני 332 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

רכשתי מכונת שטיפה מהומסינטר בבאר שבע מק"ט K298 קוד פריט 3032303892 החזרתי את המכונה להומסינטר בבאר שבע וביקשתי מכשיר עם עוצמה חזקה (שובר ההחזרה מס' : 329996 ), תלונתי במועצה להגנת הצרכן נסגרה והומלץ לי לקבל את המכשיר בחזרה , (בגלל שפתחתי אותו לא ניתן להחזירו ) , חזרתי לחנות לשירות לקוחות כארבע או חמש פעמים אולם המכונה לא במקום , בההתחלה טענו שהמכשיר נלקח על-ידי הבעלים, דרשתי מסמך חתום ) , חזרו בהם והבטיחו לערוך בירור מקיף עם העובדים והקב"ט ולחזור אליי זה היה מ-01/09/2013 , עד כה איש לא חזר אליי , אבקש דחוף התערבות האחראים , שאם לא תוחזר אליי מכונת השטיפה אאלץ לפנות לערכאות וגם למשטרה והנזק עלול להיות הרבה יותר גדול , בידי מכתבי התלונה, תשובת הום סינטר , תשובת המועצה להגנת הצרכן ועוד

ע"י עטרה לב פז @, 18/11/2013, 14:45 (לפני 304 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב!

ב-20.08.2013 חתמנו על עסקת חברות באמצעות ויזה CAL במועדון לקוחות של הוםסנטר בסניף תלפיות בירושלים. היום כבר 18.11.2013 וטרם קיבלנו את כרטיסי החבר. בהזדמנות עשינו קניה נוספת בסניף הנ"ל, אך לא יכולנו לקבל את ההנחה המגיעה לנו כי לא היו כרטיסי חבר בידינו. לא ידענו שעד קבלתם עלינו לשאת את מסמכי העסקה. גרוע מכול, אף אחד לא ידע להסביר לנו, מדוע לא קיבלנו כרטיסי חבר עד עצם יום הזה. ניסיונות ליצור קשר טלפוני עם מחלקת שירות לקוחות של הסניף הנ"ל עלו בתוהו - הוחזרנו למערכת ניתוב שיחות במשך כשעה (יש לנו סבלנות, אבל לא אינסופית!) ולאחר מכן פשוט נתקו לנו את הקשר.

יש לציין כי נהנינו מאוד לקנות את המוצרים שרכשנו בהוםסנטר, וחבל מאוד שייתכן ונצטרך לשקול ביטול עסקת חברות וצעדים אחרים שמתבקשים נוכח המצב. אבל כפי שכבר צייננו, יש לנו סבלנות, ונמתין לתשובתכם המתקבלת על הדעת תוך פרק זמן סביר של שבועיים החל מהיום.

נא לטיפולכם.

בכבוד רב ובברכה - שמואל וולפמן ועטרה לב פז-וולפמן

טל. 054-7305726

054-7305729

077-3399379

רח' דוב גרונר 15. דירה 3, ירושלים 93804

ע"י יואל סגל, 30/01/2014, 05:17 (לפני 232 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

בירצוני לציין את השרות המיוחד והמיקצועי ביותר שלא ראיתי כמותו מימיי ( אני כבן 70 ) מאיש מיוחד ניפלא וכריזמטי

מ ו ט י ה ג ד ו ל מסניף נס-ציונה הלואי וירבו כמותו !

עזר הסביר והכי חשוב חייך איזה איש מקסים ומיוחד

תודה מוטי עלה והצלח.

ע"י נעמי בלחסן @, 29/05/2014, 22:24 (לפני 112 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

בחודש אפריל רכשתי פח שפה ממתכת בשיוו 200 ש"ח .

אחרי שבועיים הפח שבתוכו השחור נשבר ,

פניתי לסניף אופקים ואמרו שלא מחליפים לי אותו ,

אני כלקוחה וותיקה מאוד ממש התאכזבתי שלא קבלתי שרות נאות , לפחות להחליף את הפח בפח אחר .

אודה לכם על התיחסותכם .

נעמי

ע"י אלה @, 03/07/2014, 14:52 (לפני 77 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

בתאריך 25/06/14 רכשנו סוכך במח' ציוד לגינה. מסרנו למוכר את כל הפרטים הרלוונטים לגבי ההובלה כולל כתובת והקומה. שילמנו בקופה עבור הסוכך והן עבור ההובלה והרכבה.

בקופת השרות שוב נשאלנו לגבי הפרטים למשלוח וקיבלנו קבלה(ראה מצורפים) . כמובן מצויין גם בקבלה: קומה 12!!!
כעבור 5 ימים פניתי ביוזמתי לשרות הלקוחות של הסניף ראשון לאחר שלא שמעתי מהם ואז נודע לנו כי היה בילבול עם ההזמנה ולא העבירו אותה לביצוע.
היום קיבלתי טלפון מעובד אשר לא הציג את עצמו אך טען כי קנינו את המוצר ממנו.

לדבריו, רימיתי אותו כאשר אמרתי כי אנו מתגוררים בקומה 3 , " את עצמך מבינה ששלמת מעט על הובלה? " שאל המוכר. לא ,אני לא מבינה.שילמתי בדיוק את הסכום שנדרשתי לשלם ואם טעיתם- דעו לפטור את הבעיה! לא היה טעם להמשיך לדבר איתו , אז ביקשתי לשוחח עם מנהל המחלקה.

אני דוחה מכל וכל את הטענות של העובדים על מסירה מוטעת של הפרטים ומצרפת את המסמכים.
כמו כן דורשת אספקה דחופה של המוצר .

ע"י אריאלה ואליעזר גל @, 11/09/2014, 17:48 (לפני 7 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

ביום ה ב17.00 בקשה אשתי לקנות כסא מנהלים "טוקיו" ,עליו היה שלט 199 שח ולבעלי כרטיס מועדון 99 שח.

ידוע לי מהעבר כי ההנחה ניתנת גם למצטרפים חדשים במקום. (אין לנו בעית אמינות ויש לנו גם כרטיסי פלטינום ,ממברס ושופרסל)

המנהלת ס ר ב ה ,חטפה את השלט ,אך אשתי הספיקה לצלמו. לטענתה נפלה טעות.

למיטב ידיעתי "טעות" כזו אינה מ וכ ר ת וחובה ל כ ב ד בקופה את המחיר ה מ ו צ ג.

כשנתקלנו בסירוב ,נאלצנו לעזב ובדעתנו להגיש תלונה ותביעה. (אני עו"ד ומכיר טוב את חוקי הצרכנות!)

אבקש טיפול מידי בנידון ולאפשר לנו קנית הכסא ל פ נ י ראש השנה ב99 שח וכן לפצותינו על נסיעות מיותרות הלוך ושוב.

נדהמנו כאשר חברה כה מכובדת נוהגת כך עם לקוחותיה ,ביחוד כשאנו קונים נאמנים וטובים מ א ד של הרשת.

אבקש תגובה מ י ד י ת + נזיפה למנהלת הסרבנית!!

א. גל ,עו"ד

מדובר בסניף תל חנן (מיתחם המשביר)

לקט תגובות אחרונות
לקט נושאים אחרונים