שופרסל - שירות לקוחות (שופרסל)

ע"י מנהל פורום לקוחות, 14/04/2011, 01:23 (לפני 1195 ימים)


שופרסל טלפון שירות לקוחות |  180-0686868


שופרסל פקס שירות לקוחות | 03-9480906


שופרסל משלוח דואר | שמוטקין בנימין 30 ראשון לציון ,  75363


טאגים:
שופרסל

ע"י ערן, 26/02/2012, 22:00 (לפני 877 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הצטרפתי לכרטיס של לאומי כארד בתחילת ינואר עד לרגע זה הכרטיס לא הגיע אלי בברור מול לאומי היום הם לא קיבלו לטענתם את הטפסים והם בברור כרגע בנושא מול שרות הלקוחות של שופר סל בכלל אין נסיון אפילו להתחיל לעזור !!!!!

ע"י רלי נורמנד @, 15/12/2012, 12:32 (לפני 584 ימים) @ ערן

הזהרו מחברת שופרסל הם מתנכלים לחלשים לחולי סרטן כאשר מאבדים את הכרטיס אינם מכבדים את נושא ביטוח הכרטיס ובכוחניות וברוטליות מחתימים בעורמה אנשים חלשים תוך הבטחה שהם דואגים לרווחתם ואולי בלשין זהירה ביותר מפרים את חוקי צנעת הפרט בהעבירם אינפורמציה בן החברות ומסרבים לתת אינפורמלציה זהה ללקוח

רלי נורמנד 0544210127 מייל rellynormand@gmail.com

ע"י רלי נורמנד @, 15/12/2012, 12:39 (לפני 584 ימים) @ רלי נורמנד

,תיקון הזהרו מלאומי וקרד ושיתוף הפעולה שלהם עם לאומי קרד לפגוע בביטוח של מחזיקי הכרטיס בוצעו פעולות לא שלנו בכרטיס ולאומי קרד מתנער בטענה ששופרסל העביר להם תמונות לגבי הרוכשים שופרשל טוען שאסור לנו להעביר מידע שהועבר ללאומי קרד על מנת שלטא יכבדו את הביטוח מטעמי סודיות וצנעת הפרט אנחנו מוצאים עצמנו קרחים מכאן ולכאן

בברכה

רלי נורמנד

אנו מוכנים להחליף את החזרת הכסף בתרומה שלנו של הכסף כנגד תרומה פי עשר של שופרסל לבית החולים רמבם למחלקה האונקולוגית בו מטופלת רעייתי

ע"י כהן דניאל, 03/03/2012, 14:52 (לפני 871 ימים) @ מנהל פורום לקוחות


אני כהן ד. לקוחה קבועה של שופרסל שלי סניף ויצמן כמה פעמים יצא לי לקנות לחמניות,חלות לשבת,באגטים אצל יורם רובינשטן.


הסחורה היתה לא אפויה היה בצק בפנים.


הוא חילק סחורה ללא כפפות,צועק על העבודות ליד הלוקוחת אני מבקשת לטפל בעניין זה אני עובדת של בית חולים איכילוב ויום יום יוצא לי לקנות בורקסים,באגטים וכו' בסניף איכלוב בברכה כהן ד 


ע"י זיוה גרינר, 20/08/2012, 22:31 (לפני 701 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב

פנייתי מכוונת לשירות לקוחות שופרסל ברח' חנקין בחולון.

כאחת שמחזיקה כרטיס מועדון שלכם, אני מודיעה בזאת כי מהיום אין בכוונתי להשתמש בו או להכנס לאחד מסניפי השופרסל למיניהם.בבואי לרכוש היום מוצר שנקרא פיבר 1-סוג של דגני בוקר, נחרדתי לראות את המחיר המוצע ע''ג האריזה. 35.99 ש''ח!!!!!! גזל ושוד לאור היום! רבותיי-ב-1/2 חינם המוצר נרכש ב-21.99 ש''ח. אוקיי, תגידו 1/2 חינם, אבל בסופר פארם זה נמכר ב-25.00 ש''ח. סופר-פארם. מאיפה האומץ לגנוב 12 ש''ח יותר????????????אני מתביישת להימנות עם חברה המתמחה בשוד לאור היום!!!!! אותי לא תיראו יותר!! ואני אפנה כמובן עם העניין הזה עד המועצה לצרכנות!!!!!

ע"י גבע @, 16/10/2012, 18:10 (לפני 644 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אנו קבוצת לקוחות מסניף הר נוף של יש התאחדנו להביע את שעת נפשנו מהג"ב רחל שעובדת בסניף, עשרות פעמים היא צועקת על לקוחות בברוטליות בהעלבה ושפיכת דמם של הלקוחות , היא עושה בסניף כבתוך שלה כאילו המקום שייך לה , חזרתי עכשיו הביתה לאחר שצעקה עלי לפני קבוצת אנשים שבמקרה גם חברי ויצאתי עם דמעות בעיניים. אין לי ספק שאמנע מלהגיע לסניף הזה אפילו שהוא קרוב לביתי . לא יתכן שהיא תצעק על לקוחות בצורה שכזו . אני מבקש להתיחס לתלונתי ולא לעבור על כך לסדר היום.היא השתמשה ב"תעוף מפה - תעוף מפה"

ע"י אופיר אביטל @, 26/10/2012, 09:42 (לפני 634 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

המצב שלכם בסניף מישור אדומים הולך ונהיה גרוע יותר ויותר

השירות שואף לאפס יחס מזלזל מההנהלה ודיבור ממש פוגעני צעקות וזלזול

המדפים ריקים

משטחים עומדים ללא עובדים באזור ממש מעברה

תשובות שאין לי מה לעשות מהמנהל הזמני

פשוט אין ניהול בסניף

הרמת ידיים של אחד העובדים על לקוח

מילים לא נאותות שאי אפשר לומר מאחראיות בקופה ראשית אל לקוחות

וכן יש לציין כי כל העובדים מודעים לבעיה והתשובה מהמנהל אין לי מה לעשות קשה להשיחג עובדים

האם בכל מחיר אפילו אם הלקוח נפגע?

