תלונות על התקלפות העור בספות ביתילי (ביתילי)

ע"י גתית, 17/10/2011, 17:07 (לפני 1081 ימים)

שלום,

אני מחפשת עוד אנשים עם תלונות דומות לשלי, על מנת למצוא פתרון משותף, להתאגד ולפעול לתיקון ע"י חברת ביתילי. 

הסיפור הוא שגם אנחנו וגם דודים שלנו קנינו ספות יקרות מאוד מביתילי. לאחר יותר משנה (הרי האחריות היא שנה), התחילו להופיע קילופים בספה (גם אצלי וגם אצל דוד שלי), והעור (דמוי עור) מתקלף. לאט לאט זה מתפשט על יותר חלקים מהספה. פנינו לביתילי והאופציות טיפול שהציעו, והכיסוי הכספי היה מגוחך (הנחות בריפוד מחדש וכד').
אנו לא עושים שימוש לא ראוי בספה וזה לא אמור לקרות. אם גם לכם זה קרה, אנא הגיבו פה.
תודה רבה וחג שמח

ע"י נציגת שירות ביתילי @, 23/10/2011, 16:50 (לפני 1075 ימים) @ גתית

שלום גתית.

אנו מאוד מצטערים לשמוע כי כך המצב.

נשמח אם תצרי איתנו קשר במייל זה :baitlili111@gmail.com

נשמח לעמוד לשירותך.

שיהיה לך שבוע מצוין,

ביתילי

ע"י מיטל, 12/12/2011, 12:09 (לפני 1025 ימים) @ נציגת שירות ביתילי

הי גיתית,

אנחנו קנינו 12 כיסאות עור שגם הם החלו להתקלף לאחר שנה וחצי.

הכיסאות (שכל אחד מהם עלה 800 ש"ח) נראים נורא ולא ממש קיבלנו תשובות מביתלי. כל דבר זה בהתחמקות.

הם שלחו שמאי מטעמם, אנחנו שילמנו לו עבור הביקור ולמרות זאת הם מסרבים בתוקף לתת לנו את הדו"ח שרשם (קצת תמוה הייתי אומרת).

 

אני גם מתכוונת לפכות בכל האמצעים העומדים לרשותנו ונשמח להצטרף אלייך גם כן.

ע"י אלי קדם @, 20/08/2012, 12:12 (לפני 773 ימים) @ נציגת שירות ביתילי

שלום רב,

אני אחד מאותם לקוחות שנפגעו על ידי הרשת , רכשתי לפני שנה ספה (3 מושבים) + 2 כורסאות, כורסא אחת הגיעה עם פגם שלא ברור איך עבר את בקרת האיכות הוחזר למפעל ותוקן. בספה יש פגם ורק לאחר פנייה למועצה הישראלית לצרכנות הסכים נציג החברה להגיע אלי וניסה לאלתר תיקון במקום ולא פתר את הבעיה באופן מלא ומשביע רצון. פשוט עייפנו ומאסנו בזלזול של הרשת בלקוחותיה. רשת שטוענת שפגם בעין במוצר שסופק קיים גם בתצוגה וזה כנראה פגם סביר אין לה שום זכות לספק שירותים ללקוחות.

אני מקווה שככל שמספר התלונות ילך ויגדל ישלל הרישיון לייצור רהיטים לרשת.

תהליך הייצור ברשת אינו עובר בקרת איכות קפדנית ושווה ברמתו לריהוט שנמכר בשטחים רק במחיר פי 3 ויותר.

אני מאחל לרשת שכמו שהיא מזלזלת בלקוחותיה , ידיר קהל הצרכנים בישראל את רגלו מהרשת ולא ירכוש ממנה רהיטים.

בברכה,

אלי קדם

ע"י שמרית זוהר @, 10/10/2012, 14:13 (לפני 722 ימים) @ נציגת שירות ביתילי

שלום, שמי רוית זוהר בחודש מאי שנה שעברה רכשתי סלון מהסניף rich&taylor בחיפה הסלון עלה לי 7000 שח ועוד שילמתי 1000 שח למנוף והובלה לבית. כבר מהחצי השנה הראשונה כבר ראיתי כי הספוג בסלון הולך ונהרס היום הגענו למצב שאי אפשר לשבת על הסלון כי מרגישים קפיץ בלבד. הגעתי לסניף והפנו אותי לשירות לקוחות שם דיברתי עם נציגה בשם נעמי שנתנה שירות מתחת לכל ביקורת מזלזל ולא הגון בסוף השיחה אמרה כי מנהל יחזור אליי ועד כתיבת המכתב הזה לא חזר אליי.  בושה לחברה שכזו לתת שירות כזה לא מספיק חווית השירות שנתקלתי עוד נתבקשתי לשלם 250 שח לבדיקה של טכנאי. כבר נכנסתי לפורומים וראיתי כי אני לא היחידה בסיפור הזה אני דורשת שיצרו עימי קשר במיידי!!! 0527073849

ע"י יפה @, 23/11/2011, 07:56 (לפני 1044 ימים) @ גתית

שלום 

אצלי קרה משהו דומה קניתי סלון בשילוב עור ובד העור בצבע אפור כהה לאחר כמה חודשים העור התבהרר במקום שישבו בו.

