אורנג' - חברי ההנהלה (אורנג')

ע"י מנהל פורום לקוחות, 18/04/2011, 01:20 (לפני 1233 ימים)

אורנג' חברי ההנהלה:

אילן בן דב - יו"ר
יעקב גלברד - מנכ"ל
עמנואל אבנר - סמנכ"ל כספים
אבי קלפה - סמנכ"ל חטיבה עסקית
עינת רום - סמנכ"ל שיווק
מיכל דנא - סמנכ"ל משאבי אנוש
אביבה חביב - סמנכ"ל לפיתוח עסקי
חיים בקר - סמנכ"ל תפעול

טאגים:
אורנג'

ע"י עינבל @, 11/07/2011, 11:16 (לפני 1149 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

היי

גיל רוזנפלד כבר לא עובד באורנג'... ידוע לכם על סמנכ"ל אחר שעוסק בנושא שירות לקוחות / חטיבה עסקית?

ע"י מנהל פורום לקוחות, 11/07/2011, 11:49 (לפני 1149 ימים) @ עינבל

שלום ענבל,

תודה שהבאת זאת לתשומת לבנו. ככל הנראה אבי קלפה החליף את גיל רוזנפלד בתפקיד.

ע"י עינבל @, 11/07/2011, 11:51 (לפני 1149 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

יש אפשרות להעלות פרטי יצירת קשר איתו ?

או שלא מקובל ?

ע"י מנהל פורום לקוחות, 11/07/2011, 11:54 (לפני 1149 ימים) @ עינבל

אני מצרפת מספרי הטלפון ליצירת קשר עם הנהלת אורנג' (לא איתו ספציפית): 03-9054054, 03-9054888 ומספר פקס: 03-9122024

 

 

 

ע"י עינבל @, 11/07/2011, 11:59 (לפני 1149 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אחריי כל כך הרבה חודשי טרטור וחיובים והבטחות שלא קוימו, אני מתכוונת לפנות מעל כל אלו.

תודה לך ויום טוב

ע"י עדיאל כץ @, 05/08/2011, 08:10 (לפני 1124 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב
אחת הטעויות הגדולות שלי שעברתי אליכם (3 מכשירים) מחברת פלפון.הזהירו אותי משרות הלקוחות שלכם ומהרשת שלכם.אך האמנתי לנציג השרות ועברתי-ואני מצטער!!!!!.
מהיום שעברתי אני לא יכול לנהל שיחות מהבית שלי שמשמ כמקום עבודה שני לאישתי.בתאריך 19 ליוני שנה זאת פתחתי קריאה ומאז אני מנהל מלחמת עצבים איתכם שבנתיים אתם מנצחים אותי ומתישים אותי והכי גרוע-אתם חושבים שאני מטומטם.כשסוף סוף נציגת הנדסה שלכם פנתה אלי שבוע שעבר ותיאמה איתי שבתאריך 04.08.2011 בשעה 08:00 יתיצב טכנאי בביתי להתקנת רפיטר דל הספק חשבתי שהינה סוף סוף פתרתי את הבעיה.אך להד"ם.נכון לשעה 13:30 בתאריך 04.08.2011 טרם התיצב טכנאי ואפילו לא התקשר. פניתי היום כבר פעמיים לשרות לקוחות ושוב לצערי אתם חושבים שאני מטומטם. הנציגה שלכם בשם טל אומרת לי " אין לי סטואטוס להגעת הטכנאי" אתם מבינים ,הנציגה שלכם אפילו לא מבינה את חומרת המצב.היא חושבת שאני יושב בבית משעה 08:00 ומחכה לטכנאי שלכם שהיה צריך להגיע בשעה הנ"ל.בקיצור,אתם ממשיכים להתיש אותי ,משקרים לי בפנים,עובדים עלי בעינים-אבל לא לאורך זמן!!!!!!!!

מספרי הטלפון הם
0503932037
0503932039
0503932040

אני מבקש ודורש שנציגת פניות הציבור-אם היא באמת נציגת פניות הציבור בשם לי תתקשר אלי ותנסה להסביר לי מה קורה איתכם
תודה רבה עדיאל כץ ,

ע"י מנהל פורום לקוחות, 07/08/2011, 09:05 (לפני 1122 ימים) @ עדיאל כץ

שלום עדיאל,

העברנו את תלונתך לחברת אורנג', ואנחנו מקווים שתקבל מענה בקרוב.