ושירות לקוחות מתעלם תתעוררו לפני שתגיע תביעה

0508773077 אשמח לענות ולקבל תשובות בהקדם

ע"י סימונה גבאי @, 10/02/2013, 10:29 (לפני 527 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום

כלקוחה של סופר דיל מעלה אדומים- מישור.

לאחרונה קיבלתי לפלאפון הודעת זיכוי של 50 ש"ח על היותי חברת מועדון.

ההודעה היתה ביום 21/1/13 בערב שתכננתי את קניותי בסוף שבוע כלומר יום ה'

קניתי ובטוחני כי הזיכוי בעינו עומד, כבר בשלב התשלום נאמר לי כי פג תוקפו!!!

האם זהו שירות??? לקבל רק למראית עין את הזכות ולא לממש אותה???

נאמר לי בקופה כי עליי להתקשר לשירות ויזכוני. ולכן אבקש את הזיכוי בסך 50ש"ח.

ב- 6/2 קיבלתי מבצע חד פעמי מארז של קוקה קולה , ליומיים!!! אפשרות למימוש??? מי יכול להגיע בהתראה כזו קצרה..

באותו יום גם כתבתי לכם הודעה בפלא, עדיין לא נעניתי - מבקשת להאריך את זכות הקניה ליותר זמן.

אשמח לענות בפלאפון: 0506218545

ע"י אלונה @, 01/03/2013, 11:25 (לפני 508 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אחראית משמרת לאריסה צדיקוב

צריכה לעוף מהעבודה דחוף

סןפרסך דיל חולון נהיה סופר של הרוסים,כל העובדים שם רוסים,

לריסה נוהגת לצעוק עלי ולגרש אותי : אומרת לי במפורש בתורה שטנית יש סניפים אחרים

תלכי לשם

שהיא תלך לסניף אחר זה חוסר שרות, אחר כך שולחים לי קופונים לסופר הזה

יש פה הפליה לטובת הרוסים

הבעיה בגדולתה של לריס צדיקוב הלוצפנית שלא ידועת לתת שרות

שאת הרוסים ואותה זרקו מרוסיה

אני נולדתי פה ומגיע לי שרות הכי טוב

והרוסים השתלטו פה על המדינה ומגרשים אותנו מאוד יפה

אני אפרסם זאת בגדול מקום ום בפייסבוק ולא אשתוק עד שזה יטופל

לריסה וכל הרוסים האחרים ירגישו מה זה לקחת עבודה לאחרים וישארו בלי עבודה

ונראה את מי יגרשו

ע"י אלונה @, 03/03/2013, 08:50 (לפני 506 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

תוי קניה

הנהלת סופר סל דיל מפרסמים שהם הזולים מכולם וזה לא נכון

הכל יקר מאוד

יתרה מכך הם עושים הפליה בתווי קניה

לעוד עובדי קבע ושוארים מוכרים את התןןים והתלושים כמתנה לחג ב- 20 אחוז הנחה

--------------------------------------------------------------------------------------

ההפלחה היא בזאת שלאנשים הרגילים מוכרים ב- 16 אחוז הנחה

ויתרה מכל

ברגע שמגיעים לסופר דיל הם מורידים את ההנחה ב-10 אחוז ונותר רק 6 אחוז

וזה רמאות

ע"י אלונה @, 04/03/2013, 21:02 (לפני 505 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

כרטיס מועדון כרטיס אשראי ביחד

שיא הרמאות -סופרסל דיל בקניון חולון

לפני 10 שנים זה היה עם ישראכט וביטלו את התשלומים אחרי שעשו עיסקו ורצו את כל

התשלום בבת אחת,וביטלתי את הכרטיס ועשיתי מועדון לקוחות רגיל רק הנחות

עם אשראי לוקחים עמלות כפול גם בקניה, גם בכרטיס אשראי,

לפני כמה שנים התחברו באותה שיטה עם לאומי כארד

כל הזמן רודפים אחרי כדי שאעשה כרטיס כזה ואני לא רוצה

אני קונה במזומן וזה הכי טוב

הפקידה שעושה את הכרטיסים מרמה אותי ואת האנשים זה בחינם לכל החיים

וזה לא נכון גובים עמלות וזה כפילות בכרטיס

יתרה מכך שולחים לי משרות לקוחות קופונים בהנחה

כל ההנחות הם רק למי שיש לו כרטיס אשראי

הכל כדי שאעשה כרטיס זה

כמה פעמים פניתי לשרות לקוחות וגם באימייל שלחו לי שוב

קופונים שהם אותם הקופונים בדואר

שוב אני מציינת במפורש

אני קונה רק במזומן

=============

זאת הטרדה לשמה!!!!!

ע"י סיגל @, 13/08/2013, 11:26 (לפני 343 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום

ברצוני לשוב ולהתלונן בענין סופר בדניה חיפה. שוב, כמו בקיץ האחרון, המזגן סגור וחם מאד מאד. (13.8-שעה 1100)

אינני מבינה איך בתחרות היום ובעידן הרשתות החברתיות מצב זה יכול להתאפשר.

אודה לכם מאד אם תטפלו בעניין. לא נרצה להמשיך ולקנות , כמו מזה שנים, במקום קטן, ללא חניה ואף ללא מזגן-תנאי ככ בסיסי בקיץ ככ חם.

תודה

סיגל קליגמן

לקט תגובות אחרונות
לקט נושאים אחרונים