כשהיתקשרתי לשירות לקוחות טענו  שזה מה שקורה העור מתבהר ומקבל "עננות" עם הזמן.שלחו לי נציג שיצלם את הסלון

ורואים בבירור שהעור התבהר אפילו הוא אמר לי שזה לא אמור לקרות.והיום אין עם מי לדבר אבל אני לא מתכוונת לוותר אני תובעת אותם.שילמתי 11.800 ש"ח על הסלון הזה.

ע"י רויטל יחזקאל @, 25/12/2011, 15:43 (לפני 1012 ימים) @ גתית

 

שלום,

גם אני רכשתי סלון בביתילי לפני שנתיים וחצי דמוי עור וכבר בשנה האחרונה החלו להופיע קילופים בסלון והיום הסלון כולו עם "פיצוצים" בבד ובחלקים מסויימים "נשרו" חתיכות בד גדולות.

כשפניתי לשירות אמרו לי שכבר אין אחריות על הסלון והציעו לי לרפד את הסלון מחדש ולשאת בעלות של הבד + הובלה כמעט ב3,000 ש"ח.

אשמח להצטרף ולהתאגד נגד חברת ביתילי.

 

ע"י אהוד, 30/01/2012, 09:28 (לפני 976 ימים) @ רויטל יחזקאל

היי .רכשתי סלון ולאחר פחות משנתיים החלו קילופים וסדקים, פניתי ליוסי משרות הלקוחות וכמובן הוא הציע לי ריפוד מחדש תמורת 4200 ש"ח ברור לכולם כי ריפוד מחדש ללא קשר לזה שהם רוצים תשלום לא יראה כמו הריפוד המקורי ,מה שגם לפי תלונות שראיתי באינטרנט גם לאחר ריפוד חוזר הקילוף חוזר בשנית

זה הזמן להיתאגד

ע"י מוטי קדוש @, 31/01/2012, 09:06 (לפני 975 ימים) @ גתית

שלום
לפני כשנתיים וחצי רכשתי בביתילי סלון "יוקרתי" ,לאחר כשנה וחצי התגלו קרעים בתפרים ,פניתי לרשת ביתילי אך לצערי תשובתם הייתה שאין לי 
אחריות ,והאחריות מכסה רק שנה אחת בלבד ,ישנה אחריות של שלוש שנים על השילדה,אי לכך ובהתאם לזאת אני יושב בבית על סלון שעלה 7400 שקלים 
שלא שווה 1000 שקלים ,הציעו לי בשירות לקוחות לתקן את הסלון בשווי של 
3500 שקלים ,אם זה נראה לכם הגיוני אני מעוניין בהתייחסות 
תודה לכל המתייחסים ,אשמח להצטרף ולהתאגד גתית,בכדי שעוד אנשים תמימים לא ייפגעו !!!

ע"י אהוד, 31/01/2012, 11:03 (לפני 975 ימים) @ מוטי קדוש

שלום לך עובד חברת ביתילי שכניראה ואני מקווה שאתה קורא

הייתי מצפה מהחברה שלך שתפסיקו לימכור סחורה שמראש אתם מצפים לקבל תלונה על האיכות היירודה של המוצרים שלכם.

כניראה שאתם לוקחים זאת בחשבון ומוכנים לספוג את התלונה היוות שמי שנושא בעלות התיקונים הוא הלקוח (ריפוד חדש 4200 ש"ח שאתם דורשים מהלקוחות )

אני פונה בזאת לחברה להגנת הצרכן להיתערב מיידית

בושה וחרפה

ע"י יפה ימין @, 31/01/2012, 11:10 (לפני 975 ימים) @ גתית

היי גתית!!

הפתרונות שהם נותנים לכל הלקוחות הן  מגוחכות איכות המוצרים שלהם ברמה ירודה ואנחנו צריכים לשאת בהוצאות

גם אני קיבלתי תשובות  דומות משירות הלקוחות של ביתילי,אני מוכנה להצטרף ולתבוע אותם!!

ע"י מוטי @, 06/02/2012, 12:07 (לפני 969 ימים) @ גתית

שלום.

לפני כשבועים כתבתי פה תגובה על מה שקרא לי עם הכסאות שקניתי ברשת.

מנהלת השרות נטעלי חזרה אלי,והייתה מאוד נחמדה ,ופרקטית הוצע לי 60% מערך הקניה המקורי

פלוס הנחה,שבסה"כ הייתה מאוד נדיבה(אחרי 5 שניים של שימוש),הוספתי עוד סכום של הפרשים

על המוצר שבחרתי ואחרי שבוע קיבלתי 6 כסאות חדשים.

אני חושב שזה יפה מאוד מרשת ביתילי על המקרה הזה.

תודה רבה .

           מוטי אהרן

ע"י אלי, 04/03/2012, 14:51 (לפני 942 ימים) @ מוטי

מוטי הייקר

1 . לא ראיתי תלונה שלך במערכת

2. בטוח שניבחרת לעובד מצטיין השנה של רשת ביתילי

כל הכבוד

ע"י אורי @, 28/05/2012, 20:45 (לפני 857 ימים) @ גתית

אנחנו קנינו ספות אצל ביתילי לפני 3 שנים ולמרבה ההפתאות אותו סיפור של עור מתקלף אחרי שנתיים.