בהצלחה

נועה
מנהלת פורום לקוחות 

ע"י יוסי קינן @, 08/08/2011, 14:43 (לפני 1121 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

חתמתי על עיסקה והתחייבות בסך של 840.00 ש"ח ואני מגיע ל 2.000 ש"ח על שירותים שלא ביקשתי ועל חיובים שלא הסכמתי! אינטרנט לאבא שלי בן השמונים! לא ביקשתי וחוייבתי חצי שנה! זיכויים על ניוד מחברת פלאפון לאורנג' כמובטח וכנרשם ונחתם! ואני לא מקבל! בנק דקות שהוספתי לאחת  מבנותי לא קיבלתי במקום לה נתנו את הבנק למספר אחר שלי שבכלל לא פעיל! ואותה חייבו בדקות מיותרות! ר/שמו אותי ללא ידיעתי ללא בקשתי למשחקי טריוויה "ושירותי תוכן חיצוניים" מעולם לא ביקשתי הם גוהבים לי את הכסף ומתחלקים איתו עם חברת יוניסיל שגם הם גנבים! הייתי אמור לקבל זיכוי קרוב ל 2.000 ש"ח ישירות לויזה והוא מתעכב או לא יגיע

חוזה הרכישה מצורף והוא צריך להיות 840.00 ש"ח לחודש!!! זה כל מה שביכולתי לשלם! והיה וחרגתי מהתוכנית בשיחות או בהודעות אשלם! אבל לא על חיובים מיותרים! הבוקר דיבר איתי נציג ומספר לי שיש חיוב לאחת מבנותי על גלישה מיותרת! שאלתי איך יכול להיות יש לה "גלישה ללא הגבלה" הוא עונה: כן יש לה אבל יש עוד חיוב, איך זה יכול להיות אני שואל? הוא עונה אני מבין אותך! מאמין לך! אתה צודק! אבל לא יכול לעזור לך,,,,,,,,,,,,,

בושה בושה לאורנג' הפכו את זה לשיטה פשוט ג-ו-נ-ב-י-ם לך כסף

ע"י מנהל פורום לקוחות, 08/08/2011, 14:52 (לפני 1121 ימים) @ יוסי קינן

שלום יוסי,

העברנו את תלונתך לחברת אורנג'. נשמח אם תעדכן אותנו בהתפתחויות.

בהצלחה,

נועה
מנהלת פורום לקוחות 

ע"י רנית, 22/08/2011, 19:28 (לפני 1106 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

תלונה בגין שירות: מחייבים אותי מעל הסכום שהובטח לי מזה חודשיים. לא ניתן לקבל תשובות. 0523569264

ע"י סיגל @, 17/06/2012, 13:05 (לפני 807 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום לכם

הבת שלי עבדה בחברתכם בתחום העיסקי,, עד לפני חודש, בערך,

היא פותרה,

שבוע אחרי שפוטרה נודע לנו שהיא בהריון (יש מסמכים) בחודש הנ"ל הבת שלי הייתה חולה מאוד , וגם קצת בדיכי,

(אתם יודעים,!!! בלי נישואין, בלי עבודה, ובהריוןץ

רציתי להביא לתשומת ליבכם את הנושא,,

יותר פרטים אם זה מעניינכם,, בטלפון

0526099950

ע"י יוסי @, 25/06/2012, 15:55 (לפני 798 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מה עוזר כל האתר הזה???אם אתם לא מוכנים לתת מספרי טלפון של חברי הנהלה שנוכל להתלונן.פניתי כמה פעמים ופנה אלי מישהו מפניות הציבור ולא עזר.מה אני עוד יכול לעשות?למי אפנה?

מדינה מסריחה כל אחד יושב לו באיזה תפקיד ובאיזה משרד מרוויח מליונים מגניבות ועוד אין מצב להגיע אליו.לאן הגענו???זה נראה לכם נורמלי?אבקש את הטלפונים של ההנהלה הבכירה ולא איזה טלפון שמפנים אותי כמו לכולם.