דיברנו עם ביתילי שילמנו למומחה "אובייקטיבי" שראה ואמר שהוא בא רק לקחת תמונות ולהעביר הלאה. ביתילי ביקשו 3000 ש"ח לרפד מחדש את הספות

בושה שבמחיר ששילמנו את הספות אנחנו צריכים לזרוק אותן ולקנות חדשות אחרי 3 שנים

תמונות של הספות

ע"י עדי זועבי, 01/07/2012, 16:47 (לפני 823 ימים) @ אורי

שלום לכולם,

גם אצלי קרה אותו הדבר וגיליתי תוך יום אחד בפייסבוק שזה קרה לעוד שני אנשים .

קניתי 8 כסאות עור ושתי קוביקות בסכום של כ 10,000 ש"ח ורשום בחשבונית שזה עור אמיתי . לאחר כ 4 שנים העור התחיל להתקלף ... בדקתי את העניין לעומק דרך האינטרנט ופניתי למומחה עור . כל הדברים הביאו אותי למסקנה אחת .

בושה וחרפה , הם מוכרים מערכות ישיבה של עור תעשייתי ואומרים ללקוחות שזה עור אמיתי.

מצורף תמונות להמחשה...

ע"י אמירה ח'לאילה-דאוד @, 01/07/2012, 22:22 (לפני 823 ימים) @ עדי זועבי

שלום לכולם,

אני מאוד מזדהה עם המקרים שהועלו כאן. אנחנו רכשנו ספת עור פינתית לפני 7 חודשים. בחנות כמובן הוסבר שזהו עור אמיתי איטלקי ואיכותי מאוד. חיכינו כמעט 4 חודשים עד שקיבלנו אותו. אך להפתעתי ולאכזבתי הופיעו קילופים כבר בחודש הראשון של השימוש. הפניה לשירות לקוחות הובילה לשליחת טכנאי שצילם - כמובן שלא נעשה כלום עם הצילומים כי אחרי חודשיים ששלחו לי "מומחה העור" שלהם טען שהוא לא ראה שום תמונות והטיפול המאוד "מקצועי שהציע הוא צביעת המקומות שהתקלפו!!! הזכיר טיפול שעושים בנעליים!. כששאלתי אותו לגבי חוות דעתו אודות מצב הספה הוא אמר: " זה נובע משפשוף" כלומר אנחנו שפשפנו את הספה לכן התקלפה! מקצועי יותר מזה אין.לכן הבנתי שאין לי עם מי לדבר.

לאחר כמה שבועות הופיעו עוד קילופים והצבע ששמו לי דהה.. אומנם אנחנו עדיין בתקופת האחריות אך הם מורחים את הזמן.

בכל אופן ,בעלי עורך דין ומוכן לתבוע אותם באופן קוליקטיבי. מי שמעוניין להצטרף אלינו מוזמן לשלוח פרטים לדוא"ל : haitamdaud@gmail.com

בברכה,

אמירה ח'לאילה- דאוד

ע"י דפנה @, 08/08/2012, 11:42 (לפני 785 ימים) @ אמירה ח'לאילה-דאוד

שלום

אני מוכנה להיות בין התובעים

דפנה

ע"י שירי @, 11/01/2013, 15:08 (לפני 629 ימים) @ עדי זועבי

אני כ"כ המומה ממה שאתם מתארים כי זה המצב גם אצלנו וחשבתי שאנחנו יחידים. אנחנו קנינו שזלונג עור לפני 4 שנים . גם אצלנו העור מתקלף במקומות שונים למרות שאנחנו כמעט ולא מארחים ומדובר בשני אנשים עובדים שכמעט לא נמצאים בבית. כבר בחודשים הראשונים לאחר קבלת הספה הופיעו נקודות מוזרות והמומחה שלהם שהגיע ניסה לשכנע אותי שזוהי תופעה טבעית הנקודות הן אבק מהאויר שמצטבר ובלתי ניתן להסרה?! גם אנחנו שלמנו המון על הספה ואין יום שעובר שהלב שלי לא נחמץ למראה הספה הזאת- אני מתביישת לארח אפילו ילדים בני גילם של ילדיי והספה שמוצבת במרכז הבית עושה לי ככ רע עד כדי מחשבות שוטפות שאולי פשוט נחליף אותה וזהו- כשמה שעצוב זה שאני לא מאמינה שנצליח אפילו למכור אותה כיד שניה ולכסות קצת את הוצאות החדשה . הנסיון העגום עם ביתילי גרם לי לחשוב שעדיף לרכוש מע' זולה דמוית עור ומקס' אם נגיע לאותה נק' מוצא שלנו כיום -בספה זולה הכאב יהיה קטן יותר משמעותית ונשאר עם פחות חור בכיס . אשמח להצטרף אליכם במאבק על זכויותינו לקבלת פתרון הולם למצב - בכל דרך שתראו לנכון ויש לי גם רעיונות משלי.

ע"י אורי @, 15/08/2012, 17:59 (לפני 778 ימים) @ אורי

אחרי פירסום באתר קיבלתי טלפון מביתילי בחורה בשם נטלי מאוד נחמדה בסופו של דבר היגענו להסדר איתם והיחליפו לנו את שתי הספות בספות חדשות

תודה לביתילי

ע"י זנדני שרית ושי @, 30/12/2012, 08:30 (לפני 641 ימים) @ אורי

גם אני קניתי מערכת פינת ישיבה לפני 3 שנים מביתילי דמוי עור ממיטב כספי לקחתי הלוואה בשביל לקנות אותה שבמחיר הזה של דמוי עור יכולתי לקנות ספת עור אמיתי בחברה אחרת אבל בגלל השם ביתילי חשבתי חברה אמינה עם שם עדיף לי לקנות משם והתאכזבתי מאוד בדיוק כמו בתמונה הזאת הכל התקלף לי זה נראה בדיוק כמו הספה שלי ואפילו באותו הצבע מה באמת עושים? רוצה להצטרף לתביעה

ע"י שרית זנדני, 08/04/2013, 10:13 (לפני 542 ימים) @ זנדני שרית ושי

בהמשך לסיפורי התקשרתי לשירות לקוחות ביתילי וסיפרתי להם על פינת הישיבה שמתקלפת שקניתי ממיטב כספי .והם שלחו שמאי מטעמם שגם עליו שילמתי 250 שקלים הוא אמר שהם מוכנים לסדר את הבעייה .שאני אבחר סוג של בד אתן להם את מספר הדגם ותמורת 1500 שקלים הובלה הלוך חזור ועבודה הם יסדרו את זה אציין שרציתי דמוי עור והוא אמר שהם לא עובדים עם דמוי עור רק עם בדים. הלכתי לביתילי התפשרתי על בד ובחרתי דגם מגיקל .התקשרתי ונתנתי לפקידה את מספר הדגם אך הפקידה טענה שהדגם שבחרתי הוא לא מדגם A [דגם זול] אציין שהשמאי אמר לי לבחור כל סוג של בד אך בשיחה עם הפקידה טענה שמה בבחרתי זהו בד הכי יקר והם צריכים לעשות הערכת מחיר מחדש והיא תחזור אליי .אחרי יומים היא חזרה אליי ואמרה שתמורת הבד [מגיקל] שבחרתי זה יצא לי 6000 שקלים. האם זה לא אבסורד זה פי 4 מהמחיר הקודם פשוט בושה לביתילי .עכשיו אני צריכה לחפש רפד אני וכל משפחתי ואנחנו משפחה גדולה גמרנו עם ביתילי חברה שמכבדת את עצמה לוקחת אחריות על מוצריה במיוחד שכל פינת ישיבה הכי קטנה שם לא עולה פחות מ8000 שקלים

ע"י שרית @, 07/01/2014, 14:25 (לפני 268 ימים) @ אורי

אורי

הסלון שלך נראה מדהים !

שלנו נראה כמו בתמונה שלך כבר מייד אחרי שנה

היום הוא ערום לחלוטין מעור! (עברו שנתיים וחצי)

אין לנו ילדים בבית וברור שמדובר בסחורה גרועה במיוחד

הצילו !!!

ע"י חיים זיו, 16/08/2014, 12:25 (לפני 47 ימים) @ שרית

גם אצלנו העור ( דמוי עור ) קיבל מעין התנפחויות ועכשיו הוא מתקלף בשני כריות ישיבה מרכזיות .

מה שאבסורד הוא שאנו משלמים סכומים גבוהים לסלון (8000 ש"ח ) בשביל לא להגיע למצב הזה .

פשוט בושה .

יכולתי לקנות בסכום הזה 3 סלונים ( כל שנה סלון חדש )

אבל לא זאת הכוונה שלנו .

מחברה כמו ביתילי מצפים ליותר לאור המחירים שהם גובים .

ע"י דפנה @, 08/08/2012, 11:38 (לפני 785 ימים) @ גתית

שלום גיתית

גם אני נתקלתי באותה תופעה אשמח לדעת מה נעשה בדבר

בחיים שלי לא נתקלתי בדבר כזה והכי גרוע שרות כזה

תודה דפנה

ע"י ליאת @, 23/08/2012, 11:13 (לפני 770 ימים) @ דפנה

גם אנחנו מנפגעי ביתילי.רכשנו ספה שהגיעה פגומה מבחינת תפירה וכתמים בכל מקום. ביתילי מסרבים לבטל את העיסקה למרות שאנחנו דורשים זאת מהיום הראשון וסוחבים אותנו כבר למעלה מחודש. עכשיו היה אצלנו הרפד שלהם אלון שבעצמו אומר שהספה אינה תקינה וצריכה להיזרק לפח ועדיין מנהלת שירות הלקוחות נעמי מסרבת לבטל את העיסקה בטענה שעבר חודש. איזו חוצפה!!!!! אנחנו מחכים שנטלי תחזור אלינו אבל כמו כל דבר בביתילי היא תתקשר עוד 48 שעות כך שכמובן עבר עוד זמן ואנחנו שוב נהיה אשמים שאי אפשר לבטל!!!!!