ע"י אילנית סופר בכר @, 07/08/2012, 21:40 (לפני 755 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

חברה המלומודים סמנכ"לים ויושבי ראש ,אתם יושבים על מקומכם בביטחון ששירתתם את הציבור נאמנה. שלא רמיתם אך אחד. אבל אני רוצה להגיד לכם שאני מאוד מקווה כי זאת השנה האחרונה שלי אצלכם. כי לא מתאים לי להיות איתכם יותר . אין לכם צוות עובדים כמו שצריך. כן יש לכם עובדים שעובדים על אנשים ומרמים אותם. אני רוצה להגיד לכם שאני מאוכזבת מאוד מהשירות שלכם אין לכם טכנאים טובים .אולי יש לכם טכנאים והעבודה היא עבודה בהתאם. חשבתם

יופי שילמנו שכר נמוך והמוקדמים עשו אתהעבודה כמו שצריך, אבל הם לא עשו את העבודה כמו שצריך ,עבדו בהתאם לשכר ששלמתם וקיבלתם עבודה בהתאם לשכר.אנשים עוזבים אותכם כי זו התגובה .די לא מוכנים לסבול את הרמאויות שלכם חוסר ההתחשבות שלכם במנויים .צחקתם עליהם יופי כמה שנים. עכשיו 7 השנים השמנות נגמרו ומתחילות 7 שנים רזות.

צר לי אני שוב חוזרת ואומרת שנה נשאר ואני אגיד שהחיינו והגיענו לזמן שעוד עסק נסגר,אהכני לא מבינה למה אני צריכה לספוג את הרמאות שלכם של העובדים שלכם .מפרמטים או יותר נכון כאילו מפרמטים אבל לא עושים כלום. הכל עבודה בעיניים. פירמטתם הכל היה צריך להמחק שום דבר לא נמחק. הכל כמו שהיה לפני הפירמוט .ואלו העובדים שלכם בטכני בפתח תקווה מרמים את הציבור.

ע"י יעקב, 20/09/2012, 18:57 (לפני 711 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

מצורף מכתב

אשמח שמכתב זה יגיע לגורמים הנכונים

ע"י יהודה @, 13/03/2013, 17:29 (לפני 537 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

דוגמה ממילל ששלחתי לנציג תלונות הציבור שלכם ואשר לא ענה לי

ראשית אם את/אתה מוגדר/ת המנהל/ת פניות הציבור מדוע אינכם מתייחסים לפנייתי שנישלחה זה הפעם השלישית זו ממש חוצפה !!!!
אני צריך להבין כנראה שכך נוהגת הנהלת אורנג' זילזול בלקוחות ובתלונות .......
פניתי אליכם בעקבות הטעייה ייזומה שלכם בעיתון הכתבות נשמרו אצלי ועלה לי כבר רעיון טוב מאוד כיצדד לפעול נגדכם במידה ולא תתייחסו לפנייתי אני פונה ראשית בדרכים טובות ומקובלות ובמידה ולא אקבל מענה כבר גורם אחר ידבר איתכם "ואחרת" ממה שאני ....
להלן שוב עקרי פנייתי אליכם !!!!
ביום שישי האחרון נכנסתי לסניף גבעת שאול של אורנג לרכוש את טלפון הנייד מסוג אינפינטי שהינו ייחודי לכם ביקשתי לקנות את הטלפון המפורסם בעיתון ידיעות אחרונות מכשיר אינפינטי מסך 4.7 אינץ
1.5. מגה הרץ. מרובע ליבות
מצלמה 8 ,מגה פיק סל
נציגת הסניף האדיבה וה נחמדה מאוד בשם רותם אמרה לי שהיא לא יודעת על פירסום כזה וכי המכשיר היחידי הינו בגודל מסך 4.3 אינץ
מצלמה 5 מגה פיק סל
1.4 מגה הרץ ליבה אחת
שאלתי שוב ושוב לגביי המכשיר ותשוב תה לא השתנתה אמרתי לה שאני אבדוק שנית בפירסום וכאשר בדקתי נימצא כי לא קיבלתי את המכשיר אותו רציתי לרכוש ולא באשמתה של רותם שיש לה מודעות שירות גבוהה אדיבה ,אנושית ואשת שיח טובה פניתי לשירות לקוחות אתמול לנציגה בשם רבבה שאמרה לי שאכן כנראה טעו ולא נתנו לי את המכשיר אותו מלכתחילה רציתי לרכוש מספר פנייה עם רבבה 3960660882 ועם רותם 395856156
אודה על טיפ ולכם בדחיפות לסידור הנושא וה פנייתי לאחד מהסניפים שלכם לצורך קבלת המכשיר המפורסם בעיתון ידיעות אחרונות אתם חייבים להיצמד ולספק את המוצר אשר אתם מפרסמים אני שומר לעצמי את הזכות במידה ולא תטופל בקשתי לפנות לאר כאות אחרות !!!!
בתיקווה כי תטפלו בבקשה כנדרש ובהתאם
הללי יהודה
0544633915
026766680

אני מקווה כי הנהלת אורנג' תדע לתת לי מענה מכובד כנדרש .

ע"י דניאל חאיט @, 03/04/2013, 12:11 (לפני 517 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

הנדון: תלונה - 054-3098368 חיוב שימוש שמעולם לא בוצע על סך 4,130 שח,

1.בהיותי בחו"ל (פריז) לפני מספר ימים, ב- 31/3 בשעה 23.00 לערך קבלתי מייל לטלפון 0545-220130, שעבורו עשיתי מראש חבילת חיוג מחו"ל – הודעה כי עבור המספר 054-3098368 יש חיוב גלישה מעל 3,000 שח.

2.ההודעות הללו מאוד הלחיצו אותי מאוד, ובמקום להיות מרוכז בטיול, התחלתי להיות עצבני ולא רגוע, ובזבזתי המון שעות בלחפש נציג של אורנג' ולתקן את התקלה, ושלחתי קרוב ל- 20 הודעות לאורנג', אבל באורנג' דממה, אף אחד לא חזר אליי., הטיול שלי נהרס, והנני דורש מאורנג' פרט לתיקון הטעות החיוב, התנצלות רשמית, ופיצוי כספי על הנזקים שנגרמו לי בטיול.

3.חברת אורנג' ידעה כי יש לי טלפון נייד עם חבילת תקשורת למספר 054-5220130, ובמקום לשלוח התראות והודעות למספר האורנג' שלי ב- SMS, באורנג' העדיפו לשלוח הודעות והתראות למייל, שאני כלל לא רואה אותו באופן קבוע, ואת המיילים ראיתי ממש במקרה ביום למחורת דרך הנייד שלי 054-5220130. , ובדיעבד, אורנג' שלחו 4 הודעות בתוך 30 דקות, כשההודעה האחרונה מודיעה על חסימת השירות, כלומר לפי אורנג' במשך 30 דקות, באם זה היה במציאות חוייבתי על 4,130 שח, גם אם זה היה במציאות – אין תעריפים כאלה, וזו בהחלט טעות בתעריף ובחיוב בפרט, ההתנהגות הזו מצידה של אורנג' בעייתית ומטרידה, סוג של רמאות ועשיקת לקוח, וזה בושה לחברת אורנג' שכך מתנהלים הדברים שם.

4.מספר סים זה - 054-3098368, רכשתי אותו בחבילה ספציפית מאוד עבור פעילות גלישה בישראל בלבד, לא ביקשתי מעולם לפתוח אותו לחו"ל, לא בקשתי מעולם לעשות עבורו חבילות לחו"ל ולא הייתה לי כוונה אף פעם להשתמש איתו בחו"ל בשום צורה ובשום דרך, מאחר שכבר עשיתי חבילת תקשורת לחו"ל עבור המספר הנייד שלי 054-5220130. הנמצא עלי דרך קבע.

5.היום, ה- 3/4/2013, כשנכנסתי לאתר אורנג' , הייתי בטוח כי התקלה של החיוב על פעילות גלישה בסך 4,130 שח שמעולם לא בוצעה על ידי – והתקלה תוקנה, והחיוב שהופיע נעלם, אך לצערי החיוב עדיין מופיע בחשבון האתר של אורנג, ובשיחה עם נציג אורנג' – הנציג מתעקש ומממשיך וממשיך ומשכנע אותי שהחיוב נכון ואני כן בצעתי את הפעילות שבגינה חויבתי,.

6.פרט להצהרה בסעיפים מעלה, אני נשבע כי כל מילה שנרשמה במכתב זה הינה אמת ורק האמת, והנני מוכן להיבדק במכונת אמת, ולעמוד למשפט מול חברת אורנג' בכדי להוכיח כי הנני דובר אמת, וחיוב של חב' אורנג' הינו טעות, וכי בחברת אורנג' הייתה תקלה, והחיוב שחויבתי אכן לא אמור להיות, ויש לבטלו מייד.