ע"י שרה קצב @, 24/08/2012, 21:37 (לפני 769 ימים) @ ליאת

גיתית וכולם שלום רב, אני מזועזעת מכמות האנשים שניפגעו, גם אני בעלת ספה שנקתה בביתלי, Rich & taylor , על ידי לפני שנה וחצי במחיר של 13600₪ לאחר 50% הנחה הספה מתקלפת באיזור במושבים והידיות , גם אני כמו רבים וטובים נאלצתי לשלם עבור ביקור של נציג , גם אני קיבלתי תשובה שזה עקב שימוש יתר, וכמובן ששום דבר לא בכתב , גם אני קיבלתי תשובה שאני יכולה לתקן את זה כמובן שאני אצטרך לשלם על כך. נראה לי שמישהו התבלבל , למה הכוונה שימוש יתר , לא זכור לי שציינתי בשום מקום שהספה נקנתה לראותה בלבד , או למוזיאון ישראל אני לא מבינה מאיפה האומץ לזלזל בכח הצרכני ויותר עצובה שזאת תופעה נפוצה והרשת ממשיכה לשווק מוצרים דומים מעונינת להיצטרף לכל תביעה ומתכוונת לפנות למועצה לצרכנות ובמקביל לשרשר בכל מקום אפשרי באינטרנט

ע"י עדי זועבי @, 26/08/2012, 12:08 (לפני 767 ימים) @ שרה קצב

שלום לכולם,

כנסו לדף פייסבוק בשם אנטי ביתילי

תעלו את התמונות של המוצרים הפגומים ותשתפו את כל החברים שלכם.

אני כמובן גם לקוח שקנה מוצרים פגומים וקיבל יחס לא טוב מביתילי.

עדי

ע"י שרה, 28/08/2012, 18:02 (לפני 765 ימים) @ שרה קצב

רק לעדכן , ביום ראשון בבוקר קבלתי טלםו משרת הלקוחותשל ביתילי, חשבתי לתומי הנה מישהו התעורר והבין שצריך לעשות כאן צדק, אך כמובן ששוב התבדתי , נאמר לי שלא התקבלו תלונות על דגם דומה לשלי ושאם אנ מעונינת הםישלחו לי מומחה עור,כמובן על חשבוני,

ואני ושבתלעצמי מאיפה החוצפה ולמהאנחנו כצרכנים בעלי זיכרון קצר, לאן נעלמה הגישה שהכח אצל הלקוח

כנראהשנצטרךלהמשיך להילחם אךהצדק יצא לאור , אלי חשיפה בוכנית טלויזה תעביר את המסר, קשה לילהביןלמהאני נלחמת על משהו שמגיע לי, מכרתם מוצר יוקרתי שלא עומד בקריטריונים, תגידו סליחה וטטפל ובבעיה

מבטיחה להמשיך ולעדכן

יום טוב

אני אחזור לספה המתקלפת שלי, אולי אני אשב על אחרת שלא יגידו בשימוש יתר

אני עדין בהלם מהסיבה הרלוונטית לטענת רשת ביתילי

ע"י שרה, 31/08/2012, 18:08 (לפני 762 ימים) @ שרה

אני בוחרת לעדכן אתכם שוב כי אין גבול לחוצפה , למחרת הפירסום ולאחר שהעלתי תמונות לfacebook קיבלתי טלפון נוסף בו נאמר לי כי הם מוכנים לשלוח מומחה ולתקן את הספה על חשבונם , שוב הנאיביות היכתה בי , שאלתי כמה זמן אחריות אני מקבלת נאמר לי. ששלושה חודשים , כששאלתי מה יהיה אחרי כמובן שלא היתה תשובה בצד השני , יתרה מכך נאמר לי כי אצטרך לעלות בפורום תגובה שאני מרוצה מהפיתרון שניתן לי אמרתי לה שאני ממש לא מעונינת ואם זאת הגישה ניפגש בבית משפט וניתקתי את הטלפון, הנציגה חזרה אלי שוב והציעה לא להגיע לבית משפט מפני שלטענתם אין לי סיכוי, לא ידעתי שמינוי שופטים כל כך מהיר במדינת ישראל והדין ברור מראש בקיצור, מה אומר ומה אספר חוצפה שכזאת לא ניתקלתי ולשם ההגינות הדבר היחיד שירצה אותי הוא החזר כספי בחזרה כשזה יקרה וזה יקרה גם עם עוד שנתיים לאחר משפט אני לא מתכוונת לוותר שתהיה שבת שלום 

ע"י לימור להב @, 02/10/2012, 08:25 (לפני 730 ימים) @ שרה

היי,

אני מופתעת לגלות שמדובר בתופעה.

חשבתי שרק הסלון שלי מתקלף -סלון עור פינתי בצבע בורדו של חברת ביתילי.

הכריות מתקלפות ופיצפוצים אדומים נדבקים לבגדים, מופיעים שריטות בצבעים שונים על מערכות הישיבה.

ממש וינטיג'......אם זה לא היה שלי הייתי צוחק.

סלוני עור מחזיקים שנים, מי שמע על סלון עור שנקרע? מתפורר? מתקלף.

כנראה החברה של ביתילי יודעים דברים שאנחנו לא יודעים , מוכרים סלונים מסביב ל-10000 ש"ח שלא מחזיקים 3 שנים אצל הלקוח.

תודה רבה לפורום שפתח את עיני....

ביתילי-נפגש בבית משפט, ותראו כמה עדים יש לי...

לימור

050-7857001

ע"י אסתי ואמיר @, 08/10/2012, 17:40 (לפני 724 ימים) @ לימור להב

הי,

אנחנו קנינו ספה דמוי עור לפני שנתיים וחצי

גם הספה שלנו סובלת מהתקלפות הבד

כשפנינו לביתילי הם אמרו שישלחו מישהו לבדוק בעלות של 250 ש"ח !! אמרתי שברור לי שצריך שיגיע מישהו לבדוק שאני לא קרעתי בכוונה את הספה שלי, אבל מדוע שהתשלום לא יהיה חלק מעלות ההחלפה, אם החברה אחראית לאיכות הבד הירודה???