7.הנני דורש מחברת אורנג':

  • לבטל את החיוב הזה מייד,
  • לבטל ולהשמיד את הסים קארד המדובר
  • לפצות אותי בהוצאות עוגמת נפש ואיבוד יום טיול בחו"ל לזוג בסך 2,000 דולר.

בברכה

דניאל חאיט

054-522013

אלכסנדר פן 14 תל אביב 69641

ע"י בועז גור-לביא @, 29/08/2013, 11:57 (לפני 369 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

15/7/2013

לכבוד פניות הציבור – חברת האורנג'

הנדון – תיקון עיוות גבייה והחזר כספי לגבי טלפון 052-2420059

שלום רב, הכותרת איננה מבהירה דבר ולפיכך צריך אני להסביר השתלשלות העיניינים.

לפני כשנתיים רכשתי דרככם שני מכשירי אייפון 4, אחד לי ואחד לאשתי במסגרת עסקה של חבר.

העסקה כללה חבילה כלשהי של שיחות סמס וגלישה, תשלומים חודשיים של כ 100 ₪ על כל מכשיר וכן זיכוי של כ 70 ₪ על כל מכשיר. בסך הכל 30 ₪ עבור כל מכשיר.

ביוני 2012, כחודש לפני נסיעה נגנב מביתנו מכשיר האייפון של אשתי. לאחר התלבטות קצרה אצל מי לרכוש מכשיר חדש, החלטתי לרכוש אותו דרך חברת אורנג'. נראה לי בטוח יותר ומסודר יותר, במיוחד מפני שהיינו כחודש לפני נסיעה ל 3 חודשים להודו...

היה לי ברור שאצטרך לשלם 100 ₪ לחודש ל3 שנים על הטלפון החדש. ומה שהיה היה, אצטרך להמשיך לשלם על הטלפון הישן שנגנב 30 ₪ לחודש עד תום 3 השנים.

לפני כחודש וחצי פניתי לסוכן/איש מכירות שלכם שטיפל בי בשנתיים האחרונות (רועי, אשר עובד כיום בעמדה בדיזינגוף סנטר) והתייעצתי לגבי תיקון המכשיר שלי. במסגרת הבירור הציע לי רועי "לשדרג" את החבילה שלי אצלכם. במסגרת הזו כבר בדקנו מה החבילות שיש לנו היום על מנת לראות האם בכלל כדאי לשדרג התברר לי כצפוי שאני משלם על הטלפון החדש של אשתי 100 ₪ לחודש אך למרבה תדהמתי גיליתי שעל הטלפון שנגנב אני משלם גם כן 100 ₪. הכיצד? הזיכוי בוטל! וכל כך למה בוטל הזיכוי? ככה! גם רועי נפעם הופתע מן הגילוי וחזר ובדק.

התברר לו שכאשר רכשתי את הטלפון החדש הוחלפה העיסקה המקורית ו"שונמכה" לעסקה בה אין זיכויים, אלא שאין הוא יכול לפעול דבר בנידון ולפיכך הפנה אותי ל*222 כמדומני. שם הובן לחלוטין העיוות והאבסורד אלא שמפני שמדובר במשהו מלפני 11 חודשים אין הנציגה יכולה לעשות דבר והיא מפנה אותי אליכם.

למותר לציין שלא ביקשתי כל שינוי בחבילה, לא ביקשתי להעלות לי את התשלום מ 30 שח בחודש ל100 שח בחודש. הדברלא הובא לידיעתי בשום צורה וזה ברור למדי מפני שגם רועי הופתע מן הגילוי המוזר.

לא סביר שמתן אמון בכם ורכישת הטלפון החדש במחיר מלא של 3600 ₪, יביאו לתשלום נוסף של 70 ₪ לחודש (ביטול הזיכוי על הישן).

מבקש לתקן באופן מיידי את העיוות, להחזיר לי את גביית היתר, שעומדת בערך על 800-900 ₪ בשלב זה (זוהי רק הערכה מבלי לפגוע בזכויותי), כשהיא צמוד למדד ובתוספת ריבית.

נכון מאד יהיה מצדכם לשקול פיצוי הולם על:

א. טעות, שתום הלב של החברה לגביה איננו ברור.

ב. טיפול לקוי ועוגמת נפש בתחנת דיזינגוף סנטר עצמה כשמנהל התחנה התערב וניסה לבטל כל טענה שלי בפרהסיה מבלי ששמע את פירטי המקרה ואשר לא היה מעוניין כלל לשמעם (בשונה מרועי שהבין מהר את העיוות).

ג. על שזו פנייתי השלישית עד כה. בכל פניה עד כה הייתי צריך לשמוע טיעונים טכניים שרירותיים ואפילו טענות כלפי על ש"רק עכשיו אני פונה" "שעבר הרבה זמן" וכדומה, עד שהובנה צדקת טענתי הכל כך בסיסית.

ד. על כך שהועברתי מאחד לשני לאחר המתנות למענה, ונתתי וקיבלתי הסברים מייגעים ובסוף שוב הופניתי לגורם אחר עד שאני יושב כבר שעה לנסח מכתב זה בתקווה שזוהי הפעם האחרונה שנושא זה יושב לי על הראש...

בברכה

בועז גור-לביא

ת.ז.

טלפון 054-2420606

ע"י בועז גור-לביא @, 29/08/2013, 12:11 (לפני 369 ימים) @ בועז גור-לביא

נציגת פניות הציבור שחזרה אלי השתמשה שוב ושוב במילים כמו "שידרוג" אך לא גילתה שמץ של הגיון בדברי. כל מה שנראה לה סביר נאמר כך:"אני מבינה שמבחינתך כ"לקוח" זה לא צודק. ניכר שיש לה מנדט אחד בלבד והוא - לשמור על קופת אורנג'. שיחה של חרשים או ליתר דיוק שיחה שבה צד אחד חרש לחלוטין לנאמר לו.

לצערי הרב אצטרףך לפנות לבית משפט לקבל סעד, לא מפני שזה משתלם לי (הזמן והטירחה ועוגמת הנפש אינם שקולים לסכום המדובר) אלא מפני שלעיתיםן אדם מחליט ש"עד כאן". מכאן ואילך זה כבר מלחמה על השפיות. מלחמה על איכות החיים הכללים. על ההשתלטות בכח של שיטת "מצליח" כשגם כשעולים עליהם הם לא מוותרים על הגניבה.

מלחמה על הזכות לצדק בסיסי.

לצערי, בתי המשפט, בדרך כלל מתייחסים למקרה הפרטי, מנסיוני הדל, מצדיקים אותי ואף מזכים בכל הסעיפים פרט לסעיף הענישה. ברגע שאין הם עונשים את החברה העריצה, גם שמתגלה במהלך המשפט שאין תום לב, אין השופט נוהג לגזור פיצויים עונשיים. דבר זה הופך את ההליך לעול גדול לאזרח ולגירוד קל, חולף ומשתלם לחברה, ותהא זו תקשורת, ביטוח או כל חברה אחרת שמנצלת את כוחה ופועלת בשיטת מצליח רק בי החלק של "לפעמים לא מצליח".

ע"י יהודית פרוכט @, 25/11/2013, 11:58 (לפני 281 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

איך אני יכולה לצור קשר עם הגב' ענת רום

מעוניינת בשת"פ אני סמנכל שיווק ופיתוח עסקי של חברה הטלפון שלי הוא 0509898085

הנושא מאוד מעניין

ע"י בר אבן רבקה @, 15/08/2014, 08:35 (לפני 18 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שמי רבקה בר אבן לפנ 3 4 ימים עברתי לאורנג ואני חושבת לחזור כי פשוט אין לי עם מי לדבר !!!!! בחור בשם אורי ליייבוביץ היה לו הרבה סבלנות עד שהצליח למכור לי את הדיל! ומאז נגמרה לו הסבלנות ואצלי במכשיר הכל לא בסדר המעבר עבר ........ כלום לא ברור לי ואני הבדתי כמעט את כל המספרים. בכל פניה לבחור לוקח לפחות יום עד שהוא עונה לי ואז התשובות אני מטפל בזה מסרתי לטיופול מה את חושבת שתתקשרי כל פעם זה יעזור? אז מה כן יעזור??? מה אני אמורה לעשות? מס 0525770687 מקוה התייחסות

לקט תגובות אחרונות
לקט נושאים אחרונים