מסתבר שזו שיטה אצלם. קודם כל מחייבים אותך בתשלום , גם כשהאחריות עליהם ואז עוד מטרטרים אותך בכך שזה בכלל באשמתך שכך הספה נראית.

אני גם לא מתכוון לוותר ונשמח להצטרף לכל תביעה משפטית/תלונה למשרד התמ"ת או כל גוף אחר

הנייד שלי : 054-9800700

ע"י שימי להב @, 17/11/2012, 20:15 (לפני 684 ימים) @ גתית

אשמח לשתף פעולה בפניה מרוכזת לכולבוטק ואחרי זה לבית משפט בנושא ספות ביתילי.

בברכה

שימי להב

shimmila@bezeqint.net

ע"י אורן, 07/12/2012, 17:39 (לפני 664 ימים) @ שימי להב

אני אישית קניתי סלוני בד של ביתי לי , איכותיים ביותר

הוריי קנו סלון עור ודווקא לא מביתי לי , וגם הוא התקלף לאחר שנה ומס חודשים

מסקנתי היא שמדובר

נראה בעור מאיכות ירודה שנמכר בארץ להרבה ספקים ורפדים

המלצתי , לקנות סלונים מבד , או לקנות סלוני עור אמיתי עם אחריות ל 5 שנים בלבד

מקווה שעזרתי

ע"י איתן @, 10/01/2013, 21:00 (לפני 630 ימים) @ שימי להב

שלום

גם אני רכשתי 6 כסאות מעור שהתקלף בצדדי הכיסאות , פניתי לביתילי וקיבלתי תשובה מגוחכת שעליי לשלם 250 ש"ח לצורך ביקור והמלצה להמשך טיפול { מבלי לבצע כל פעולת תיקון מצידם } , אני יודע שלצורך תיקון חייבים לרפד את הכיסאות מחדש ולכן סירבתי להזמנת איש השירות.

לאחר שקראתי מספר עצום של תלונות , גם אני מבקש להצטרף לתביעה נגד השירות של ביתילי.

לא ייתכן שכולנו נקבל תשובות לא מספקות.

ביחד יש לנו כח....

ע"י דגנית בר @, 18/12/2012, 19:42 (לפני 653 ימים) @ גתית

הי גיתית ,

גם אני קניתי ספה לפני שנתיים וחצי, שהתחילה להתקלף כבר לאחר מס' שבועות, מאז אני איתם בדיונים, מיילים, טלפונים. רק לאחר התערבות עו"ד מצידי, הם בכלל טרחו לחזור אלי. יחס שירות הלקוחות הינו מתנשא ומזלזל. גוף גדול ודורסני שמצפצף על הלקוח. היום הייתי עימם בגישור, לפני המשפט שיהיה בעוד שבוע וחצי. יחס מנהלת שירות הלקוחות היה מחפיר! אם ישנה התאגדות כל שהיא - אנחנו בפנים.

ע"י שימי להב @, 18/01/2013, 15:18 (לפני 622 ימים) @ גתית

התארגנות של לקוחות כנגד רשת ביתילי.

בימים אילו מצטברים והלכים התלונות על התקלפות סלוני עור (בעיקר אבל גם כסאות) שנמכרו בריהוט יוקרתי ע"י רשת ביתילי.

כל הפניות לשירות הלקוחות נענו בתשובות לא רציניות של חברה אשר מנסה להתחמק ממחויבות למוצרים פגומים.

אנו לא נפנה לבית המשפט-אנו נפרסם ברבים את תלונות הלקוחות ואז נפנה במשותף למערכת כולבוטק לצורך הכנת כתבה מקיפה על התופעה.

רק אלי פנו מעל עשרה אנשים עם תמונות ותלונות על מוצרי הרשת אשר נרכשו במהלך ה-3 שנים האחרונות.

היום נפתח דף פיסבוק בשם נפגעי ביתילי

כל מי שרכש מוצר פגום ויש לו תמונות אנא הצטרף לדף הפיסבוק ופרסם את התמונות לטובת הציבור!!

זוהי רק ההתחלה......

שבת שלום

ע"י ליטל, 21/01/2013, 08:48 (לפני 619 ימים) @ שימי להב

לי יש נסיון חיובי עם ביתילי. אני חושבת שאין צורך להגיע כזה רחוק כי יש עם מי לדבר! גם לי הייתה בעיה עם ספה שרכשתי והחברה נתנה לי שירות מעל המצופה למרות שאין לי אחריות ועוד מדובר ברכישה לפני יותר מ 4 שנים.

ע"י חיים, 26/01/2013, 10:58 (לפני 614 ימים) @ ליטל

נראה לי שאת עובדת בביתילי קנינו סלון עור לפני שנה שהתחיל להתקלף אחרי חודשיים התשובה שקיבלנו הייתה שימוש לא סביר עבור תיקון במסגרת האחריות רצו 600 שח לא הסכמנו וכעת אנחנו תובעים אותם בבית המשפט

ע"י דגנית @, 03/03/2013, 10:00 (לפני 578 ימים) @ שימי להב

לכל התובעים והתובעים שבדרך. ברגע שתציגו תלונה בפני שירות לקוחות החברה, הם ישלחו אליכם איש שירות בתשלום של 250 ש"ח ומעלה. חוות דעתו תהיה תמיד לטובת ביתילי, ותשמש נגדכם כראיה במהלך המשפט. לכן הביאו מומחה מטעמכם בלבד. איש שירות חיצוני שאין לו שום קשר עם ביתילי. את הממצאים שלחו למשרדי החברה, באם לא נראה להם העניין, הם מוזמנים לשלוח את איש השירות שלהם - על חשבונם.

כדאי לקחת בחשבון שהחברה פותחת במלחמת חורמה נגד מי שמגיש תביעה. כמו כן השופטים בבית המשפט מפחדים מסיבה זו אחרת לפסוק נגדם. אין לי כל ספק שהעניין חייב להגיע לאחת מתוכניות התחקירים. אם מתאגדת קבוצה כל שהיא בעניין אשמח מאד לקחת חלק בעניין. יש לי חומר רב, כולל סחבת ארוכה ביותר בבתי המשפט, כולל התכתבויות פנימיות בחברת ביתילי dgan_it@yahoo.com. בהצלחה לכולם.

ע"י נעה @, 03/02/2013, 10:46 (לפני 606 ימים) @ גתית

שלום רב,

לפני כחמש שנים קניתי שתי כורסאות יפות מעור בביתילי. הן פתאום החלו להתקלף. פניתי לשירות לקוחות. שלמתי לטכנאי 250 ש"ח. הוא בא לאחר מספר ימים התקשרו משירות הלקוחות ואמרו שיתנו לי 1000ש"ח בתנאי שאחזיר את הכורסאות ואקנה בסכום שמחזירים משהו אצלם. זה ממש הזוי. יש לי עוד רהיטי עור שנקנו שנים רבות קודם , לא אצלם, ואין בהם שום פגם עד היום. הרי קונים כורסאות עור כדי שיחזיקו שנים רבות.

ההתנהגות שלהם מאוד מכעיסה. משירות הלקוחות אמרו שזה עוד לא קרה ולא היתה להם תלונה על התקלפות אף פעם!?

זו חברה שכל כך מרבה לדבר על השם והיוקרה שלה.

אולי כדאי לפנות לכולבוטק?

בברכה,

נעה

ע"י אילנה, 27/03/2013, 22:33 (לפני 554 ימים) @ נעה

שלום רב,

אני בשוק כשאני רואה את כל ההתכתבות כאן, גם אנחנו רכשנו סלון מביתילי לפני כשלוש שנים בגלל שזאת רשת שנחשבה יוקרתית מאוד, וגם הוא מתפורר ומתקלף לחלוטין. אשמח לקבל מידע מה נעשה עד כה מבחינתכם? פניתם לכלבוטק? הייתה תביעה?

ניסיתי לפנות לדף הפייסבוק שפורסם כאן,אבל הוא לא קיים כבר, למה?

בברכה,

אילנה

ע"י עדי, 03/04/2013, 09:42 (לפני 547 ימים) @ אילנה

טוב ללמוד מנסיון של אחרים

היינו אמורים לקנות היום סלון שמאוד רציתי מביתילי עלותו באזור 11,000 ש"ח נראה לי שנוותר על התענוג המפוקפק , מה עוד שביום שבאנו לראות שם את מערכות הישיבה היה שם זוג שרב איתם בגלל הסלון שהם קנו ולא עמד בסטנדרטים המתבקשים ולא הסכימו לתת להם החזר כספי זה קצת הדליק לי נורה אדומה וכך הגעתי לדף הזה, אני מבינה שהתלונות רבות ואין עם מי לדבר אח"כ אז את הכסף שלנו ניתן במקום אחר חיוך

ע"י מיכאל @, 21/04/2013, 08:56 (לפני 529 ימים) @ גתית

שלום רב,

אני אצטרף בשמחה להתאגדות ואולי לתביעה ייצוגית כנגד חברת ביתילי.

קנינו סלון עור אמיתי מחברת ביתילי ב 12 אלף שקל, אחרי שנה וחודשיים הבחנו בתפרים שמתחילים להיפרם,

כיוון שהאחריות היא לשנה בלבד !! שיחה עם שירות לקוחות החברה הציעה לשלוח טכנאי בתשלום של 250 ש"ח ש"ייבדוק" את הספה ובמידת הצורך יציע פיתרון. אין שום לקיחת אחריות של החברה !

בחיים שלי לא שמעתי על סלון עור שמתחיל לדהות ולהיפרם אחרי שנה !! זה מעיד על איכות מאוד מאוד ירודה !

אין ספק שאם הייתי קורא על האיכות והשירות הנוראיים של ביתילי בחיים לא הייתי קונה שם.

אם מישהו קורא את זה, אל תתקרבו בשום פנים ואופן לקנות שום דבר בביתילי!

ע"י כפיר @, 26/05/2013, 14:07 (לפני 494 ימים) @ מיכאל

קניתי סלון דמוי עור מביתלי באר שבע ואחרי 2.5 התחיל העור התחיל לתקלף פניתי לשירות לקוחות ואמרו לי להזמין שירות לבית ולשלם 250 שקל בחור מרשת ביתלי הגיע אלי הביתה וטען שיש בעיה בעור ואפנה אותי לשירות לקוחות

דיברתי עם שירות לקוחות ואפנו אותי לבחור בד מנהל רשת ביתלי אמר לי שהם לא מוכרים יותר את סוג בד דמוי עור אלא רק בד רגיל וזה רק מעיד שיש להם בעיה בסוג הבד

פניתי לשירות לקוחות והיא הציעה לי בשיחה שאין להם יותר סוג בד דמוי עור וללכת לרפד את הסלון באופן פרטי אחרי שהבטיחו לי שיטפלו בבעיה באופן אישי

לא לקנות יותר ברשת בתלי איכות ושירות ירודים

וכעת אנחנו תובעים אותם בבית דין לתביעות קטנות

ע"י נאוה טבעון @, 06/08/2013, 12:41 (לפני 422 ימים) @ כפיר

שלום כפיר רציתי לשאול אותך מה קרה לבסוף עם הספות כי יש לי את אותה בעיה עם ספות דמוי עור מקולפות אחרי שנתיים וביתילי הציעו לי לרפד את הספות בריפוד חדש בתשלום כמובון אם תוכל לעדכן אותי כאן בפורום או ב navaee@walla,com

תודה רבה נאוה

ע"י יעל ז. @, 21/10/2013, 16:40 (לפני 346 ימים) @ נאוה טבעון

שלום נאוה,

את מעודכת לגבי איזושהי התארגנות כלפי ביתילי? פניה לכלבוטק אולי? רכשתי שולחן לפנית אוכל עם סט של כיסאות....

שבוע טוב,

יעל

ע"י אלעד @, 26/10/2013, 23:40 (לפני 341 ימים) @ יעל ז.

שלום יעל,

לצערי גם אנחנו נפלנו קורבנות למוצר של חברת ביתילי, תחילה מוצר פגום מם היסוד (סלון 2+3 בהזמנה מיוחדת) ולאחר מכן הלם טוטאלי משירות לקוחות עלוב שמנסה בכל כוחו להפיל על הלקוח את האשמה ודוחה כל לקיחת אחריות של החברה על המוצרים!

הם אלופים בלדחות את הלקוחות, שניה אחרי קבלת הכסף הם נעלמים והופכים לאגרסיבים למרות שסיפקו לנו סלון הזוי מבחינת דפקטים וגם איש "בקרת האיכות" שלהם אישר את הפגמים, לקחו את הסלון והחזירו אותו לאחר "תיקון" בדיוק באותו מצב (ללא תיקון!!!!) כאשר אחת הספות מלוכלכת בכתמים שחורים.

אין עם מי לדבר שם, הם עסוקים בלשקר לנו מבוקר עד ערב ולמצוא סיפורים...אחרי 4 חודשים בלי סלון הם הציעו לנו לשלם להם עוד 500 שקל תמורת סלון חדש או לבטל את העיסקה תמורת 3500 ש"ח ולשלם גם על ההובלות :-)
הזוי, כבר אמרתי...

שלחתי להם היום פנייה אישית בפייסבוק לפיתרון הבעיה תוך 7 ימי עסקים, באם לא ינתן פתרון אני פותח את החזית מולם באופן גלוי ומחפש אנשים שיצטרפו אלי לחזית משפטית כולל העלאת הנושא בצורה אגרסיבית בתקשורת.

אעדכן כאן בהמשך אבל אין ספק שנדרשת פעולה תקיפה מול חברת שמזלזל בצרכן, פוגעת במודע בזכויות הלקוח ורומסת כל ערך של לקיחת אחריות.

יש מקומות שעדיף לא להתקרב אליהם.

שבוע טוב

ע"י סיגלית סימון זיו @, 20/05/2014, 13:03 (לפני 135 ימים) @ כפיר

תבעתי, מצ"ב פסק הדין

ע"י מורן הלוי @, 25/11/2013, 09:29 (לפני 311 ימים) @ מיכאל

שלום לכולם!

גם אני נדהמתי לקרוא את כל התגובות על איכות ירודה של ספות עור בביתילי

אני בתהליכי תביעה מולם

רציתי לדעת האם ישנה התארגנות לתביעה ייצוגית מולם.

אגב, התמונות שהועלו בדף זה זהות למה שקורה אצלי בבית...

ע"י מורן הלוי @, 25/11/2013, 09:37 (לפני 311 ימים) @ מורן הלוי

האם מישהו כבר תבע אותם?

מה היה במשפט?

אשמח לדעת כיוון שאני בתחילת תהליך תביעה

ע"י רחל זוהר @, 29/12/2013, 12:07 (לפני 277 ימים) @ גתית

גם אצלי סיפור דומה, נוצרו בועות ופיצוצים ועכשיו קרעים- בכל הסלון . אין עם מי לדבר ולמעשה די מאוד לא נחמד, רחל

ע"י נאוה @, 20/01/2014, 10:14 (לפני 255 ימים) @ רחל זוהר

שלום לכולם אני רואה שיש פה הרבה תלונות חוץ מי שלי רציתי לדעת ההאם משהו כבר תבע אותם או קיבל איזה שהוא מענה נורמלי סביר מי חברת ביתילי כי אני נתקלת בחוסר סבלנות והתחמקות חוץ מי הצעה אחת שהם מציעים שליחת איש שרות תמורת 250 שקלים.

לקט תגובות אחרונות